Gå til innhold

Hva er det han egentlig vil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.28):

Hatt kontakt med en fyr i godt over et halvt år... Mye frem og tilbake, og til syvende sist endte vi opp som venner/situationship. Kuttet og gjennopptok kontakten etter noen mnd, hvor han kommet tilbake hovedsaklig. Han var veldig hyggelig, spurte hvordan jeg hadde det og om det gikk bra med meg. Derfor bestemte jeg for at vi kunne i det minste være venner ++. Etter hvert merket jeg at han begynte å trekke seg mer og mer unna, åpnet ikke snappene mine på over 1 døgn etc. Dette er en fyr som snapper MYE, så reagerte på det i og med vi har en vennskapelig relasjon også. Konfronterte om han faktisk ville ha kontakt, siden jeg har ingen problem med at han ikke svarer på alt jeg sender, men når han ignorerer meg bevisst i 1 døgn + syntes jeg det spesielt. 

Han sa at han ikke hadde behovet for å snappe hele tiden, og bra jeg endelig tok hintet. Ble små frekk og fremstod meg som jeg var helt idiot. Jeg ble da sur og sa at det der ble for dumt, men da kunne vi like godt kutte det og ikke ha hverandre på snap. Da svarte han bare med en latter emoji, og jeg skrev følgende at det tok jeg som et ja. Så sa jeg bare til han; bare slett meg visst du vil, det går helt fint. Orker ikke å snakke med folk som ignorerer meg og er app og til frekk når jeg spør om hvorfor. Nei, han ville absolutt ikke slette meg?? Noe jeg syntes er spesielt, for visst det var en fyr jeg ikke hadde noe intr av å prate med som han ga inntrykk for her så hadde jeg slettet han tvert. Sa bare at det er mange fisk i havet, da bruker jeg heller tid på de. Da ble han drit sur og skrev; er du så desperat du da? Og da svarte jeg bare med; trenger jeg å være desperat? Tror du kødder jeg nå (er en attraktiv kvinne med mange muligheter, og har alt på stell i livet ift han. Dette vet han utmerket godt). Da prøvde han å ro seg inn i land etterpå, og prøvde å unnskylde seg med at det ikke var noe problem at jeg sendte bla bla bla. 

Etter frem og tilbake ble vi "venner igjen". Snapper nå litt nå og han svarer på alt og er "på igjen"?. Greien er at vi møtes aldri og har sendt litt bilder frem og tilbake, men det er kjempe lenge siden jeg har gjort det. Så hadde skjønt det visst det bare var "runkematerialet" han brukte meg som, men vi snapper jo om 90% andre ting og kanskje 10% seksuelt, om ikke mindre. Vi har hovedsaklig en vennskapelig tone.. Vi liker hverandre, men vil aldri bli mer pgr mange faktorer. Voldsom til en "attitude" på fyren og later som han gir totalt faen, men ikke nok til å slette meg. Hvorfor ?? Jeg liker jo han, men ser jo begrensningene mine. Men et lite crush må jo en få ha selvom det ikke fører til noe. 

Anonymkode: a815a...592

Nei, dette er ikke en liten crush men et helt på noen som oppfører seg dårlig.

Historien skulle sluttet da du sa du ville slette ham og ble møtt med latter.

Nå har du bare bevist at du kan tråkkes på når han føler for det, og så hopper rett tilbake når han vil. Selv når du truer med å avslutte.

Håper du er i tenårene ts, ellers er dette uvanlig adferd å finne seg i!

Anonymkode: d20de...236

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hatt kontakt med en fyr i godt over et halvt år... Mye frem og tilbake, og til syvende sist endte vi opp som venner/situationship. Kuttet og gjennopptok kontakten etter noen mnd, hvor han kommet tilbake hovedsaklig. Han var veldig hyggelig, spurte hvordan jeg hadde det og om det gikk bra med meg. Derfor bestemte jeg for at vi kunne i det minste være venner ++. Etter hvert merket jeg at han begynte å trekke seg mer og mer unna, åpnet ikke snappene mine på over 1 døgn etc. Dette er en fyr som snapper MYE, så reagerte på det i og med vi har en vennskapelig relasjon også. Konfronterte om han faktisk ville ha kontakt, siden jeg har ingen problem med at han ikke svarer på alt jeg sender, men når han ignorerer meg bevisst i 1 døgn + syntes jeg det spesielt. 

Han sa at han ikke hadde behovet for å snappe hele tiden, og bra jeg endelig tok hintet. Ble små frekk og fremstod meg som jeg var helt idiot. Jeg ble da sur og sa at det der ble for dumt, men da kunne vi like godt kutte det og ikke ha hverandre på snap. Da svarte han bare med en latter emoji, og jeg skrev følgende at det tok jeg som et ja. Så sa jeg bare til han; bare slett meg visst du vil, det går helt fint. Orker ikke å snakke med folk som ignorerer meg og er app og til frekk når jeg spør om hvorfor. Nei, han ville absolutt ikke slette meg?? Noe jeg syntes er spesielt, for visst det var en fyr jeg ikke hadde noe intr av å prate med som han ga inntrykk for her så hadde jeg slettet han tvert. Sa bare at det er mange fisk i havet, da bruker jeg heller tid på de. Da ble han drit sur og skrev; er du så desperat du da? Og da svarte jeg bare med; trenger jeg å være desperat? Tror du kødder jeg nå (er en attraktiv kvinne med mange muligheter, og har alt på stell i livet ift han. Dette vet han utmerket godt). Da prøvde han å ro seg inn i land etterpå, og prøvde å unnskylde seg med at det ikke var noe problem at jeg sendte bla bla bla. 

Etter frem og tilbake ble vi "venner igjen". Snapper nå litt nå og han svarer på alt og er "på igjen"?. Greien er at vi møtes aldri og har sendt litt bilder frem og tilbake, men det er kjempe lenge siden jeg har gjort det. Så hadde skjønt det visst det bare var "runkematerialet" han brukte meg som, men vi snapper jo om 90% andre ting og kanskje 10% seksuelt, om ikke mindre. Vi har hovedsaklig en vennskapelig tone.. Vi liker hverandre, men vil aldri bli mer pgr mange faktorer. Voldsom til en "attitude" på fyren og later som han gir totalt faen, men ikke nok til å slette meg. Hvorfor ?? Jeg liker jo han, men ser jo begrensningene mine. Men et lite crush må jo en få ha selvom det ikke fører til noe. 

Du fremstår litt needy med litt lav selvtillit og dette har han fanget opp, derfor er han av og på for å få et selvtillitsboost og det gir du han ved å holde kontakt, han vet hvor han har deg og du hjelper han på hans vei til å finne drømmedama fordi du gir han selvtilliten han trenger. Dropp han og kom deg videre, er mitt råd.

Anonymkode: 5a904...a25

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kke ha hverandre på snap. Da svarte han bare med en latter emoji, og jeg skrev følgende at det tok jeg som et ja. Så sa jeg bare til han; bare slett meg visst du vil, det går helt fint.

Du burde ikke sagt noe, men slettet han selv. Han bruker deg. 

AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 15.34):

Samme her, men betyr jo ikke at man trenger å være frekk? I tillegg spør han og graver han om seksual livet mitt og hvem jeg har lagt med. Så vil påstå han bryr seg noe mer enn "bare når ha kjeder seg".. men greit nok... 

han er frekk fordi han kan og du tillater det. Slett han for din egen del. Denne typen kar er ikke noe å samle på. Han vil kun skape frustrasjoner hos deg. Som du opplever nå. Det er jo derfor du opprettet denne tråden. Du er frustrert. Du vil aldri få sjelefred når du har kontakt med han. 

Slett og blokker, både på snap og på insta. 

Anonymkode: 08a5d...870

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 17.37):

Jeg har vært borti gutter som ikke bryr seg og de hadde slettet meg asap og ikke ofret meg en tanke. Han her har kommet tilbake 2 ganger etter jeg slettet han sist, spør og graver om alt mulig. Så klart bryr han seg. Blir helt idiotisk å påstå noe annet. Bryr ikke jeg meg om folk fjerner jeg de.. enkelt og greit 

Det kan godt være at han bryr seg til en viss grad, men han er emosjonell utilgjengelig og umoden. Du ønsker ikke å gå videre med en slik kar. Han vet ikke hvordan han skal takle eller snakke om følelser. Dette går aldri bra. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Foruten om i går, men da sendte jeg heller ingenting tilbake. Etter diskusjonen våres skjønte han at han gikk for langt, han sa jeg hadde misforstått han

'Du misforstår'. Selvsagt er det din feil. Det er aldri hans feil. Han mangler sikkert ordet 'unnskyld' i sitt vokabular. Det samme med 'takk'. Folk som ikke evner å ytre de to ordene, er folk du ikke ønsker i ditt nettverk. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 8.07):

Hei TS

Her var det mange typiske bicthy svar fra bitchy damer på kg. Men det er bare sånn de er her inne ts. Ikke å ta så seriøst. 

Jeg forstår deg godt jeg at du blir forvirra.  Det er som sagt ikke så enkelt å kutte noen man liker. Har opplevd noe det samme selv og med en person jeg likte godt. Det er mye frem og tilbake og man sitter og spekulere på hvorfor de er sånn, hvorfor de gjør som de gjør.

Men før eller senere kommer du til ett punkt at du ikke gidder mer.  Og man slutter å vente på meldinger og slutter å gidde å svare med en gang osv osv. Du kommer dit tilslutt fordi jeg tror ikke dette vil gå noen vei i din favør da. Men sletter aldri om man ber dem om det.. mens andre sletter så fort de ikke får det som de vil. De er forskjellige.

Men noen personer man møter på er vanskelig å slette og gå videre fra.  Sånn er det bare. Man er bare mennesker man kan ikke hjelpe for det man føler og man er villig til å kjempe for noen man liker godt. Du er nok der. Du vil kjempe og se. Ikke gi opp.. bruke tålmodighet osv osv. Det er fint og flott det, men så lenge du er klar over at du også kan kaste bort tiden på dette så er det jo greit.  Da må en ikke irritere seg over i ettertid at man brukte så mye tid på en person som ikke var interessert. 

Men gjør hva som føles rett for deg nå. Ikke bry deg så hardt om hva damer på kg som fremstår "perfekt" i ett og alt. De er sannsynligvis ikke det uansett.  Fleste er vel like dumme som oss andre og gjør feil og går oss på en smell i ny og ne på både det ene og det andre. 

Ha en flott dag da ts. Håper for din del at det ordner seg. 

hilsen ei som har vært på kg i mange år. 

Anonymkode: d2fec...610

Er det egentlig bitchy å være direkte? Er man virkelig ufin mot TS når man skriver hvor dumt det er å fortsette en slik relasjon?

Klart man kan dulle og stryke TS med hårene, og oppmuntre til at dette nok vil gå bra, slik at hun kan få videre forhåpninger til denne sjanseløse forbindelsen, men er det bedre enn å gi uttrykk for hva som er realiteten? For man trenger ikke være spesielt oppvakt for å skjønne at dette ikke er liv laga, og at fyren kun bruker henne.

Hilsen ei som også har vært på KG i mange år.

Anonymkode: 63bda...3f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...