hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 14:32 #21 Del Skrevet tirsdag kl 14:32 Jeg har aldri en god natt før jobb og noen ganger er jeg våken hele natta, men må bare ta meg sammen og dra på jobb. Jeg jobber i hjemmetjenesten, så har det travelt hele tiden og merker ikke så mye av at jeg er trøtt. Får ofte en knekk i matpausa da, så tiden etter pausa er ofte litt tung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:54 #22 Del Skrevet tirsdag kl 14:54 Jeg fungerer ikke uten søvn, og hadde holdt meg hjemme hvis jeg av en eller annen grunn hadde vært søvnløs en hel natt. Må ha hodet med meg på jobb, så hadde rett og slett ikke vært noe poeng i å møte opp søvnløs. Men det settes ikke inn noen til å gjøre min jobb hvis jeg er borte, da venter den på meg til jeg er tilbake. Har derimot ingen problem med å jobbe hvis jeg har influensa, forkjølelse eller av annen grunn feber. Og sliter heller ikke med søvnløshet, så er svært sjeldent borte. Hvis barna er syk, tar jeg hjemmekontor. Anonymkode: 67fff...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:04 #23 Del Skrevet tirsdag kl 15:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta meg sammen er det jeg gjør i hverdagen, men uten søvn bikker det over. Jeg trenger ikke fordømmelse men et godt råd eller to. Ts Anonymkode: 2f8ed...f09 Hva vil du vi skal si da? Du må faktisk bare ta deg sammen. Anonymkode: dc269...efd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:07 #24 Del Skrevet tirsdag kl 15:07 Jeg klarer fint én natt med lite søvn, typ 2-3 timer ila natta. Men da passer jeg på å legge meg veldig tidlig neste kveld. Det handler om å klare å stå i bittelitt ubehag, fremfor å synke sammen og gi opp ved den minste lille motstand. Voksne mennesker klarer dette helt fint. Men jeg har stor tvil omkring generasjon Z, som ser ut til å kapitulere straks det stilles hverdagslige krav. Anonymkode: 76a02...b63 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:16 #25 Del Skrevet tirsdag kl 15:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke sovet i natt og da er psyken på bånn. Griner bare noen ser på meg,blir irritert for alt . Da bør man ikke gå blandt folk. Men hvordan håndtere slike da? Anonymkode: 2f8ed...f09 Gå og legg deg! Anonymkode: e225e...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:22 #26 Del Skrevet tirsdag kl 15:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du ønsker at vi skal skrive du skal bli hjemme med god samvittighet.. Absolutt ikke! AnonymBruker skrev (1 time siden): Du bør vel få hjelp for de psykiske vanskene. Der kan du også få råd om slike situasjoner Anonymkode: 607eb...a3c Anonymkode: 2f8ed...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet tirsdag kl 15:28 #27 Del Skrevet tirsdag kl 15:28 Vanskelig å komme med råd om hva du skal gjøre i slike situasjoner når vi ikke vet hva du jobber med. Noen jobber har et såpass stort ansvarsområde at man ikke bør på jobb, siden søvnløshet kan sammenlignes med å ha promille. Andre jobber kan man fint utføre uten å ha sovet så mye en natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:50 #28 Del Skrevet tirsdag kl 15:50 Jeg gikk engang på jobb selvom jeg ikke hadde sovet på 3 døgn. Slo meg ikke at jeg skulle ringe arbeidsgiver og melde meg syk. Anonymkode: 8f042...083 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:50 #29 Del Skrevet tirsdag kl 15:50 Gaia skrev (21 minutter siden): Vanskelig å komme med råd om hva du skal gjøre i slike situasjoner når vi ikke vet hva du jobber med. Noen jobber har et såpass stort ansvarsområde at man ikke bør på jobb, siden søvnløshet kan sammenlignes med å ha promille. Andre jobber kan man fint utføre uten å ha sovet så mye en natt. Jobben kan gjøres i søvne men det går utover de jeg jobber med. Griner for den minste ting og har null tålmodighet. Anonymkode: 2f8ed...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:50 #30 Del Skrevet tirsdag kl 15:50 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gikk engang på jobb selvom jeg ikke hadde sovet på 3 døgn. Slo meg ikke at jeg skulle ringe arbeidsgiver og melde meg syk. Anonymkode: 8f042...083 For en helt! Anonymkode: 2f8ed...f09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:59 #31 Del Skrevet tirsdag kl 15:59 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jobben kan gjøres i søvne men det går utover de jeg jobber med. Griner for den minste ting og har null tålmodighet. Anonymkode: 2f8ed...f09 Det er ikke god nok unnskyldning for egenmelding. Anonymkode: 8b39b...a94 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:06 #32 Del Skrevet tirsdag kl 16:06 Jobben kan gjøres i søvne? Sov på jobb da vel, se hva kollegaene dine syns om det! Altså, hva vil du med innlegget ditt egentlig? Få gode unnskyldninger du kan gi sjefen for å bli hjemme? Å spørre om råd, også er du frekk og ufin ovenfor de som skriver ting du ikke liker?? Himmel... Du får ingen unnasluntringsråd her heller. Søvnløshet er ikke gyldig fravær! Egenmelding er ett gode, ikke en rett. Skjerp deg. Anonymkode: 8aead...372 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:08 #33 Del Skrevet tirsdag kl 16:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta meg sammen er det jeg gjør i hverdagen, men uten søvn bikker det over. Jeg trenger ikke fordømmelse men et godt råd eller to. Ts Anonymkode: 2f8ed...f09 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva kan legen gjøre? Jeg trenger life hacks som kan hjelpe meg gjennom vakta. Please. Anonymkode: 2f8ed...f09 Det ligger vel noe i bunn her som gjør at du føler at du må ta deg sammen hele tiden i hverdagen. Da trenger du mer enn lifehacks til å komme gjennom vakta, men ta tak i problemene som gjør at du har det såpass dårlig til vanlig. Anonymkode: 0ad7f...268 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:11 #34 Del Skrevet tirsdag kl 16:11 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jobben kan gjøres i søvne? Sov på jobb da vel, se hva kollegaene dine syns om det! Altså, hva vil du med innlegget ditt egentlig? Få gode unnskyldninger du kan gi sjefen for å bli hjemme? Å spørre om råd, også er du frekk og ufin ovenfor de som skriver ting du ikke liker?? Himmel... Du får ingen unnasluntringsråd her heller. Søvnløshet er ikke gyldig fravær! Egenmelding er ett gode, ikke en rett. Skjerp deg. Anonymkode: 8aead...372 Jeg trenger ikke råd som "skjerp deg", og "ta deg sammen" og jeg er ikke ute etter sympati. Råd for å overleve når man har sovet dårlig var det jeg tenkte på. Isteden er folk bare frekke og ikke hjelpsomme. Men jeg burde vel skjønt at her får ingen råd,her skal man holde ut til man stuper død. Og DA kan man ta egenmelding. For en gjeng med tapere! Anonymkode: 2f8ed...f09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:20 #35 Del Skrevet tirsdag kl 16:20 I utgangspunktet tenker jeg at man fint går på jobb med en dårlig natt søvn. Det klarer folk flest. Men det høres ut som du allerede er langt nede og dette ødelegger det lille du har å gå på. Tenker du fint kan være hjemme, men gå til legen og snakk om hva som gjør at du er der du er. Anonymkode: d35b2...d66 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:23 #36 Del Skrevet tirsdag kl 16:23 Ja da skulle jeg jaggu skrevet mange egenmeldinger 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:29 #37 Del Skrevet tirsdag kl 16:29 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kaffe. Anonymkode: 41ea9...9f4 Enig med deg❤️kaffe❤️ har selv gått på jobb i barnehage uten å ha sovet, det går fint, ikke vær gen z trådstarter Anonymkode: 1e479...064 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:52 #38 Del Skrevet tirsdag kl 16:52 Det er nå kaffe eller energidrikk da, vet ikke helt hva slags andre råd du så for deg? Anonymkode: a4bef...c19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:53 #39 Del Skrevet tirsdag kl 16:53 I dag tidlig kom kollegaen min rett fra sykehuset der hun hadde sittet med sin svigermor hele natten. Hun klarte fint å jobbe en dag uten søvn. Anonymkode: 92253...62c 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:59 #40 Del Skrevet tirsdag kl 16:59 Drikk vann, og gå ut og trekk frisk luft hvis du har mulighet til det (eventuelt åpne et vindu og stå der et par minutter). Anonymkode: 4970c...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå