Fjellmannover190 Skrevet i går, 11:15 #1 Del Skrevet i går, 11:15 Jeg har alltid likt sterke, reflekterte kvinner. De som tør å utfordre, som stiller krav og som er litt feministiske i stilen. I mine snart to år etter at jeg gikk fra min direktørkone, så har jeg datet alt fra direktører, leger, sivilingeniører, kunstnere og flere andre som lever ut sin drøm, og er svært gode og selvsikre i sin jobb, og til å begynne med så har jeg tenkt at de også vil ha en likestilt datingverden, men det er nok fortsatt litt regler. Hva har jeg lært? - Menn skal ta initiativet, og lede an på en respektfull måte. Vi skal bare komme med forslag til kontrete møter og helst litt spennende dater. - Gentlemenn med bestemthet(med måte), selvsikkerhet og god høflighet er bra. Dette gjelder også under sex. - At jeg må bli mye bedre til å bekrefte at, og hva jeg liker med den jeg møter og dater. Og at selv om de oppleves som selsikre, så er de ganske så usikre på sitt eget utseende og væremåte, og spesielt i møte med noen som kan oppleves som selvsikre og det de mener er aktraktive. - At six pack og muskler selger stort sett kun til gutter og til de kvinnene jeg ikke vil møte, men at de fleste elsker en godt trent kropp om man ikke overdriver muskelbygging - Man skal gå inn i alle møter med mål om å ha det gøy, og aldri ha som mål å om å få sex. Sidenote, så har jeg avtalt med tre stykk at vi ikke skulle ha sex på første date, men to av tre har endret sin mening og har ville ha det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:35 #2 Del Skrevet i går, 11:35 Du har jo åpenbart en greie for kravstore damer når du tiltrekker deg det. Verken jeg eller venninner har slike lister, og blir glad når noen vi liker spør om en kaffe eller pils. At han skal te seg er derimot et krav, men det gjelder jo andre veien også. Anonymkode: 1da50...abd 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 11:40 #3 Del Skrevet i går, 11:40 (endret) Fjellmannover190 skrev (27 minutter siden): - Man skal gå inn i alle møter med mål om å ha det gøy, og aldri ha som mål å om å få sex. Sidenote, så har jeg avtalt med tre stykk at vi ikke skulle ha sex på første date, men to av tre har endret sin mening og har ville ha det. Har sett på en del mannlige dating kanaler på youtube og akkurat det du sier her er faktisk sant. De kaller det omvendt psykologi. Strategien er gjerne å starte med å si at, jeg dessverre er dårlig til å kommunisere, og siden de aller fleste kvinner ser på seg selv som ypperlige til å kommunisere så biter de på. Det neste er å si at jeg ikke ønsker sex på første date og gjett hva som skjer 😉 Bør vel nevne at dette ofte gjelder yngre menn i 30 årene med en viss status, kropp og selvtillit. Endret i går, 11:43 av Gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:54 #4 Del Skrevet i går, 11:54 Fjellmannover190 skrev (38 minutter siden): Jeg har alltid likt sterke, reflekterte kvinner. De som tør å utfordre, som stiller krav og som er litt feministiske i stilen. I mine snart to år etter at jeg gikk fra min direktørkone, så har jeg datet alt fra direktører, leger, sivilingeniører, kunstnere og flere andre som lever ut sin drøm, og er svært gode og selvsikre i sin jobb, og til å begynne med så har jeg tenkt at de også vil ha en likestilt datingverden, men det er nok fortsatt litt regler. Hva har jeg lært? - Menn skal ta initiativet, og lede an på en respektfull måte. Vi skal bare komme med forslag til kontrete møter og helst litt spennende dater. - Gentlemenn med bestemthet(med måte), selvsikkerhet og god høflighet er bra. Dette gjelder også under sex. - At jeg må bli mye bedre til å bekrefte at, og hva jeg liker med den jeg møter og dater. Og at selv om de oppleves som selsikre, så er de ganske så usikre på sitt eget utseende og væremåte, og spesielt i møte med noen som kan oppleves som selvsikre og det de mener er aktraktive. - At six pack og muskler selger stort sett kun til gutter og til de kvinnene jeg ikke vil møte, men at de fleste elsker en godt trent kropp om man ikke overdriver muskelbygging - Man skal gå inn i alle møter med mål om å ha det gøy, og aldri ha som mål å om å få sex. Sidenote, så har jeg avtalt med tre stykk at vi ikke skulle ha sex på første date, men to av tre har endret sin mening og har ville ha det. Og likevel resulterte ingen av disse datene i forhold. Hva var poenget med datene hvis du ønsker deg et forhold? Jo flere kvinner du puler, desto mindre attraktiv du blir for kvinner som er tilbakeholdne med sex og ønsker seg noe seriøst. Anonymkode: 73a3c...42c 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:05 #5 Del Skrevet i går, 12:05 Er det kravstort å ønske at folk oppfører seg høflige og med helt normal folkeskikk? Det punktet kan du godt stryke av listen for det burde være en selvfølge i alle lag av befolkningen og hos begge kjønn. Anonymkode: 75f00...26c 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 12:08 #6 Del Skrevet i går, 12:08 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og likevel resulterte ingen av disse datene i forhold. Hva var poenget med datene hvis du ønsker deg et forhold? Jo flere kvinner du puler, desto mindre attraktiv du blir for kvinner som er tilbakeholdne med sex og ønsker seg noe seriøst. Anonymkode: 73a3c...42c Er enig i hva du sier, men du glemmer en viktig detalj. Det er kvinner som bestemmer både om det blir noen date OG når det blir sex. Menn har forstått at kvinner tar lite initiativ derfor inviterer de ut mange for å få kanskje ett JA. Er du derimot mer attraktiv som muligens TS er så får du MANGE ja, og enda flere som gir sex tidlig. Skal dere gjøre noe med det så må dere tørre å ta initiativ og velge bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #7 Del Skrevet i går, 12:28 Gratis skrev (20 minutter siden): Er enig i hva du sier, men du glemmer en viktig detalj. Det er kvinner som bestemmer både om det blir noen date OG når det blir sex. Menn har forstått at kvinner tar lite initiativ derfor inviterer de ut mange for å få kanskje ett JA. Er du derimot mer attraktiv som muligens TS er så får du MANGE ja, og enda flere som gir sex tidlig. Skal dere gjøre noe med det så må dere tørre å ta initiativ og velge bedre. Det heter ikke å GI sex. Sex er noe man HAR sammen. Mange kvinner tar initiativ. Men dere ser oss ikke. Vi er ikke pene nok. Anonymkode: 73a3c...42c 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:35 #8 Del Skrevet i går, 12:35 Jeg ser egentlig ikke så mye på den listen som var så voldsomt kravstort eller overraskende? Respekt, høflighet, litt initiativ og komplimenter, trygg på seg selv og maser ikke om sex - det er jo ikke akkurat sjokkerende nyheter at det er et pluss - og det meste av det ganske grunnleggende - både i dating og sosial omgang generelt, for begge kjønn. Anonymkode: f7ba7...4a2 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:46 #9 Del Skrevet i går, 12:46 Jeg ønsker meg en mann som er lojal, elskverdig, empatisk, omsorgsfull og god. Så elsker jeg kos så han må like det. Å bli tatt på, kost med, nussa på og bli holdt rundt. Jeg er ikke needy, men jeg er en dame med store behov og elsker kjærtegn. Så hvor er du sussebassen min? ❤️ Anonymkode: 2b2d5...daf 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:50 #10 Del Skrevet i går, 12:50 Fjellmannover190 skrev (1 time siden): Jeg har alltid likt sterke, reflekterte kvinner. De som tør å utfordre, som stiller krav og som er litt feministiske i stilen. I mine snart to år etter at jeg gikk fra min direktørkone, så har jeg datet alt fra direktører, leger, sivilingeniører, kunstnere og flere andre som lever ut sin drøm, og er svært gode og selvsikre i sin jobb, og til å begynne med så har jeg tenkt at de også vil ha en likestilt datingverden, men det er nok fortsatt litt regler. Hva har jeg lært? Du har kanskje datet mange nok til til å forstå at det er deg de ikke vil ha? Men for all del, det var vel på høy tid med en ny kravstore kvinner-tråd på kvinneguiden. Anonymkode: 76e80...b99 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:59 #11 Del Skrevet i går, 12:59 Fjellmannover190 skrev (1 time siden): - At six pack til de kvinnene jeg ikke vil møte cope Anonymkode: a9838...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #12 Del Skrevet i går, 13:00 Fjellmannover190 skrev (1 time siden): så har jeg avtalt med tre stykk at vi ikke skulle ha sex på første date, men to av tre har endret sin mening og har ville ha det. kvinner som ikke har sex på første date tar dette som en selvfølge Anonymkode: a9838...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet i går, 13:03 Forfatter #13 Del Skrevet i går, 13:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og likevel resulterte ingen av disse datene i forhold. Hva var poenget med datene hvis du ønsker deg et forhold? Jo flere kvinner du puler, desto mindre attraktiv du blir for kvinner som er tilbakeholdne med sex og ønsker seg noe seriøst. Anonymkode: 73a3c...42c Jeg er i et forhold, og har alltid hatt sex eksklusivt. Min bodycount er ikke høy, men møte- og datingcount er blitt litt høy. Har hatt et crash and burn forhold også inn i der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:06 #14 Del Skrevet i går, 13:06 Fellesnevneren for disse damene er jo deg da Anonymkode: c1860...7f1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:06 #15 Del Skrevet i går, 13:06 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg ser egentlig ikke så mye på den listen som var så voldsomt kravstort eller overraskende? Respekt, høflighet, litt initiativ og komplimenter, trygg på seg selv og maser ikke om sex - det er jo ikke akkurat sjokkerende nyheter at det er et pluss - og det meste av det ganske grunnleggende - både i dating og sosial omgang generelt, for begge kjønn. Anonymkode: f7ba7...4a2 Dersom menn mener at dette er veldig kravstort, så forstår jeg at de synes det er vanskelig å date. Anonymkode: c1e4f...c0c 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:52 #16 Del Skrevet i går, 13:52 Fjellmannover190 skrev (48 minutter siden): Jeg er i et forhold, og har alltid hatt sex eksklusivt. Min bodycount er ikke høy, men møte- og datingcount er blitt litt høy. Har hatt et crash and burn forhold også inn i der. Hvorfor dater du når du er i et forhold? Hva synes dama di om at du dater? Anonymkode: 73a3c...42c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet i går, 13:59 #17 Del Skrevet i går, 13:59 (endret) Synes alt du nevner er selvfølgelige krav i et forhold. Da jeg datet (for en evighet siden) feilet flest menn i det å mene at når jeg var sexy nok for dem var det eneste kompliment de trengte å gi meg. Det har menn jeg har vært i forhold til også ment at de ikke engang trenger å si, for det viser de jo. På min side var jeg bare tenåring da jeg innså at menn trenger å høre med ord at jeg synes godt om dem, fra utseende til hva de presterer på alle felt, og at de- uansett utseende og hvor dyktige de er- trenger bekreftelse på dette fra akkurat meg. Men som regel altså er gørrdålige på å gi det samme tilbake. Jeg utviklet derfor stor evne til egenbekreftelse, og å ta til meg komplimenter og gode ord fra andre enn menn jeg har vært i forhold til, men menn jeg har hatt forhold til trenger det veldig åpenbart fra MEG, og har jevnt over vært veldig dårlige til å gi det til meg. Det skulle jeg bare forstå at de mente når de valgte å være med meg. Jeg har bestandig funnet dette rart, ugreit og egosentrisk fra menn, men jeg har taklet det bra. Gitt menn komplimenter i hytt og pine, og bekreftet dem om de har stått med forventninger i øynene om å bli bekreftet om de så bare har laget eggerøre eller byttet dekk. Dette har kostet meg lite. Så har det nok kostet mennene mer når jeg har gått lei av å fylle deres ego uten tilsvarende påfyll tilbake, og jeg har forlatt dem. Det er en ubalanse i dette i nåværende forhold også, hvor han trenger betydelig mer komplimenter, beundring og skryt enn meg, men denne mannen tar det relativt godt inn igjen ved hvordan han generelt omtaler meg til andre, og ved å svært tydelig sette pris på meg ved diverse kjærlige handlinger. Komplimenter direkte til meg er det fremdeles svært lite av, mens det er mye av det motsatt vei, og han blir regelrett nedtrykt om jeg ikke er flink til dette en periode innimellom, selv om han er elendig på det selv jevnt over. Etter min erfaring er det typisk mann. Hver eneste en jeg har datet til å være sammen med har hatt STORT behov for dette, men hver eneste en har også vært temmelig elendig andre veien, og har ment at det at de velger å være med meg burde holde. Det mener nok også min siste langvarige livspartner, og han er nok ikke så bevisst på at hadde det ikke vært for at jeg så jevnlig får komplimenter fra ham indirekte (jeg får ofte med meg hva han har sagt til andre om meg) så hadde jeg vært sulteforet på slikt, og antagelig ganske usikker på hva han egentlig mente om meg. For det er virkelig ikke tilstrekkelig at man velger å være med vedkommende. Det vet man at mange er uten å egentlig synes så godt om den andre. Endret i går, 14:33 av Trolltunge 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #18 Del Skrevet i går, 14:04 Jeg er en av de du sikter til - har en meget "høy stilling" med masse ansvar på jobb. Og da er det utrolig deilig å komme hjem til en mann som tar ansvar på hjemmebane. Anonymkode: 597f6...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet i går, 14:08 #19 Del Skrevet i går, 14:08 Det kommer jo helt an på hvem man dater. Både kvinner og menn kan trenge mye eller lite bekreftelser, eller ei blanding av begge deler. Noen liker sex tidlig, andre vil vente. Vet ikke helt hva noe av dette har å gjøre med å være kravstor. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #20 Del Skrevet i går, 14:09 Selv unngår jeg å date folk som har en fritid som blir påvirket av jobben. Selv jobber jeg for å ha fritid. Jeg kan ikke ha en partner som er «karrieredrevet» med høye ambisjoner etc. Det kjeder meg og får ofte en påvirkning på privatlivet jeg ikke er interessert i å forholde meg til. Anonymkode: b3823...a2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå