Gå til innhold

Din dyreste klokke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke. En Raymond Weil. Kostet kanskje 30.000 eller noe sånt. Fikk den av foreldrene mine til 25-årsdagen.

Anonymkode: 74a5e...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis en livsstil og sosial omkrets der jeg ikke føler at jeg må kjøpe unødvendige ting for å bli akseptert. "Dyre" klokker er dyre kun for å være dyre, og gir absolutt ingen form for valuta for pengene. 

Anonymkode: 40fd6...b6b

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Seiko jeg har arvet. Kostet trolig 5000,- for 15 år siden. Bruker den bare til fest. Går uten klokke til vanlig. 

Anonymkode: 3e6d6...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Tissot Le Locle. Mekanisk ur, da det var en gave vet jeg ikke nøyaktig pris. Men de klokkene ligger vel på drøyt 5000 tror jeg det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en fake Breitling når jeg var i Kina for en del år siden. Husker ikke hva jeg ga, men kanskje et par hundrelapper. :D

Anonymkode: fb917...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Longinesklokke jeg fikk i morgengave av mannen min, den har ti små diamanter rundt viserne. Ver ikke hva den koster, men tror den ligger på rundt 30.000 kroner. 

Anonymkode: 8d079...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har heldigvis en livsstil og sosial omkrets der jeg ikke føler at jeg må kjøpe unødvendige ting for å bli akseptert. "Dyre" klokker er dyre kun for å være dyre, og gir absolutt ingen form for valuta for pengene. 

Jeg har arvet to veldig dyre klokker som betyr 100ganger mer for meg sentimentalt enn pengeverdien, de er fortsatt svindyre og alle som ser de og kan noe som helst om klokker skjønner at de ikke var billige.

Jeg er veldig nedtona i klær og stil, er også ufør så de skiller seg jo ut og fører til oppmerksomhet. Slike klokker er av interesse for mange, håndarbeidet og historien til klokkene er også interessant og jo, mange dyre klokker er dyre av en grunn, ikke bare fordi de er dyre i seg selv.

Anonymkode: 84b25...34f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Cartier tank basculante, hvitt gull og en liten opal. Krokodilleskinnsreim. Aner ikke hva den koster, var morgengave (og hadde ikke forlovelsesring).

Anonymkode: d70d0...e98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en smartklokke fra Aliexpress som kostet over 200kr. Den er den dyreste jeg har. Masse funksjoner og holder fortsatt på strømmen i over en uke. Kjempe kjøp. Anbefales! Dere som har dyrere klokke enn det har blitt grundig lurt!

https://a.aliexpress.com/_EH8bEwU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper ikke klokke for over 2000,- når den kun skal vise tida og dato, uten å finne frem tlf. 

Anonymkode: d4f6c...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva bruker du pengene dine på? 

Anonymkode: dfa2f...716

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en vintage Omega Seamaster. Den jeg har er en enkel og ikke veldig eksklusiv modell, og den er verdt 5-6000 kr. 

Anonymkode: 6a634...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Helt enig, vel talt

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega Constellation , en gave fra mannen min . Jeg vet ikke hva er dagensverdi.

Anonymkode: 43e1b...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina234 skrev (16 timer siden):

Helt enig, vel talt

Hva bruker du pengene dine på? 

Anonymkode: dfa2f...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...