AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:01 #81 Del Skrevet torsdag kl 09:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det verste jeg vet er når folk i 40-50 årene sier jeg skal tippe hvor gamle de er. Ofte fordi de faktisk ser ut som de er så gamle som de er. Men for å være på den sikre siden og snill som sier man lavere alder enn det man faktisk tror. Man lyver rett og slett. Merkelig nok er det ofte folk som ser eldre ut enn de er som vil man skal tippe alder. Når det er sagt så er det faktisk mange som ser mye yngre ut enn de er også, så ts ser helt sikkert yngre ut enn hun er. Anonymkode: 7b849...67e Gjetting er det kleineste, ja. Særlig godt voksne damer som holder på med det. Man føler jo for å si "vil tippe ca 50". Men, man er jo et oppegående menneske, så; "Oi, slikt er så vanskelig, men hvis jeg skal tippe på noe så er du et sted i 30-årene, mulig nærmere 40". Anonymkode: 0df07...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:00 #82 Del Skrevet torsdag kl 11:00 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjetting er det kleineste, ja. Særlig godt voksne damer som holder på med det. Man føler jo for å si "vil tippe ca 50". Men, man er jo et oppegående menneske, så; "Oi, slikt er så vanskelig, men hvis jeg skal tippe på noe så er du et sted i 30-årene, mulig nærmere 40". Anonymkode: 0df07...bac Er ikke det ofte de samme som har noen veldig ugjenkjennelige og litt tåkete bilder av seg selv på sosiale medier og på teams til tider..Faceapp 😅 Anonymkode: 9b978...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:07 #83 Del Skrevet torsdag kl 11:07 Har du hørt om begrepet "pick me girl"? 😂 Anonymkode: 8ae50...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet torsdag kl 11:11 #84 Del Skrevet torsdag kl 11:11 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du hørt om begrepet "pick me girl"? 😂 Anonymkode: 8ae50...85c Joa, men klinger liksom litt dårlig på oss over 50. Selv om White Lotus hadde en bra karakter der spilt av Jennifer Coolidge 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:12 #85 Del Skrevet torsdag kl 11:12 Men hva er det slags falske mennesker som går rundt og sier til folk at de ser yngre ut enn de er om de ikke mener det? Får litt sån fake Hollywood-fruer vibes av sånt. Anonymkode: 9267d...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:15 #86 Del Skrevet torsdag kl 11:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva er det slags falske mennesker som går rundt og sier til folk at de ser yngre ut enn de er om de ikke mener det? Får litt sån fake Hollywood-fruer vibes av sånt. Anonymkode: 9267d...c23 Har du ikke sett kommentarfelt på sosiale medier under selfies som helt åpenbart er retusjert, av godt voksne kvinner. Hjerter og flammer, "amazing" og "you go girl" 😅 Anonymkode: 9b978...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:16 #87 Del Skrevet torsdag kl 11:16 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du ikke sett kommentarfelt på sosiale medier under selfies som helt åpenbart er retusjert, av godt voksne kvinner. Hjerter og flammer, "amazing" og "you go girl" 😅 Anonymkode: 9b978...e1b Nei, jeg får ikke opp slike bilder. Anonymkode: 9267d...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:50 #88 Del Skrevet torsdag kl 20:50 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Merkelig innstilling til folk, da må man slite med relasjoner. Om ei venninne viser meg en kjole hun vurderer å ha på i et tilbud, så er jeg ærlig. Møter hun opp i bryllupet i en kjole jeg ikke liker så sier jeg selvfølgelig "Så fin du var!". Tilsvarende som svaret til en kollega som sier hun er 42 alltid vil være "Det hadde jeg aldri trudd". Eller når mammaen til Per blir lei seg fordi han er så dårlig på lilleputlaget, da sier man selvfølgelig "Jeg synes han er flink, jeg, og så omtenksom med andre" Eller når middagen jeg får servert egentlig ikke er så god, da skryter man likevel av kokken. Anonymkode: 0df07...bac Men hvorfor MÅ du si noe noe som ikke stemmer da? Om venninnen min møter i en stygg kjole i bryllup, så sier jeg: «Så fint å se deg!» Når en kollega som ser ut som 42 sier hun er 42, sier jeg: «Er du 82 eller 83-modell? *praten går videre* Om Per er dårlig på laget er det vel helt ok? Alle er ikke gode i alt. «Heldigvis er han både snill og inkluderende med de andre på laget, og det er det viktigste.» Når maten ikke er god: snakke om noe annet. Eventuelt si noe man liker med retten. «Lasagne er min yndlingsrett, så gøy at det var på menyen!» Man må ikke være falsk liksom. Jeg gir aldri komplimenter jeg ikke mener, og har likevel mange venner og få fiender. Anonymkode: e74e7...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:06 #89 Del Skrevet torsdag kl 22:06 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er ikke det ofte de samme som har noen veldig ugjenkjennelige og litt tåkete bilder av seg selv på sosiale medier og på teams til tider..Faceapp 😅 Anonymkode: 9b978...e1b Ja kan du forstå det? Anonymkode: 7b849...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå