medk Skrevet tirsdag kl 13:31 #1 Del Skrevet tirsdag kl 13:31 Er det noen som har en glup ide å få vekk lukt av klor på tøysko, jeg tenkte at klor kan jeg bruke for å få di hvite igjen, men tenkte ikke over at lukta satt seg, har prøvd å vaske di med grønnsåpe men hjalp litt, men ikke nok. Snakka med et vaskeri men di hadde ingen råd å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:28 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:28 Putte de i vaskemaskin. Anonymkode: c37ca...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
medk Skrevet 18 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 18 timer siden ja jeg vurderer den tanken au, men må bare kjøpe vaske pose først, men er litt redd for å ødelegge maskina, men jeg skal også prøve natron som noen sier skal funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Eddik tar lukt, så,prøv det. Anonymkode: 630bc...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
medk Skrevet 13 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 13 timer siden eddik ja d tenkte jeg ikke på, takk da skal jeg prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå