AnonymBruker Skrevet i går, 11:17 #1 Del Skrevet i går, 11:17 Er det noen av dere som spiser utelukkende sunt? Jeg prøver på det nå for å hjelpe på helsetilstanden min. Men jeg liker ikke å stikke meg ut. Jeg er slank og gjør det ikke for vekten. Er redd det skal virke provoserende på folk. Har merket at noen kommenterer kroppen min. Jeg gjør det ikke for å være flink men for å leve bedre og forhåpentligvis med mindre plager. Anonymkode: 2ea61...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:28 #2 Del Skrevet i går, 11:28 Hvis du spiser sunt i det daglige kan du vel spise grandis hvis venninnen serverer det? Det er plagsom med folk som ikke skal ha ditt og datt. Hvis du er ute og spiser med andre, kan vel du velge det du vil selv ønsker? Hos tante Alma takker du nei til kakestykke nr 2. Du er vel ikke i sosiale settinger hver gang du spiser. Det er det jevne som drar, hver dag er ikke en fest. Et rigid kostholdsregime vil nok skape med problemer enn nytte Anonymkode: cc5aa...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:14 #3 Del Skrevet i går, 13:14 Jeg spiser sunt, og er avhengig av å følge et ganske strengt regime pga helsetilstand. Noen få ting kan jeg skeie ut på en sjelden gang, men visse ting gjør at konsvekvensen blir for stor (har bl.a IBS, i tillegg et par allergier). Så jeg takker nei til kakestykker og det meste av mat, og har heller med selv. Men hvis du ønsker å være sunn uten at det har noen akutt påvirkning på at du spiser litt feil en sjelden gang, så hadde jeg ikke orket å bry meg med å være så rigid. Har forøvrig aldri opplevd noen problemer i sosiale settinger rundt mat. Enten så tilrettelegger de som inviterer til middag, eller så tar jeg med egen mat. Jeg kommer for selskapet, ikke for maten. Å takke nei til is og kaker syns jeg det må være lov til uansett grunn. Anonymkode: 93f1b...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:48 #4 Del Skrevet i går, 13:48 Jeg hadde sikkert bare sagt at jeg får så mye ubehag i kroppen av sukker, og ønsker derfor å unngå det. Hvis hele systemet blir ugreit etter sukker er det ikke verd det for noen minutter god smak. Anonymkode: 6ccb6...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:33 #5 Del Skrevet i går, 17:33 Hva legger du i "utelukkende sunt" ? Er det lite eller ikke noe sukker? Lite karbo? Lite fett? Ikke noe ultraprosessert? En viss menge kalorier? "Sunt kosthold" er ett bredt begrep, som det finnes mange ulike oppfatninger av. For meg handler ett sunt kosthold like mye om en sunn holdning til maten. For meg er ikke ett strengt kosthold ett sunt kosthold. Anonymkode: f2fd1...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå