kitekatt Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Har så forbanna flatt hår. Ligger liksom så inntill hodet. Blir gal. føhner det opp ned hver dag og bruker litt skum og spray, men hjelper ikke. har langt hår. Tips mottas!
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har selv langt og rett hår. Når håret er langt vil det automatisk tynges ned. Det som hjelper hos meg er masse skum, føne tørt, snurre opp i en topp og lar den være i håret en stund. Avslutter med spray. Saltvannsspray gir også bra med volum, men sliter på håret. Jeg bruker stylingprodukter fra Nicky Clarke og Wella High Hair.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 "Stå på hodet" når håret er nydusjet og føn det helt tørt.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 en god klipp, stå fremover når du føner for å få luft under etter å ha hatt i litt skum. klippen har alt å si for mitt hår, må ha det gradert en god del på "overflaten" ellers henger det rett ned uansett hva jeg gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå