AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Jeg er dame i slutten av 30åra og er på jakt etter nye vårsko. Saken er at jeg finner ikke noe jeg liker som passer til min str. Har du noen tips om hva og hvor jeg skal kjøpe? Det må være vårsko som er gode å gå med og ikke for mye hæl. Vårklærene er på plass, men ikke skonene.... Hjeeeelp meg å finne de Anonymkode: 9e04f...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Snakker du snikers? Anonymkode: 82faa...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakker du snikers? Anonymkode: 82faa...aa4 Ja Anonymkode: 9e04f...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:35 #4 Del Skrevet i går, 02:35 Hvilken størrelse er du på jakt etter? Anonymkode: fda7b...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #5 Del Skrevet i går, 07:41 Jeg forstår ikke problemstillingen. Det "alle" går med nå er jo Adidas gazelle eller New balance/Asics. Disse finnes vel i alle mulige størrelse, litt avhengig av modell/farge? Eller vil du ha Mary Janes i store størrelser? Loafers? Ballerinasko? Anonymkode: 77051...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:04 #6 Del Skrevet i går, 12:04 Kvinne med størrelse 44 her. Favorittene mine er New Balance 530. Har tre par, alle lyse. Føler de ser ok nok ut til sommerkjoler (får jo nesten ikke tak i type pensko i den størrelsen…) og er veldig gode for føttene mine Anonymkode: e8b16...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:05 #7 Del Skrevet i går, 12:05 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinne med størrelse 44 her. Favorittene mine er New Balance 530. Har tre par, alle lyse. Føler de ser ok nok ut til sommerkjoler (får jo nesten ikke tak i type pensko i den størrelsen…) og er veldig gode for føttene mine Anonymkode: e8b16...53b Ellers så har Zalando en del i større størrelser Anonymkode: e8b16...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #8 Del Skrevet i går, 12:12 Du kan jo kjøpe manne sneakers. Ingen ser forskjell. Min mann har små føtter og jeg gav han kvinne sneakers i gave Anonymkode: 33ac3...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå