AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Vi har noen venner som vil ha en liten og privat vielse. Selv nå vi hele vennegjengen, så jeg er så usikker på hvor mye man gir til gode venner der man ikke er bedt i bryllupet? Noen som har eksempler på gaver som kan være vanlig? Anonymkode: 24701...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april jeg hadde ikke giddet og gitt når man ikke er invitert i bryllupet Anonymkode: 87d0d...84c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Jeg har kjøpt for 4-600 i sånne tilfeller der gode venner gifter seg uten å ha fest Vi har et glassblåseri her i Haugesund soim har mye fint, og til flere har jeg kjøpt denne vasen: https://www.formbar.no/nettbutikk/jorunn-vase Anonymkode: c7d25...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april Gir ikke gave om en ikke er invitert. Anonymkode: 4eff6...19e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Del Skrevet 5. april Gir ikke gave hvis man ikke er invitert gjelder uansett tilstelning. Anonymkode: c3861...247 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:43 #6 Del Skrevet lørdag kl 12:43 Vi har gitt helt uavhengig av hvordan brudeparet velger å feire. Til god venner gir vi mellom 2-4000kr. Alt avhengig av hva vi gir. Anonymkode: 19c0f...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:45 #7 Del Skrevet lørdag kl 12:45 Jeg gir bare gaver i de bryllupene der jeg er invitert. Da gir jeg gave uavhengig av om jeg har mulighet til å delta eller ikke. Anonymkode: 32dba...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:53 #8 Del Skrevet lørdag kl 12:53 Jeg gir gave til gode naboer og venner uavhengig av type selskap og om jeg er invitert eller ikke, det er kun beløpet jeg kjøper for som varierer. Anonymkode: 5f250...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraDorothea Skrevet lørdag kl 13:02 #9 Del Skrevet lørdag kl 13:02 Vi gir uansett. Det er jo en stor dag! Vi gir for mer hvis vi er gjester, da. Siden de da har «brukt penger» på oss. 300-600 uten å være invitert, 600-2000 som gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:38 #10 Del Skrevet lørdag kl 15:38 Ikke så interessant å høre om dere som ikke gir 😅 Synes det er veldig rart å ikke gi gave til gode venner når de gifter seg, det er jo en av de største dagene i livet! Takk for tips fra dere andre. Vi er noen venninner som vurderer å spleise, er 300 fra hver innafor da, når det ikke er som par liksom? Anonymkode: 24701...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet lørdag kl 15:45 #11 Del Skrevet lørdag kl 15:45 Der vi ikke er bedt gir vi for rundt 500. Der vi blir bedt gir vi 1000 til 3000 kr ut dra om det er venner eller nær familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:45 #12 Del Skrevet lørdag kl 15:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke så interessant å høre om dere som ikke gir 😅 Synes det er veldig rart å ikke gi gave til gode venner når de gifter seg, det er jo en av de største dagene i livet! Takk for tips fra dere andre. Vi er noen venninner som vurderer å spleise, er 300 fra hver innafor da, når det ikke er som par liksom? Anonymkode: 24701...ca6 Ja, det synes jeg. Anonymkode: 3ca56...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:35 #13 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Et par av mine venninner har giftet seg typ på rådhuset med bare forlovere til stede. Ingen fest etterpå. Da har vennegjengen spleiset på felles gave, og spyttet i 500 kr per person. Anonymkode: de4af...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:35 #14 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Et par av mine venninner har giftet seg typ på rådhuset med bare forlovere til stede. Ingen fest etterpå. Da har vennegjengen spleiset på felles gave, og spyttet i 500 kr per person. Anonymkode: de4af...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå