-jk- Skrevet fredag kl 07:22 #61 Del Skrevet fredag kl 07:22 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sluker den batteri? Min sppple Watch sluker batteri, spes med GPS. Så den havna langt inn i en skuff 😆😅 Anonymkode: 24ed3...9f9 Nei, den holder i 2-3 dager. Har ladekabelen ved siden av PCen og lader den bare når jeg sitter der. GPS brukes sjelden på klokka da den automatisk bruker GPSen på mobilen om den er i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet fredag kl 07:24 #62 Del Skrevet fredag kl 07:24 Macro skrev (7 timer siden): Såååå...du har ingenting i en dyr-klokke-tråd å gjøre? Klokker betyr mye for mange, selv om de også bryr seg om andre ting. Tråden omhandler din dyreste klokke. Det står ingenting i HI om at det må være en dyr klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:40 #63 Del Skrevet fredag kl 07:40 Min dyreste er på markedet nå verdt ca 40/50.000 Kjøpte den i klokkebyen Bern i Sveits, for 15.000. Det er en liten sveitsisk produsent. Modellen min er utgått og det finnes svært få av den i verden. En retro digital. Hælvete når jeg må ha reservedeler.. Anonymkode: 3fd11...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:41 #64 Del Skrevet i går, 18:41 Har en vintage Rolex datejust. 45000. Bruker den daglig. Anonymkode: 7603f...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå