Gå til innhold

Tesla-salget stiger kraftig i Norge nå.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pippi Lotta skrev (På 1.4.2025 den 18.18):

Leste at Musk kan skru av alle bilene han hat laget om han skule få lyst til det....

Det gjelder alle bilmerker. Kundene vil ha det sånn.

Nå blir det også 15% toll på tesla, bruktprisene vil øke.

Anonymkode: 4e368...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjelder alle bilmerker. Kundene vil ha det sånn.

Det er ikke alle bilmerkene som styres av en så ustabil type da....

Om bilprisene stiger på grund av toll, så stiger de vell på alle bilene. Det vill ikke fjerne verdi tapet tesla eiere har fått, og tesla vil ikke bli mer status heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare bevis at Tesla bilene er og vil mest sannsynlig alltid være populær i Norge. Ihvertfall populære i mange mange år fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (2 minutter siden):

Det er ikke alle bilmerkene som styres av en så ustabil type da....

Mulig, men sikkerheten hos andre produsenter har vist seg å være så dårlig at det ikke er usannsynlig at hvemsomhelt vil kunne ta over kontrollen av nyere biler.
Nordmenn kjøper også biler fra Kina.

Pippi Lotta skrev (4 minutter siden):

Om bilprisene stiger på grund av toll, så stiger de vell på alle bilene.

Det gjelder kun amerikanske biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig, men sikkerheten hos andre produsenter har vist seg å være så dårlig at det ikke er usannsynlig at hvemsomhelt vil kunne ta over kontrollen av nyere biler.
Nordmenn kjøper også biler fra Kina.

Det gjelder kun amerikanske biler.

Men da er det vel bare enda fære som kjøper Tesla da? Om man kan kjøpe en tilsvarende bil biligere og med bedre omdøme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GlitrendeSjokolade skrev (1 time siden):

Det er bare bevis at Tesla bilene er og vil mest sannsynlig alltid være populær i Norge. Ihvertfall populære i mange mange år fremover.

Det er jo fordi de er overlegne i elbil teknologi og det vanvittig bra lade nettverket de har i hele verden.

Har ikke Tesla selv, men andre elbiler. Det er mer tilfeldig at det er blitt sånn, ikke særlig begeistret for designet på Tesla, eller den skjermen som styrer alt. Angrer litt på at vi ikke har en Tesla. Tror det er veldig bra greier.

Anonymkode: c3b0b...cc6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Synd for Tesla-eiere, men det blir ikke toll likevel. Støre legger seg paddeflat for Trump.

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er jo fordi de er overlegne i elbil teknologi

Tja, de kommer ikke til å bruke LIDAR da det vil øke prisene for mye. Volvo bruker det.

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

ikke særlig begeistret for designet på Tesla, eller den skjermen som styrer alt.

Det er jo det folk vil ha. Bruke Snap og Tiktok på touch-skjermen.
De som ikke har råd til ny bil får over 10k i bot bare for å ringe med mobilen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (På 3.4.2025 den 17.26):

Etter at musk gjorde nazi hilsen ble vel tesla populært blant de på ytre høyre også.

Musk & menigheten hans kan jo håpe på det.

Anonymkode: 6cc48...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Musk & menigheten hans kan jo håpe på det.

Anonymkode: 6cc48...634

Ytre høyre er stort sett enslige trygda menn, så ikke en veldig kjøpesterk gruppe. Dumt å bytte ut øvre middelklasse av velutdannende liberale med god inntekt for den gjengen, og det ser vi nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får en Trump og Musk til å ordne opp i korrupsjonen her i landet, og ta oss ut av EØS som er mer eller mindre EU sitt styre av Norge. Vi trenger noen med sunn fornuft og handlingskraft, Støre er en stor løgnaktig pingle sammen med de andre feige politikerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare forstår det ikke. Bilene er stygge og mainstream. I tillegg vitner det å kjøre en Tesla nå om mangel på innsikt og IQ. Jeg ler inni meg når jeg ser en Tesla, og det gjorde jeg lenge før Musk begynte med tullet sitt også.

Anonymkode: 0d1a1...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokormsen skrev (På 2.4.2025 den 20.43):

Hadde ikke fått med meg Bill Gates og Tim Cook drev med sieg heil hilsener foran tusener av mennesker og talte for AFD dagen etter, men kanskje jeg bare husker dårlig.

Det er jo som å si at vi ikke burde boikotte alt fra Russland, men bare det Putin produserer? Blei det litt for vanskelig for deg å gi slipp på iphonen og pc-en, men Tesla har du ikke så det går det greit å boikotte? 

Anonymkode: 669e2...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er jo som å si at vi ikke burde boikotte alt fra Russland, men bare det Putin produserer? Blei det litt for vanskelig for deg å gi slipp på iphonen og pc-en, men Tesla har du ikke så det går det greit å boikotte? 

Anonymkode: 669e2...bdf

Det gav ingen mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 0.02):

Jeg bare forstår det ikke. Bilene er stygge og mainstream. I tillegg vitner det å kjøre en Tesla nå om mangel på innsikt og IQ. Jeg ler inni meg når jeg ser en Tesla, og det gjorde jeg lenge før Musk begynte med tullet sitt også.

Anonymkode: 0d1a1...1bd

Det er bare du som ikke er smart nok. Dessverre.

Anonymkode: 8a285...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...