AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:05 #41 Del Skrevet tirsdag kl 20:05 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så hyggelig for deg å høre da Det trodde folk om meg også da jeg var 30-42. Men så tok jeg igjen resten ganske fort... Anonymkode: 9b978...e1b I know. Noe skjer akkurat det året man blir 43-44 🫣 Jeg gikk også fra å være 35 til å være 44 sånn omtrent over natta, føles det som.. Anonymkode: 55e15...52c 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #42 Del Skrevet 18 timer siden Jeg opplevde det samme da jeg begynte i min lederjobb, lederkollegaer trodde jeg var mye yngre enn hva jeg er. Tror det hadde med at de var 50-60, da oppleves en dame på 35 som veldig, veldig ung Anonymkode: cfce6...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #43 Del Skrevet 16 timer siden Jeg var også sånn til jeg kom i slutten av 40-årene. Nå sier ingen det lenger 🤪 Anonymkode: b1c76...93b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #44 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 12.11): Dette. Og det handle om å skape en relasjon, en fortrolighet, med den du snakker med. ❤️ Anonymkode: 958af...27a Nettopp! Og det å gi en kompliment! Jeg sier ofte til andre damer at de ser yngre ut. Det er for å gi dem en god følelse av kontakt med meg. Jeg sier ofte til damer på min alder og eldre/yngre, at jeg ikke kan tro at de faktisk er på sin alder, jeg skulle tro de var mye yngre. Og det betyr ikke at de ser yngre ut, det betyr at jeg legger inn gode ord for å få noe tilbake. Anonymkode: 13a0b...113 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #45 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 17.31): Jeg syntes Synøve Skarbø feks så veldig ung ut da hun var 40. Trodde hun var 10 år yngre. Men ikke nå lenger. Anonymkode: 9b978...e1b Nå har hun fillers og botox, vipps ble hun 10 år eldre. Anonymkode: 28d1c...d5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #46 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 22.05): I know. Noe skjer akkurat det året man blir 43-44 🫣 Jeg gikk også fra å være 35 til å være 44 sånn omtrent over natta, føles det som.. Anonymkode: 55e15...52c Fra 45 gikk det nedover her. Var nok da overgangsalderen kom. Anonymkode: 28d1c...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #47 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fra 45 gikk det nedover her. Var nok da overgangsalderen kom. Anonymkode: 28d1c...d5d Jeg har blitt MYE eldre fra 52 til 55, plutselig kom rynkene i ansiktet 😔 Anonymkode: b2783...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #48 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har alltid blitt tatt for å være yngre enn jeg er, bikker 45 i år. Det har nok med høyden min (156), og fordi jeg har et "ungt" ansikt og kropp. Folk blir overrasket når de hører alderen min, og sier ting som det hadde de aldri trodd. Som regel gjør det meg ingenting, det er jo egentlig kjekt å høre at jeg "holder meg godt", men på en annen side, så må jeg "jobbe" mer for å bli tatt på alvor. Anonymkode: 7a5c5...64b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #49 Del Skrevet 9 timer siden Ikke så uvanlig det. Synes selv det kan være vanskelig å tippe alderen på særlig damer etter fylte 35. Anonymkode: 50eac...d92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #50 Del Skrevet 9 timer siden Jeg blir også ofte tatt for yngre enn jeg er, men kanskje ikke ti år da. Tror noen får litt "sjokk" når man sier 4 Anonymkode: da4d6...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #51 Del Skrevet 9 timer siden Meg over, trykket på noe og postet før setningen var ferdig! Tror noen får sjokk når man sier 40+, fordi 30-årene er liksom en alder man både er ung og kan se ung ut, men førti, da er man liksom "gammel". Men så ser man jo ikke nødvendigvis ekstremt annerledes ut når man er 41 som når man er 37 liksom. Jeg bruker også en del på hudpleie, lasere og dermapen og sånt, og kler meg nok litt ungt. Anonymkode: da4d6...680 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #52 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er 43. Da jeg intervjuet en ung student som barnevakt til ungen min på 8 begynte hun plutselig å le hysterisk da hun innså jeg var like gammel som moren hennes. Hun var overbevist om at jeg var maks 30 🤭 Jeg synes jeg ser ut som alderen min. Men jeg har ikke rynker(smilerynker liksom), er slank og veltrent. Men fått høre at de fleste tipper jeg er 30ish. Blir spennende å se når jeg bikker 50 😬🤭 Anonymkode: a7a8f...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #53 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 11.42): Det er vanlig, og høflig, å fremstå overrasket når kvinner forteller hvor gammel de er. Så "det hadde jeg aldri trudd!" er standardsvaret mitt. "Du ser virkelig ikke ut som om du er eldre enn 40!" "Oi, har du så store barn, da må du ha fått dem veldig tidlig!". "Barnebarn? Hvordan er det mulig?" Det handler om å bli godt likt blant medsøstre Anonymkode: 0df07...bac De færreste liker vel falske folk. Jeg for min del hater å få falske komplimenter. Skal du si noe fint til meg, så mener du det, hvis ikke trenger du ikke å si noe. Når jeg sier at folk ser yngre ut enn de er, så mener jeg det. Hvis ikke er det jo ikke noe vits å si det. Om alle skal gå rundt og fortelle falske komplimenter er det vel ingen son kommer til å tro det? Har en kollega som er 42. Jeg trodde hun var under 30. Anonymkode: e74e7...cae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #54 Del Skrevet 8 timer siden Det er en snakkis blant vennene til tenåringen min at jeg ser så ung ut. Hyggelig nok det, men hvorfor er vi kvinner så opptatt av å se unge ut? Synes alle burde hatt det som mål å se bra ut og holde seg i god form punktum, uavhengig av alder. Anonymkode: 7c236...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #55 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hører det også hele tiden. Men det legger jeg absolutt null i. Jeg synes det er litt komisk med damer som blir så fryktelig stolte av sånt. Stort sett skyldes det at de som sier det feilvurderer hvordan folk på en bestemt alder ser ut, at de ikke ser nøye etter, eller at de prøver å være hyggelige. I det siste har jeg begynt å si: Hvis det stemmer, så skyldes det at jeg holder meg langt unna alt som kan sprøytes inn i ansiktet. Anbefales! Anonymkode: 290c3...128 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #56 Del Skrevet 8 timer siden Har alltid sett barnslig ut, syns det er veldig slitsomt. Enkelte tipper 21/22 og andre tipper 19. Helt til de forstår at jeg har over 10 års erfaring i yrket og 3 barn Anonymkode: f4853...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #57 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): De færreste liker vel falske folk. Jeg for min del hater å få falske komplimenter. Skal du si noe fint til meg, så mener du det, hvis ikke trenger du ikke å si noe. Når jeg sier at folk ser yngre ut enn de er, så mener jeg det. Hvis ikke er det jo ikke noe vits å si det. Om alle skal gå rundt og fortelle falske komplimenter er det vel ingen son kommer til å tro det? Har en kollega som er 42. Jeg trodde hun var under 30. Anonymkode: e74e7...cae Merkelig innstilling til folk, da må man slite med relasjoner. Om ei venninne viser meg en kjole hun vurderer å ha på i et tilbud, så er jeg ærlig. Møter hun opp i bryllupet i en kjole jeg ikke liker så sier jeg selvfølgelig "Så fin du var!". Tilsvarende som svaret til en kollega som sier hun er 42 alltid vil være "Det hadde jeg aldri trudd". Eller når mammaen til Per blir lei seg fordi han er så dårlig på lilleputlaget, da sier man selvfølgelig "Jeg synes han er flink, jeg, og så omtenksom med andre" Eller når middagen jeg får servert egentlig ikke er så god, da skryter man likevel av kokken. Anonymkode: 0df07...bac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #58 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 11.42): Det er vanlig, og høflig, å fremstå overrasket når kvinner forteller hvor gammel de er. Så "det hadde jeg aldri trudd!" er standardsvaret mitt. "Du ser virkelig ikke ut som om du er eldre enn 40!" "Oi, har du så store barn, da må du ha fått dem veldig tidlig!". "Barnebarn? Hvordan er det mulig?" Det handler om å bli godt likt blant medsøstre Anonymkode: 0df07...bac Og det er du villig til å lyve for ?! Det har ikke falt deg inn at det finnes folk som lett avslører når folk er falske ? Og ikke vil ha sånne i livet sitt ? Anonymkode: 392a4...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #59 Del Skrevet 7 timer siden Jeg synes "alle" jeg kjenner sier dette. at andre synes de ser så unge ut, at de måtte vise leg langt oppi 30-åra osv osv. Jeg heller derfor mot at dette er noe veldig mange benytter for å glede andre. Noe man sier for å lette stemning. Og de som ber om leg ber om det for sikkerhets skyld. De spør heller en gang for mye. Kommer mye an på klesstil også. Og de som farger håret og sminker seg mye, noen med falske smil og fjes, der de får en ubestemmelig alder, umulig å se forskjell på 25 og 40 liksom, da spør de om leg. Anonymkode: 9b978...e1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #60 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Merkelig innstilling til folk, da må man slite med relasjoner. Om ei venninne viser meg en kjole hun vurderer å ha på i et tilbud, så er jeg ærlig. Møter hun opp i bryllupet i en kjole jeg ikke liker så sier jeg selvfølgelig "Så fin du var!". Tilsvarende som svaret til en kollega som sier hun er 42 alltid vil være "Det hadde jeg aldri trudd". Eller når mammaen til Per blir lei seg fordi han er så dårlig på lilleputlaget, da sier man selvfølgelig "Jeg synes han er flink, jeg, og så omtenksom med andre" Eller når middagen jeg får servert egentlig ikke er så god, da skryter man likevel av kokken. Anonymkode: 0df07...bac Veldig synd at slike høflighetsfraser har blitt så vanlige at man ikke vet når folk snakker sant lengre. Anonymkode: 0aa4f...1ed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå