Gå til innhold

Ikke sovet i natt,burde tatt egenmelding

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

MorTil2 skrev (3 minutter siden):

Det er vel strengt tatt mest et problem hvis jobben foregår bak et ratt. Hvis man f eks sitter i kassen på Rema 1000, tror jeg nok helt fint man klarer jobben til tross for lite søvn.

Blant annet sjåfør ja. Også andre ting. Jeg har en type « sitte på kassen på rema 1000 jobb « altså feil kan rettes opp i. Jeg går på jobb uten søvn innimellom, og gjør en dårlige jobb de dagene. Kan rette det opp / ta igjen. Det er mange jeg ikke ville være komfortabel med at folk ikke på jobb med søvnmangel tilsvarende promille, og hjernen halvveis pålogget. Folk er jo ulike og , og jeg vet hvor ubrukelige jeg blir. Jobber ikke med og redde liv eller i trafikken / med maskiner, så går greit med en sløv dag innimellom. 

Anonymkode: a8d17...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MorTil2 skrev (33 minutter siden):

Da blir terskelen for å bruke dette velferdsgodet meget, meget lav. Og hvis mange nok har samme holdning som deg og ts, er det ikke rart at bruk av sykedager skyter i været.

Sannsynligvis har hverken du eller ts barn. For da hadde dere visst at når det kommer barn, så er mangel på søvn mer regelen enn unntaket. Men fungere dagen derpå, det må man. Også på jobb.

Er det noen grupper som har mer fravær enn småbarnsforeldre? 
jeg har voksne barn, slet ikke så mye med søvn når de var små men noe. Søvnmangel er også noe jeg takler dårligere med alder. 

Anonymkode: a8d17...ee5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Rådet er å ta deg sammen. Du klarer jo fint å skrive her… 

Anonymkode: 65630...83d

Du er arrogant som får det til å høres så lett ut. Du aner INGENTING om TS sin sitiasjon. Kanskje hun har det veldig vanskelig p.ga. en hendelse du ikke vet om? 

Anonymkode: 57ee9...d50

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tar egenmelding når jeg sover dårlig.

Merker at jeg ikke bryr meg om hva andre mener om det.

Anonymkode: fcb65...a31

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite søvn og ingen søvn er to forskjellige ting. 

Hadde jeg blitt trukket i lønn for å være borte en dag uten søvn hadde jeg fortsatt blitt hjemme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MorTil2 skrev (58 minutter siden):

Da blir terskelen for å bruke dette velferdsgodet meget, meget lav. Og hvis mange nok har samme holdning som deg og ts, er det ikke rart at bruk av sykedager skyter i været.

Sannsynligvis har hverken du eller ts barn. For da hadde dere visst at når det kommer barn, så er mangel på søvn mer regelen enn unntaket. Men fungere dagen derpå, det må man. Også på jobb.

Jeg har voksne barn men mye mer og regelmessig søvn da de var små. Så jeg bytter mer enn gjerne! 

Anonymkode: 2f8ed...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...