AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Hei, lurer på hva av min erfaring som teller som lønnsansiennitet. Jeg har dette som bakgrunn: Videregående tre år med elektro+allmennfaglig påbygg. Tre år ansatt på IKEA. I diverse avdelinger som tepper og tekstil. Et halvt år i kasseavdeling. Et halvt år som inspektør på teater. Fire år på kundeservice for NetCom (=Telia) : besvare innkommende telefonsamtaler Et halvt år på Telenor kundeservice: ringe ut til kunder som ønsker å få fiber 11 år som assistent i helse. Tre år som helsefagarbeider helse. Hva av dette kan telle i forhold til lønnsansiennitet? Anonymkode: 83eac...b90
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Litt ekstraopplysninger: jobbene jeg søker på er for eksempel butikkmedarbeider i Synsam, butikkmedarbeider i Dressmann (Varnergruppen). Anonymkode: 83eac...b90
endo Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Hvordan forventer du at noen skal svare på dette? Korrekte svar er: ja, nei og kanskje. Alt ettersom hva bedriften praktiserer. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april Ansiennitetsberegning blir gjort på så mange ulike måter at det er umulig å svare på. Anonymkode: fdea6...d5b
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, lurer på hva av min erfaring som teller som lønnsansiennitet. Jeg har dette som bakgrunn: Videregående tre år med elektro+allmennfaglig påbygg. Tre år ansatt på IKEA. I diverse avdelinger som tepper og tekstil. Et halvt år i kasseavdeling. Et halvt år som inspektør på teater. Fire år på kundeservice for NetCom (=Telia) : besvare innkommende telefonsamtaler Et halvt år på Telenor kundeservice: ringe ut til kunder som ønsker å få fiber 11 år som assistent i helse. Tre år som helsefagarbeider helse. Hva av dette kan telle i forhold til lønnsansiennitet? Anonymkode: 83eac...b90 Butikken jeg jobbet i ville kun årene på IKEA gitt uttelling. Kanskje du får for halvåret på Telenor siden det også er salg, selv om det er på telefon. Anonymkode: 43848...e67
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Butikken jeg jobbet i ville kun årene på IKEA gitt uttelling. Kanskje du får for halvåret på Telenor siden det også er salg, selv om det er på telefon. Anonymkode: 43848...e67 Mens der jeg jobber ville all erfaring, i tillegg til en del utdanning, vært med. Det viser spriket. Anonymkode: fdea6...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå