AnonymBruker Skrevet i går, 12:03 #1 Del Skrevet i går, 12:03 Har akkurat fått meg ny jobb. Sjefen sa at når vi satt sammen ved lunsj så var det ikke lov til å snakke om hva man ville. Og hun mente helt vanlige ting, og det gjaldt nesten alt mulig. Det var ei som nevnte katten sin og fikk beskjed om at det trengte hun ikke å snakke om for var ikke sikkert alle var interessert i å høre om det. Man måtte også passe på å ikke si noe som kunne såre eller opprøre noen. Jeg er forsåvidt enig i det og enig i at man må ta hensyn. Men hvis man ikke skal kunne snakke om noe, hva skal man snakke om da. En person nevnte også Donald Trump og at han ikke syntes noe om det han drev med. Personen fikk beskjed om at vi nevner ikke Trump her 😂 Jeg forholder meg til reglene på arbeidsplassen og jeg følger dem så klart. men syns dette var litt rart for har ikke vært borti det andre steder. Andre steder jeg har jobbet så har det vært mer fokus på åpenhet og at man skal kunne snakke om hva man føler for. Jeg mener ikke at jeg man skal sitte og brette ut om sexlivet sitt og si stygge ting til andre. Men jeg syns det og ikke kunne snakke om vanlige ting var uvant og rart. Så tror ikke jeg kommer til å si så mye de gangene jeg er der. Kan si jeg jobber i en vernet bedrift der vi driver med keramikk. Jeg har en diagnose så trenger litt tilrettelegging. Er det sånne regler om hva man kan snakke om på vanlige arbeidsplasser også? Anonymkode: 5a617...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:06 #2 Del Skrevet i går, 12:06 Hva slags arbeidsplass er dette?? Anonymkode: 6229b...8e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeenrobot Skrevet i går, 12:07 #3 Del Skrevet i går, 12:07 Var det aprilsnarr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:08 #4 Del Skrevet i går, 12:08 ikkeenrobot skrev (1 minutt siden): Var det aprilsnarr? Nei desverre. Anonymkode: 5a617...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 12:09 #5 Del Skrevet i går, 12:09 Åhh hadde vært koselig og hørt om katten til Kollegaen din 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #6 Del Skrevet i går, 12:09 ikkeenrobot skrev (1 minutt siden): Var det aprilsnarr? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags arbeidsplass er dette?? Anonymkode: 6229b...8e5 Vernet bedrift. Keramikk verksted og butikk. Hadde første dag i dag. Får håpe de ikke leser det jeg har skrevet her inne. Anonymkode: 5a617...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:13 #7 Del Skrevet i går, 12:13 Jeg har ikke vært borti lignende før så spurte om det var sånn på vanlige arbeidsplasser også. Anonymkode: 5a617...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 #8 Del Skrevet i går, 12:18 Høres ut som sjefen min. Et tema er ikke akseptabelt med mindre hun liker det og kan mye om det. Så da sluttet man å spise lunsj med henne. Og da var det feil. Og nå leter alle etter nye jobber 🤭 Anonymkode: 27c84...f8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 12:18 #9 Del Skrevet i går, 12:18 LOL spis ved skrivebordet ditt, du skal jo uansett ikke snakke med noen 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:22 #10 Del Skrevet i går, 12:22 Gratis skrev (3 minutter siden): LOL spis ved skrivebordet ditt, du skal jo uansett ikke snakke med noen 😄 Alle må samles i lunsjpausen så det godtar hun nok ikke 😄 Anonymkode: 5a617...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:22 #11 Del Skrevet i går, 12:22 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som sjefen min. Et tema er ikke akseptabelt med mindre hun liker det og kan mye om det. Så da sluttet man å spise lunsj med henne. Og da var det feil. Og nå leter alle etter nye jobber 🤭 Anonymkode: 27c84...f8d Uff. Kjipt når det skal være sånn 😒 Anonymkode: 5a617...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:23 #12 Del Skrevet i går, 12:23 Nei det er absolutt ikke vanlig på vanlige arbeidsplasser. Vil tro (håper) det ligger en fornuftig tanke bak reglene hos dere. Jeg vet for lite om vernede bedrifter til å ha en mening om dette, men du kan jo evt ta en privat samtale med sjefen og spør om vedkommende kan fortelle litt hva som ligger bak? Ikke være anklagende (da går folk ofte rett i forsvar) men nysgjerrig? Anonymkode: b8b05...3f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:23 #13 Del Skrevet i går, 12:23 Det var veldig spesielt. Det er ikke normalt. Kanskje det blir bedre i morgen Anonymkode: e968c...654 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:24 #14 Del Skrevet i går, 12:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er absolutt ikke vanlig på vanlige arbeidsplasser. Vil tro (håper) det ligger en fornuftig tanke bak reglene hos dere. Jeg vet for lite om vernede bedrifter til å ha en mening om dette, men du kan jo evt ta en privat samtale med sjefen og spør om vedkommende kan fortelle litt hva som ligger bak? Ikke være anklagende (da går folk ofte rett i forsvar) men nysgjerrig? Anonymkode: b8b05...3f9 Skjønner 😊 Ja jeg kan jo ta en prat med henne 😊 Klarer nok å forholde meg rolig 😊 Anonymkode: 5a617...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:25 #15 Del Skrevet i går, 12:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var veldig spesielt. Det er ikke normalt. Kanskje det blir bedre i morgen Anonymkode: e968c...654 Ja var igrunn det 😊 Ja får tro det 😊 Anonymkode: 5a617...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet i går, 12:27 #16 Del Skrevet i går, 12:27 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg