Gjest Gjest_katta_* Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har akkurat startet et forhold med en som jeg er interessert i. Men det er et problem.. Han har vanskelig for å stole på noen etter utroskap i det forrige forholdet sitt. Hvordan får jeg ham til å åpne seg og betro seg til meg? Jeg vet at dersom jeg får ham til å stole på meg, er jeg et skritt lenger. Han skygger unna kvinnfolk pga dette. Jeg må vinne hans tillit, men hvordan? Noen som kan hjelpe?
Ciara Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har ikke andre råd enn å fortelle ham at du tar avstand fra utroskap 100%, og ellers å leve etter det. Tillit lar seg ikke opparbeide i en fei, og du blir vel rett og slett nødt til å ta tiden til hjelp og vise ham at du er tilliten verdig. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har ikke andre råd enn å fortelle ham at du tar avstand fra utroskap 100%, og ellers å leve etter det. Tillit lar seg ikke opparbeide i en fei, og du blir vel rett og slett nødt til å ta tiden til hjelp og vise ham at du er tilliten verdig. Lykke til ← Kunne ikke vært mer enig.
Gjest Gjest_katta_* Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Ser at den ble litt feil den der. Mente ikke forhold, men et vennskap. Jeg er interessert i ham, men han aner ingenting. Så vitsen er at jeg må få ham til å skjønne at han kan stole på meg. Han stoler merkelig nok på faren min. Og jeg er temmelig lik ham. Som far så datter kan man vel si.
n00b Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Det enkleste er å gi gutten litt tid, bli bedre kjent med deg, slik at han føler han kjenner deg godt nok til å åpne deg... slike ting kan ta tid, men vær tålmodig, og for all del ikkje stress ahn, da kommer han neppe til å åpne seg.... eneste råd er la ham ta tingene i sitt eget tempo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå