Gå til innhold

Hvor godt likt er du av andre mennesker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som foreksempell, kolleger, naboer, bekjente osv.

Anonymkode: 2de52...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De som kjenner mitt sanne jeg,liker meg. De som TROR de kjenner mitt sanne jeg misliker meg. Jeg blir ofte misforstått dessverre. 

Anonymkode: e68bb...eff

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De som kjenner mitt sanne jeg,liker meg. De som TROR de kjenner mitt sanne jeg misliker meg. Jeg blir ofte misforstått dessverre. 

Kjenner til dette.

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nesten nøyaktig det jeg ville skrive. Jeg har et såkalt resting bitch-face, og folk som ikke kjenner meg så godt beskylder meg ofte for å være sur og negativ. Mens folk som kjenner meg vet at jeg har mye humor og selvironi, og jevnt over et optimistisk syn på livet. 

Anonymkode: b418a...9b3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker å tro at jeg er godt likt i alle fall, jeg prøver å alltid gi et smil, slå av en prat om folk inviterer til det og respektere og være raus med folk. Vi er alle bare mennesker som gjør så godt vi kan 🥰

Anonymkode: ec997...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror selv at jeg ikke er spesielt godt likt, men det kan jo gå på at jeg ble mobbet som barn. Jeg går bare utifra at jeg ikke er likandes og blir heller positivt overrasket når folk vil være rundt meg. Møter på folk som vil være rundt meg, og andre som ikke enser meg.

Anonymkode: 61604...66e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det jeg ser positivt på, er jo at folk flest liker meg bedre jo mer de blir kjent med meg. Det må være mye verre å ha det motsatt 😅

Anonymkode: b418a...9b3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn passe? Tror det er veldig få som tenker negativt om meg, da jeg er veldig hyggelig, snill og imøtekommende. Men jeg er også litt kjedelig, så jeg er nok ikke førstevalget når det kommer til hvem man vil være med. Tror folk foretrekker de som gjør litt mer ut av seg og bidrar til artige og innholdsrike samtaler, enn meg som helst foretrekker å lytte over å prate så mye. 😅 

Anonymkode: bef21...e46

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Samme her.

Jeg er introvert, og er ikke veldig sosial og utadvendt. Folk syns nok det er vanskelig å komme i kontakt med meg, og kan oppleve meg som litt uinteressert. Men de som virkelig tar seg bryet, og lærer å kjenne meg på ordentlig, liker meg. Jeg har få men nære venner.

Anonymkode: 1fc6b...687

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kjenner meg liker meg nok ikke så godt. Jeg har resting bitch face og er ganske direkte i måten jeg snakker på. Men jeg har mange gode venner, så jeg tror at de som kjenner meg ordentlig liker meg ganske godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen liker meg veldig godt, mens noen misliker meg uten at klarer å forstå hvorfor. Er hyggelig mot alle, men har slitt med å bli hakkekylling og å bli mobbet. Holder meg stort sett for meg selv nå.

Anonymkode: d85e3...fb1

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Jeg er nok ikke så godt likt 

Jeg liker deg. Du virker ekte.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (6 minutter siden):

:D Jooooo, det har du vært hele tiden! :mynona:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler jeg er godt likt 😊 Folk jeg treffer her og der legger meg til på Facebook og holder kontakten, og melder seg på de gruppene i hobbyen jeg driver med for å være sammen med meg. Jeg blir og ofte invitert med på fester og diverse arrangementer av folk for å ha meg med 😊 Var ikke sånn da jeg var yngre, men har blitt mer sosial, pratsom og "gøy" tror jeg i mer voksen alder 😛 

Anonymkode: b7d8b...346

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Hvorfor tror du det? Du er i vert fall veldig hyggelig her på forumet 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Jeg tror jeg er relativt godt likt, jeg har i hvert fall et veldig godt forhold til mine kolleger, venner, familie osv. Opplever å få kontakt med fremmede (hvis jeg må), relativt enkelt.

Men, jeg tror nok også at jeg kan virke litt tilbaketrukken, og hvis jeg ikke kjenner dem godt blir jeg både stille og innesluttet. Mange kan nok bli forvirret hvis de møter meg på jobb hvor jeg er sprudlende og glad (fordi jeg trives så godt), og så møter de meg på en fredagspils (hvor jeg verken drikker eller gjør andre ting), og jeg fort kan bli veldig stille. Enkelte har nok tolket det som at jeg er kjedelig og rar. Jeg synes det er vanskelig med småprating med mennesker jeg ikke kjenner noe særlig.

Jeg ser også at jeg kan nok være irriterende for enkelte fordi jeg er veldig blid og positiv (egentlig), spesielt på jobb. Jeg elsker jobben min, og det skinner veldig igjennom. Tror noen synes det er litt irriterende at man er blidfis hele tiden, så jeg prøver å ikke være det for mye. Prøver å lese rommet og holde meg unna hvis jeg merker noen har en dårlig dag liksom. 

Jeg er en blandet type sånn sett, men mitt hovedinntrykk er at jeg er relativt godt likt fordi jeg er ganske god til å lytte, og jeg får meg lett nye venner. Men ja, jeg er jo var på de rundt meg. Redd for å ikke bli likt (dessverre, kan man kanskje si), og redd for å være til bry (til min manns store "ergrelse", fordi jeg visstnok sier mye unnskyld - noe han mener er totalt unødvendig). Såeh. Det trener jeg en del på. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke godt likt, prøver å være grei og hyggelig, men de tror meg ikke. Har inntrykk av at folk er overfladiske mot meg, jeg kan være ganske direkte i talemåte, men innafor d høflige. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at jeg er ganske godt likt av de som kjenner meg. Jeg er empatisk og et medmenneske.

Som han jeg dater nå har sagt flere ganger; "du er så utrolig god du 🥰" Og det tror jeg nok summerer opp hvordan jeg er. 

Her inne på KG derimot, er det sikkert noen som tror jeg er en rar skrue.... Men det lever jeg helt fint med, kjenner jeg... 😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske introvert, så ved førsteinntrykk virker jeg nok ganske kjedelig og stille. Og jeg trenger tid til å komme meg ut av skallet og bli varm i trøya, så mange gidder ikke å ta seg tid til å bli kjent med meg. Men de som tar seg tid til å bli kjent med meg, liker meg. For selv om jeg er introvert så er jeg en snill og hyggelig person. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...