AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:43 #81 Del Skrevet torsdag kl 11:43 Sånn litt på sidelinjen her, og noe som ikke vedkommer problemstillingen: Er det vanlig at folk gifter seg i juli? Og til trådstarter: Skjønner det er surt, men sånn er voksenlivet. Arbeidsgiver vil selvsagt prioritere andre ansatte med litt fartstid fremfor deg som nettopp er ferdig med prøvetiden. Og på toppen av alt skal du kanskje slutte rett over sommerferien. Det er en no-brainer for arbeidsgiver. Fokuser på det positive at du klarte å få deg jobb etter to år, og gjør ditt ytterste for at du får med deg et best mulig skussmål videre. Det er dessuten en viss statistisk sjanse for at du får en ny anledning på et senere tidspunkt… Anonymkode: 467cd...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:01 #82 Del Skrevet torsdag kl 12:01 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sånn litt på sidelinjen her, og noe som ikke vedkommer problemstillingen: Er det vanlig at folk gifter seg i juli? Anonymkode: 467cd...901 Ja, vært mange tråder her med folk som er pottesure fordi folk prioriterer egen ferie foran deres eget bryllup i fellesferien 😅 Anonymkode: 5de9a...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #83 Del Skrevet 3 timer siden That's life! Min bror giftet seg i slutten av august, i Thailand. Gjett om jeg hadde lyst å være der. Men, jeg jobber som lærer, såeh, nope ikke mulig. Anonymkode: 5fb6e...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå