AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:44 #61 Del Skrevet søndag kl 12:44 Jeg merker ofte at andre mennesker søker seg mot meg. De føler seg veldig trygge på meg tror jeg. Merker instinktivt at jeg vil dem godt. Det er mange som henvender seg til meg, og det gjør meg godt. Anonymkode: 3f424...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:02 #62 Del Skrevet søndag kl 13:02 Jeg liker å tro at folk liker meg, men har i grunnen ikke mye sosial omgang med folk. Mest gjennom yrke og tillitsverv, men sjelden på privaten. Jeg likner på min far, egentlig. Han var heller ikke mye sosial. Han likte ikke selskaper og sosiale settinger og kunne velge å bli hjemme når Mamma skulle på ting. Han hadde kontakt med mange gjennom sitt yrke, men få eller ingen nære venner som han tilbragte fritid sammen med. Han var en hjemmekjær einstøing. Allikevel var det tydelig at han satte spor etter seg og kom godt overens med de fleste han møtte. Det kom i hvert fall nesten 300 mennesker i begravelsen. Anonymkode: c7f18...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:08 #63 Del Skrevet søndag kl 13:08 Jeg er god likt på jobb og av mine venner. Kommer overens med så godt som alle, men det er nok dels pga at jeg er tålmodig og konfliktsky. Jeg har integritet, men gidder ikke kverulere på bagateller. Jeg er har relativt lite av ekstrovert varme, og snakker heller to timer med en-to kollegaer på fest enn å snakke 10 min med 15 forskjellige ila festen. Jeg er ikke den som blir invitert på alle sosiale greier som foregår, men det blir satt pris på om jeg dukker opp. Jeg er heller ikke den som skryter i tide og utide av kollegaer, men de gangene det er på sin plass, opplever jeg at mine ord veier tungt. Forsåvidt det samme i faglige beslutninger også. Anonymkode: 272f9...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet søndag kl 13:12 #64 Del Skrevet søndag kl 13:12 Personer som generelt ikke blir likt(p.g.a oppførsel) har svært ofte problemer med å se dette selv. Derfor lager de forklaringsmodeller der årsaken er andre og ikke dem selv. Dette vil også fungere som en nødvendig livsløgn siden mangel på sosiale ferdigheter er kritisk hos mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:16 #65 Del Skrevet søndag kl 13:16 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 11.41): Som foreksempell, kolleger, naboer, bekjente osv. Anonymkode: 2de52...dd3 Naboene kjenner jeg ikke. Av kollegaer, bekjente/venners venner etc, så opplever jeg å være godt likt. Anonymkode: 9145b...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:22 #66 Del Skrevet søndag kl 13:22 Jeg er godt likt,får tilbakemeldinger på det hele tiden Anonymkode: fe12d...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet søndag kl 13:23 #67 Del Skrevet søndag kl 13:23 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 12.16): De som kjenner mitt sanne jeg,liker meg. De som TROR de kjenner mitt sanne jeg misliker meg. Jeg blir ofte misforstått dessverre. Anonymkode: e68bb...eff Kjenner det likt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:30 #68 Del Skrevet søndag kl 13:30 Jeg er ikke spesielt godt likt. Jeg er sosialt klønete, sliter med nervøsitet og er tidenes pushover. Vil helst bare være i fred hjemme. Syns jeg blir mer og mer dust for hvert år som går. Merker samtidig at mange elsker å korrigere og rette på andre, noe som bare gjør meg enda mer nervøs. Finnes heldigvis en del trygge, fine kollegaer som jeg klarer å slappe av med, men det er jammen mange som er kronisk på hugget også. Anonymkode: 33a3d...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:33 #69 Del Skrevet søndag kl 13:33 Gregarious skrev (18 minutter siden): Personer som generelt ikke blir likt(p.g.a oppførsel) har svært ofte problemer med å se dette selv. Derfor lager de forklaringsmodeller der årsaken er andre og ikke dem selv. Dette vil også fungere som en nødvendig livsløgn siden mangel på sosiale ferdigheter er kritisk hos mennesker. "Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar du lykken fra ham med det samme". Ja, det er noe jeg ofte dveler ved. 8 milliarder mennesker på jorda og alle tror de betyr noe... Noe som overrasker meg er at de aller fleste foreldre ser på egne barn med helt sinnsyke, rosa drømmebriller og er fullstendig ute av stand til å forstå at det alltid er to sider av en sak når noe skjer. Anonymkode: 33a3d...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:35 #70 Del Skrevet søndag kl 13:35 Jeg tror jeg generelt er dårlig likt, dvs jeg er vel hovedsakelig en person man verken husker eller legger merke til, men de som legger merke til meg, liker meg ikke. På grunn av at jeg forventer å bli mislikt trekker jeg meg unna folk, i den grad at det nå til og med er blitt vanskelig å hilse på folk og søke blikkontakt med andre, siden jeg forventer avvisning. Jeg gjør det jeg skal gjøre og ellers er jeg inne i huset mitt alene. Rart å lese om dere andre som sier selv at dere er godt likt. Det må være fint og rart. Sist jeg fikk en melding fra noen som faktisk lurte på hvordan jeg hadde det var i fjor, tror jeg. Og en telefonsamtale, hm, kanskje fem år siden? Anonymkode: 302d8...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:14 #71 Del Skrevet søndag kl 21:14 Folk jeg vil skal like liker meg. Folk jeg ikke bryr meg om hva synes om meg, tror jeg enten ikke liker meg evt er nøytrale mot meg. Anonymkode: 67b96...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:52 #72 Del Skrevet søndag kl 21:52 Jeg er selv ganske kresen på folk, så om noen ikke finner tonen med meg, så er det helt greit. Jeg er overfladisk hyggelig og høflig, men går sjelden i dybden. Jeg har lært meg forsiktighet ovenfor de jeg slipper inn i livet. Og ved alderen så blir sirkelen mindre og mindre. Er rett og slett mindre og mindre opptatt av å være likt, men tror folk kan synes det er litt vanskelig å vite hvor de har meg, siden jeg ikke helt slipper de til. Skal jeg være ærlig, så finner jeg de aller fleste ganske uinteressante, andre er for flate, noen for platte, noen er for sure, andre for blide. Så har du de som er altfor voksne, og de som er for barnslige, og de som er for moteriktige, og de som sminker seg for mye, og de som må ha ny bil hvert år..lista blir fryktelig lang. Jeg har egentlig kommet frem til att jeg jo er like sær som alle jeg synes er sære, og det er helt greit att noen ikke finner tonen med meg. Folk stresser meg. Anonymkode: 646e3...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #73 Del Skrevet 11 timer siden Jeg blir av en eller annen grunn alltid likt. Selv om jeg ikke liker alle tilbake Anonymkode: 5aef8...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #74 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er ganske hyggelig og blir ofte godt likt i starten. Men er litt feig, tør ikke alltid si hva jeg mener, og det tror jeg gjør at folk mister interessen etterhvert. Jeg føler ofte at jeg blir kjent med mennesker til et visst punkt, også stopper det, de mister interessen. Vet ikke helt hva som skjer, men kanskje jeg ikke tør å slippe de lenger innpå? Får i alle fall sjeldent nye, nære venner, jeg klarer aldri å komme forbi det punktet. Anonymkode: a066e...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå