AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:42 #1 Del Skrevet tirsdag kl 13:42 Jeg har alltid trodd at folk har overdrevet virkningen de får av kaffe og energidrikker. Nå vet jeg ikke lenger. Selv har jeg aldri merket noe som helst av koffein. Jeg (45 år) drikker kaffe stort sett hver dag fordi det er godt, noen ganger cola, har smakt energidrikke men liker det ikke. Aldri kjent meg mer våken, og kan fint drikke kaffe om kvelden uten at det går ut over søvn. Nå lurer jeg på hvordan dette kan ha seg. Er jeg bare ikke flink til å kjenne etter? At kroppen (eller er det hodet?) merker det men siden jeg ikke vet hva jeg skal kjenne etter så tolker jeg det som at det ikke er noe? Hvor subtilt skal det være? Jeg har testet ut å drikke flere kopper raskt men fortsatt ikke noe. Anonymkode: ccef9...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:47 #2 Del Skrevet tirsdag kl 13:47 Heads up. Er typisk for de med ad/hd at koffein ikke virker hardt på dem. De jeg kjenner som kan drikke kaffe om ettermiddagen og kvelden uten å miste søvn, har adhd Anonymkode: 68587...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:08 #3 Del Skrevet tirsdag kl 14:08 Det er kaffe ikke narkotika. Anonymkode: 0847a...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå