Gå til innhold

Hva er det han egentlig vil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Helt enig i den, men venner behandler man fint tenker jeg :) 

Anonymkode: a815a...592

Men hvorfor finner du deg i det? Som sagt du må ta ansvar for deg selv, og det inkluderer hvordan du lar andre behandle deg.

Anonymkode: 412d3...0db

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei det betyr ikke at han bryr seg.

Jeg har vært borti gutter som ikke bryr seg og de hadde slettet meg asap og ikke ofret meg en tanke. Han her har kommet tilbake 2 ganger etter jeg slettet han sist, spør og graver om alt mulig. Så klart bryr han seg. Blir helt idiotisk å påstå noe annet. Bryr ikke jeg meg om folk fjerner jeg de.. enkelt og greit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har vært borti gutter som ikke bryr seg og de hadde slettet meg asap og ikke ofret meg en tanke. Han her har kommet tilbake 2 ganger etter jeg slettet han sist, spør og graver om alt mulig. Så klart bryr han seg. Blir helt idiotisk å påstå noe annet. Bryr ikke jeg meg om folk fjerner jeg de.. enkelt og greit 

Du må gjerne fortsette å tro det, ikke kom å klag når det viser seg at han ikke bryr seg da. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og han for meg, men det betyr ikke at man ikke kan ha respekt for den andre parten. Han ble jo åpenbart sur når jeg sa at jeg ikke gadd å bruke tid på sånne som han, det er mange fisk i havet. Det betyr jo at han bryr seg. Så da skjønner jeg ikke behovet for å være frekk. Bare det jeg stusser over... Slett meg da liksom???

Jo, det er akkurat det han ikke behøver å ha fordi det ikke er noen fremtid i det, hadde du respektert deg selv nok til å trekke deg bort i stedet kunne han jo muligens ha fått det🤷‍♀️

Anonymkode: e7fc8...966

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er voksen, lev livet på utsiden av Snapchat og whatever- bare det å diskutere å slette noen som en handling ment å gi uttrykk for hvor man er i relasjoner er helt sprøtt. Det er ingen over 14 som legger nok vekt på det som kommuniseres på Snap, om du bruker det som en kilde til validering er det ikke rart at du havner her igjen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres veldig desperat ut og han vet det, derfor han ikke vil noe mer enn å bruke deg. 

Anonymkode: bbef0...b98

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en kvinne som sitter og lurer på hva som skjer? 
Bare kutt han ut TS, menn som ikke kommer til deg og ønsker å være sammen med deg, er bortkasta tid.😉
Hvis du ønsker et forhold vel og merke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er jo en type mann som omtrent alle kvinner unngår, han er ingenting å samle på.

Det er helt opplagt for alle som leser det du skriver, at han ikke har noen seriøs interesse av deg, han bruker deg. Og du sender ham bilder osv., og prøver innbitt å holde kontakten med en som ikke bryr seg.

Hvis han virkelig var interessert i deg, ville han aldri ha behandlet deg slik. At han kommer tilbake til deg, er kun fordi alle andre damer ikke vil ha noe med ham å gjøre straks de forstår hva slags type han er.

Anonymkode: 63bda...3f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du høres veldig desperat ut og han vet det, derfor han ikke vil noe mer enn å bruke deg. 

Anonymkode: bbef0...b98

Hvordan er jeg desperat ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan er jeg desperat ?

Fordi du lar han holde på akkurat slik det passer han. 

Anonymkode: 501eb...ee8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei TS

Her var det mange typiske bicthy svar fra bitchy damer på kg. Men det er bare sånn de er her inne ts. Ikke å ta så seriøst. 

Jeg forstår deg godt jeg at du blir forvirra.  Det er som sagt ikke så enkelt å kutte noen man liker. Har opplevd noe det samme selv og med en person jeg likte godt. Det er mye frem og tilbake og man sitter og spekulere på hvorfor de er sånn, hvorfor de gjør som de gjør.

Men før eller senere kommer du til ett punkt at du ikke gidder mer.  Og man slutter å vente på meldinger og slutter å gidde å svare med en gang osv osv. Du kommer dit tilslutt fordi jeg tror ikke dette vil gå noen vei i din favør da. Men sletter aldri om man ber dem om det.. mens andre sletter så fort de ikke får det som de vil. De er forskjellige.

Men noen personer man møter på er vanskelig å slette og gå videre fra.  Sånn er det bare. Man er bare mennesker man kan ikke hjelpe for det man føler og man er villig til å kjempe for noen man liker godt. Du er nok der. Du vil kjempe og se. Ikke gi opp.. bruke tålmodighet osv osv. Det er fint og flott det, men så lenge du er klar over at du også kan kaste bort tiden på dette så er det jo greit.  Da må en ikke irritere seg over i ettertid at man brukte så mye tid på en person som ikke var interessert. 

Men gjør hva som føles rett for deg nå. Ikke bry deg så hardt om hva damer på kg som fremstår "perfekt" i ett og alt. De er sannsynligvis ikke det uansett.  Fleste er vel like dumme som oss andre og gjør feil og går oss på en smell i ny og ne på både det ene og det andre. 

Ha en flott dag da ts. Håper for din del at det ordner seg. 

hilsen ei som har vært på kg i mange år. 

Anonymkode: d2fec...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gratis skrev (13 timer siden):

Enda en kvinne som sitter og lurer på hva som skjer? 
Bare kutt han ut TS, menn som ikke kommer til deg og ønsker å være sammen med deg, er bortkasta tid.😉
Hvis du ønsker et forhold vel og merke!

Eller bare samme kvinne, evnt en av to-tre som heller vil elte andres oppførsel enn å ta tak i sin egen.😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Voldelig? Hvor fikk du det fra. Slik han var når jeg møtte han virket han alt annet enn voldelig spør du meg hahaha.

Han har allerede gaslightetdeg og spurt" er du desperat"- det er slik det starter!!!!! Slik det var når du møtte han??? Hvilket svar er det du kommer med?? Har du null erfaringer i livet?

Anonymkode: 13afb...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei ts. 
fyren bryr seg nok om deg på en eller annen måte, men problemet her er jo at han er frekk og ufin mot deg. Hvorfor skal du godta det? Jeg har også en mannlig venn som jeg har litt av og på kontakt med. Vi snapper litt vanlig og noen ganger litt seksuelt, det blir ikke noe mer, noe som er helt greit. Men hadde denne vennen min begynt å være frekk mot meg hadde jeg droppa vennskapet tvert, hvorfor skal jeg godta det? 

Anonymkode: d56ce...41f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.28):

Hatt kontakt med en fyr i godt over et halvt år... Mye frem og tilbake, og til syvende sist endte vi opp som venner/situationship. Kuttet og gjennopptok kontakten etter noen mnd, hvor han kommet tilbake hovedsaklig. Han var veldig hyggelig, spurte hvordan jeg hadde det og om det gikk bra med meg. Derfor bestemte jeg for at vi kunne i det minste være venner ++. Etter hvert merket jeg at han begynte å trekke seg mer og mer unna, åpnet ikke snappene mine på over 1 døgn etc. Dette er en fyr som snapper MYE, så reagerte på det i og med vi har en vennskapelig relasjon også. Konfronterte om han faktisk ville ha kontakt, siden jeg har ingen problem med at han ikke svarer på alt jeg sender, men når han ignorerer meg bevisst i 1 døgn + syntes jeg det spesielt. 

Han sa at han ikke hadde behovet for å snappe hele tiden, og bra jeg endelig tok hintet. Ble små frekk og fremstod meg som jeg var helt idiot. Jeg ble da sur og sa at det der ble for dumt, men da kunne vi like godt kutte det og ikke ha hverandre på snap. Da svarte han bare med en latter emoji, og jeg skrev følgende at det tok jeg som et ja. Så sa jeg bare til han; bare slett meg visst du vil, det går helt fint. Orker ikke å snakke med folk som ignorerer meg og er app og til frekk når jeg spør om hvorfor. Nei, han ville absolutt ikke slette meg?? Noe jeg syntes er spesielt, for visst det var en fyr jeg ikke hadde noe intr av å prate med som han ga inntrykk for her så hadde jeg slettet han tvert. Sa bare at det er mange fisk i havet, da bruker jeg heller tid på de. Da ble han drit sur og skrev; er du så desperat du da? Og da svarte jeg bare med; trenger jeg å være desperat? Tror du kødder jeg nå (er en attraktiv kvinne med mange muligheter, og har alt på stell i livet ift han. Dette vet han utmerket godt). Da prøvde han å ro seg inn i land etterpå, og prøvde å unnskylde seg med at det ikke var noe problem at jeg sendte bla bla bla. 

Etter frem og tilbake ble vi "venner igjen". Snapper nå litt nå og han svarer på alt og er "på igjen"?. Greien er at vi møtes aldri og har sendt litt bilder frem og tilbake, men det er kjempe lenge siden jeg har gjort det. Så hadde skjønt det visst det bare var "runkematerialet" han brukte meg som, men vi snapper jo om 90% andre ting og kanskje 10% seksuelt, om ikke mindre. Vi har hovedsaklig en vennskapelig tone.. Vi liker hverandre, men vil aldri bli mer pgr mange faktorer. Voldsom til en "attitude" på fyren og later som han gir totalt faen, men ikke nok til å slette meg. Hvorfor ?? Jeg liker jo han, men ser jo begrensningene mine. Men et lite crush må jo en få ha selvom det ikke fører til noe. 

For å være litt brutal og kjip nå, så tidlig. Det er to løsninger på dette. Du kan akseptere at dette er realiteten og at han aldri kommer til å endre seg eller du kan trekke deg unna situasjonen, gi slipp på mannen og finne noen som behandler deg anstendig. Om noen hadde latt være å åpne snappene mine på et døgn, så hadde jeg ikke konfrontert dem, men jeg hadde valgt å matche deres svartid. Jeg hadde brukt et døgn tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 15.34):

Samme her, men betyr jo ikke at man trenger å være frekk? I tillegg spør han og graver han om seksual livet mitt og hvem jeg har lagt med. Så vil påstå han bryr seg noe mer enn "bare når ha kjeder seg".. men greit nok... 

Dette her er å gripe etter halmstrå, og det oser desperasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 15.53):

Men hvorfor finner du deg i det? Som sagt du må ta ansvar for deg selv, og det inkluderer hvordan du lar andre behandle deg.

Enig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 8.07):

Hei TS

Her var det mange typiske bicthy svar fra bitchy damer på kg. Men det er bare sånn de er her inne ts. Ikke å ta så seriøst. 

Jeg forstår deg godt jeg at du blir forvirra.  Det er som sagt ikke så enkelt å kutte noen man liker. Har opplevd noe det samme selv og med en person jeg likte godt. Det er mye frem og tilbake og man sitter og spekulere på hvorfor de er sånn, hvorfor de gjør som de gjør.

Men før eller senere kommer du til ett punkt at du ikke gidder mer.  Og man slutter å vente på meldinger og slutter å gidde å svare med en gang osv osv. Du kommer dit tilslutt fordi jeg tror ikke dette vil gå noen vei i din favør da. Men sletter aldri om man ber dem om det.. mens andre sletter så fort de ikke får det som de vil. De er forskjellige.

Men noen personer man møter på er vanskelig å slette og gå videre fra.  Sånn er det bare. Man er bare mennesker man kan ikke hjelpe for det man føler og man er villig til å kjempe for noen man liker godt. Du er nok der. Du vil kjempe og se. Ikke gi opp.. bruke tålmodighet osv osv. Det er fint og flott det, men så lenge du er klar over at du også kan kaste bort tiden på dette så er det jo greit.  Da må en ikke irritere seg over i ettertid at man brukte så mye tid på en person som ikke var interessert. 

Men gjør hva som føles rett for deg nå. Ikke bry deg så hardt om hva damer på kg som fremstår "perfekt" i ett og alt. De er sannsynligvis ikke det uansett.  Fleste er vel like dumme som oss andre og gjør feil og går oss på en smell i ny og ne på både det ene og det andre. 

Ha en flott dag da ts. Håper for din del at det ordner seg. 

hilsen ei som har vært på kg i mange år. 

Anonymkode: d2fec...610

Tusen takk for et empatisk svar! Du forstår nok godt situasjonen min. Jeg er nok snart der at jeg begynner å bli lei. Etter diskusjonen våres ble han veldig hyggelig, snappet med en del og frem og tilbake. Foruten om i går, men da sendte jeg heller ingenting tilbake. Etter diskusjonen våres skjønte han at han gikk for langt, han sa jeg hadde misforstått han og det var ikke noe problem at jeg snappet han.. Men at han ikke orket å svare på alt. Greit nok det, men syntes bare at han ordla seg feil. Han var veldig hyggelig og grei ellers.. Skjønner at han aldri vil gi meg det jeg vil ha. Men jeg har lagt listen at jeg ikke er intr i noe mer pgr avstand og noe aldersforskjell. Jeg var opprinnelig den som var intr i noe mer først, slettet han og traff en annen og da kom han tilbake to ganger og tok opp kontakten igjen, så jeg vet at med en gang han vet at han "ikke har meg der" så kommer han tilbake. Så det er det som er litt vankelig her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei ts. 
fyren bryr seg nok om deg på en eller annen måte, men problemet her er jo at han er frekk og ufin mot deg. Hvorfor skal du godta det? Jeg har også en mannlig venn som jeg har litt av og på kontakt med. Vi snapper litt vanlig og noen ganger litt seksuelt, det blir ikke noe mer, noe som er helt greit. Men hadde denne vennen min begynt å være frekk mot meg hadde jeg droppa vennskapet tvert, hvorfor skal jeg godta det? 

Anonymkode: d56ce...41f

Ja, dette gikk jeg rett i strupen på han rundt. Han sa at jeg hadde misforstått etc... Men det sa jeg at jeg brydde meg ikke om, jeg vil bare ikke høre at han blir så frekk igjen. Da ble det en annen lyd i fløyten. Vi skværet opp og sa at han syntes det var hyggelig og få snapper, men ikke ville svare på alt. Noe som er HELT okei, men måten han sa det på var ikke okei. Han har vært veldig nysgjerrig på hvem jeg treffer og hvor mange ganger jeg har truffet de. Hva de heter etc... Så tror han er nok mer intr enn det han vil innrømme, men jeg kuttet jo det opprinnelig fordi han aldri bestemte seg på hva han ville når vi holdt på. Da kom han tilbake 2 ganger i ettertid og ville ha "kontakt" åpenbart mtp alle spørsmålene han stilte. Men som du refererer til så virker det å være hyggelig og ha en ekstra god venn å prate med. Det er jo det jeg ønsker i mens jeg finner den rette, så det ikke blir så ALT for ensomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så tror han er nok mer intr enn det han vil innrømme

Nei, en mann som er interessert oppfører seg ikke som han her oppfører seg. Hva godt får du egentlig ut av relasjon? Det kan jo umulig være hyggelig å prøve å holde liv i en enveis relasjon med en som ikke kunne brydd seg mindre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...