Maskinfører Skrevet tirsdag kl 11:08 #21 Del Skrevet tirsdag kl 11:08 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor tror du det? Du er i vert fall veldig hyggelig her på forumet 🙂 Anonymkode: 2de52...dd3 Hehe nei jeg aner ikke ligger feilen hos andre ? Ja jeg er koselig her på forumet og ute ellers ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 11:09 #22 Del Skrevet tirsdag kl 11:09 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Jooooo, det har du vært hele tiden! Takk takk @Hoppetaujenta joda jeg har jo det 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 11:10 #23 Del Skrevet tirsdag kl 11:10 NatNat skrev (21 minutter siden): Jeg liker deg. Du virker ekte. Tusen takk så koselig 😀 koselig du også 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 11:15 #24 Del Skrevet tirsdag kl 11:15 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Takk takk @Hoppetaujenta joda jeg har jo det 😀 Det er jo ikke så vanlig at vi går bort til mennesker og sier at vi liker dem sånn i dagliglivet, men jeg tror at folk liker en i det skjulte...så jeg tar sjansen på at du syns det er greit å få det bekreftet i fullt dagslys. Tjo-Hei! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:28 #25 Del Skrevet tirsdag kl 11:28 Folk som ikke kjenner vil først se en person som er stille. jeg blir best kjent med andre i smågrupper eller 1 og 1. folk oppfatter meg ofte som vis og har mange svar, jeg er og en god lytter og god på reflektere. men jeg vet og at ikke alle liker min type personlighet, de veldig utadvendte liker ofte de andre som danser på bordet i undertøy for oppmerksomhet og syns jeg er kjedelig. men det går fint😊 Anonymkode: 57a8a...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 11:29 #26 Del Skrevet tirsdag kl 11:29 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det er jo ikke så vanlig at vi går bort til mennesker og sier at vi liker dem sånn i dagliglivet, men jeg tror at folk liker en i det skjulte...så jeg tar sjansen på at du syns det er greit å få det bekreftet i fullt dagslys. Tjo-Hei! Nei det er ikke det da men nå er jeg omgitt mer familie på flere kanter og merker ikke mye til det ja det er mulig man liker dem i det skjulte ja i fullt dagslys hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:41 #27 Del Skrevet tirsdag kl 11:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som foreksempell, kolleger, naboer, bekjente osv. Anonymkode: 2de52...dd3 Ingen andre enn mann og barn liker meg. Mange misliker meg. Det er tøft, men ikke akkurat noe å gjøre med, dessverre. Anonymkode: 63365...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:47 #28 Del Skrevet tirsdag kl 11:47 Jeg går ut i fra at alle liker meg, og har aldri hørt noe annet. Anonymkode: b0ab0...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 12:58 #29 Del Skrevet tirsdag kl 12:58 Jeg har inntrykk av at folk liker meg. De snakker åpent med meg, vi diskuterer, deler erfaringer og ler mye. Det er veldig artig og gøy 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:59 #30 Del Skrevet tirsdag kl 12:59 Det kommer veldig an på hvem du spør. Jeg prøver å være hyggelig, empatisk og grei mot alle, men jeg er litt stille og forsiktig. Har nok et snev av sosial angst, og kan være litt sosialt klønete. Så mange synes nok jeg er vanskelig å komme inn på - eller tenker at jeg er tørr og kjedelig. Men så er det noen mennesker som er så genuint hyggelige og åpne selv, at jeg veldig lett åpner meg for dem. Det er noen jeg bare «klikker» med. Eller folk som møter meg gjennom hobby og frivillighet, der jeg er en slags ildsjel i lokalmiljøet. Disse folka ser ikke på meg som spesielt sjenert, tror jeg 😅 Anonymkode: 8b164...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:58 #31 Del Skrevet tirsdag kl 15:58 Jeg er ikke veldig godt likt😄men de få som liker meg synes det er fint å være sammen med meg. Kanskje fordi jeg har evnve til å lytte uten å lete etter feil, på samme tid som jeg også kan være klin gærn. Anonymkode: e66a2...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:09 #32 Del Skrevet tirsdag kl 22:09 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De som kjenner mitt sanne jeg,liker meg. De som TROR de kjenner mitt sanne jeg misliker meg. Jeg blir ofte misforstått dessverre. Anonymkode: e68bb...eff Litt sånn er det hos meg også. Jeg er ikke den flinkeste sosialt sett, men mine venninners venninner liker meg visstnok veldig godt. Merker ikke mye til sånt ellers i hverdagen, da føler jeg meg som den minst likte personen i hele verden egentlig. En person folk bare "WTF" til. Anonymkode: f5184...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:43 #33 Del Skrevet tirsdag kl 22:43 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Folk som ikke kjenner vil først se en person som er stille. Anonymkode: 57a8a...f76 Jeg liker nesten automatisk folk som er stille og rolige av seg. Anonymkode: b418a...9b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:57 #34 Del Skrevet tirsdag kl 22:57 Everybody loves me ❤️❤️❤️ Neida, mine introverte kollegaer er nok ikke så glad i meg, vi klikker ikke. Jeg blir litt for mye og de er litt for lite. Vi blir nok ikke bedre noen av oss😅. Ellers tror jeg mange liker meg, jeg er utadvendt og enkel å prate med. Inkluderende, hilser på «alle». Litt pleaser, så ønsker at folk skal ha det bra rundt meg🥰 Anonymkode: fc815...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:03 #35 Del Skrevet tirsdag kl 23:03 Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): Det er jo ikke så vanlig at vi går bort til mennesker og sier at vi liker dem sånn i dagliglivet, men jeg tror at folk liker en i det skjulte...så jeg tar sjansen på at du syns det er greit å få det bekreftet i fullt dagslys. Tjo-Hei! Vi er altfor dårlige på å gi komplimenter, sånn generelt da, tror ikke det gjelder deg🥰🥰🥰 Anonymkode: fc815...970 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 23:15 #36 Del Skrevet tirsdag kl 23:15 Her burde jeg sikkert skrive som anonym, for kan vel tolkes som skryt, men så har jeg også en viss selvinnsikt i at dette ikke bare er bra. Jeg likes som regel av alle jeg prater med, og ofte bedre enn jeg fortjener, fordi jeg helt faktisk er ganske overfladisk i det folk (for) fort kan oppleve som å ha truffet en slags tvillingssjel de uvanlig fort fikk en veldig fortrolig relasjon med. Så det hender ikke helt sjelden at folk føler de har truffet og fått en ekte venn i meg, mens jeg ikke tenker slik og går videre som om ingenting spesielt oppsto. Fordi dette ikke er spesielt for meg. Så blir jeg ganske lei meg og får dårlig samvittighet dersom det oppstår såre følelser hos den andre på grunn av dette, men det er likevel vanskelig å endre meg. Slik jeg møter mennesker og kommuniserer er slik jeg er. Jeg tror jeg har blitt noe flinkere til å forhindre dette, men om jeg og en person kommer i en skikkelig samtale går dette fort galt likevel. Da blir jeg både ivrig og empatisk, og mister guarden mot å gi feil inntrykk. Jeg har imidlertid ikke pokerfjes, privat ikke et snev av det, og mennesker jeg ikke liker liker jeg ikke. Så mennesker jeg ikke liker merker selvfølgelig dette, og liker dermed ikke meg heller, men det er bare bra. Det skal nemlig noe til for at jeg misliker folk. Da oppfører de seg dårlig. Slike mennesker vil jeg ikke ha i livet mitt, så bare bra at de får samme følelse for meg. (Jobb er jobb og profesjonell, så det blir noe annet. Der har jeg jevnt over også vært altfor godt likt av folk jeg ikke likte.) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:21 #37 Del Skrevet tirsdag kl 23:21 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Her burde jeg sikkert skrive som anonym, for kan vel tolkes som skryt, men så har jeg også en viss selvinnsikt i at dette ikke bare er bra. Jeg likes som regel av alle jeg prater med, og ofte bedre enn jeg fortjener, fordi jeg helt faktisk er ganske overfladisk i det folk (for) fort kan oppleve som å ha truffet en slags tvillingssjel de uvanlig fort fikk en veldig fortrolig relasjon med. Så det hender ikke helt sjelden at folk føler de har truffet og fått en ekte venn i meg, mens jeg ikke tenker slik og går videre som om ingenting spesielt oppsto. Fordi dette ikke er spesielt for meg. Så blir jeg ganske lei meg og får dårlig samvittighet dersom det oppstår såre følelser hos den andre på grunn av dette, men det er likevel vanskelig å endre meg. Slik jeg møter mennesker og kommuniserer er slik jeg er. Jeg tror jeg har blitt noe flinkere til å forhindre dette, men om jeg og en person kommer i en skikkelig samtale går dette fort galt likevel. Da blir jeg både ivrig og empatisk, og mister guarden mot å gi feil inntrykk. Jeg har imidlertid ikke pokerfjes, privat ikke et snev av det, og mennesker jeg ikke liker liker jeg ikke. Så mennesker jeg ikke liker merker selvfølgelig dette, og liker dermed ikke meg heller, men det er bare bra. Det skal nemlig noe til for at jeg misliker folk. Da oppfører de seg dårlig. Slike mennesker vil jeg ikke ha i livet mitt, så bare bra at de får samme følelse for meg. (Jobb er jobb og profesjonell, så det blir noe annet. Der har jeg jevnt over også vært altfor godt likt av folk jeg ikke likte.) Dette var utrolig arrogante holdninger synes jeg. Det har ingenting med at jeg oppfatter dette som skryt å gjøre. Anonymkode: 3f424...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 23:23 #38 Del Skrevet tirsdag kl 23:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette var utrolig arrogante holdninger synes jeg. Det har ingenting med at jeg oppfatter dette som skryt å gjøre. Anonymkode: 3f424...e30 Da hjelper det nok ikke at jeg sier at det er absolutt ingenting arrogant ved dette. Jeg anser dette som en utfordring jeg har. Angående mennesker jeg misliker er det mennesker som oppriktig skremmer meg, så det er ikke noe arrogant ved det heller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:28 #39 Del Skrevet tirsdag kl 23:28 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Da hjelper det nok ikke at jeg sier at det er absolutt ingenting arrogant ved dette. Jeg anser dette som en utfordring jeg har. Angående mennesker jeg misliker er det mennesker som oppriktig skremmer meg, så det er ikke noe arrogant ved det heller. Det er helt riktig. Det hjelper ingen ting. Jeg bare gir deg en tilbakemelding på hvordan jeg oppfatter deg. Dette er ikke bra. Hva er det som er årsaken til at de skremmer deg? Anonymkode: 3f424...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 23:33 #40 Del Skrevet tirsdag kl 23:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt riktig. Det hjelper ingen ting. Jeg bare gir deg en tilbakemelding på hvordan jeg oppfatter deg. Dette er ikke bra. Hva er det som er årsaken til at de skremmer deg? Anonymkode: 3f424...e30 Det er greit. Jeg forventet verre, men er det en ting jeg ikke tillater meg er det å være uærlig om ting det er ubehagelig å være ærlig om. Som dette temaet. Fordi jeg har opplevd diverse traumer gjennom livet, og mennesker som trigger dette ved å oppføre seg på måter som får det til å skrike "fare" i meg skremmer meg naturligvis. For eksempel aggressive mennesker, eller slike som er kalde/falske bak en maske. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå