Gå til innhold

Rent sexuelt forhold og leting etter partner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig kåt på en fyr som jeg ikke vil være i forhold med. Han er ikke min type, men liker å leke med han av og til fordi han vet hva som tenner meg. I tillegg får jeg lyst på han fordi han er en "kåt gris". 

Greia er at jeg samtidig vil finne noe seriøst. Har pratet med en fyr, som jeg kunne sett for meg å være sammen med, men han svarer meg bare annenhver uke eller en gang per uke. Jeg har derfor puttet ham i kategorien " ikke interessert", men holder fortsatt håp i og ned at han skriver som om han er interessert når han gjør. 

Prater også samtidig med nye menn, som kan være potensielle kjærester ( finner ikke mange av de)..

I mellomtida puler jeg han andre bare av kåtskap, utenom  sex har vi ikke særlig kontakt. Jeg tror vi begge ikke ser et fremtid sammen, men at det er kun sex.

Jeg syns dette er noe vanskelig å forstå om jeg gjør rett eller feil. 

Hilsen k 50

Anonymkode: a5f19...c1e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puler du en annen mens du prøver å bli kjent med meg, er det rett ut. Du er da ikke forholdsmateriale for meg. 

Hilsen M53 med draget ;) 

Anonymkode: 75e70...a20

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg blir veldig kåt på en fyr som jeg ikke vil være i forhold med. Han er ikke min type, men liker å leke med han av og til fordi han vet hva som tenner meg. I tillegg får jeg lyst på han fordi han er en "kåt gris". 

Greia er at jeg samtidig vil finne noe seriøst. Har pratet med en fyr, som jeg kunne sett for meg å være sammen med, men han svarer meg bare annenhver uke eller en gang per uke. Jeg har derfor puttet ham i kategorien " ikke interessert", men holder fortsatt håp i og ned at han skriver som om han er interessert når han gjør. 

Prater også samtidig med nye menn, som kan være potensielle kjærester ( finner ikke mange av de)..

I mellomtida puler jeg han andre bare av kåtskap, utenom  sex har vi ikke særlig kontakt. Jeg tror vi begge ikke ser et fremtid sammen, men at det er kun sex.

Hilsen k 50

At du gidder å holde på sånn 🤔 Du virker nesten desperat etter å få deg et forhold 🤔

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (38 minutter siden):

At du gidder å holde på sånn 🤔 Du virker nesten desperat etter å få deg et forhold 🤔

Neida ikke desperat på det. Noen ganger desperat på å pule, men forhold er et ønske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva problemet er her?

De fleste damene jeg kjenner holder på slik. Det er vanskelig å si nei til god sex - og de vil ikke ofre det på alteret til et forhold som kanskje aldri blir noe av.

Anonymkode: 80c02...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vet ikke hva problemet er her?

De fleste damene jeg kjenner holder på slik. Det er vanskelig å si nei til god sex - og de vil ikke ofre det på alteret til et forhold som kanskje aldri blir noe av.

Forholdet blir kanskje aldri noe av fordi ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hilsen k 50

10/10 Troll, go away 🏃‍♀️

Anonymkode: 86701...d4a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forholdet blir kanskje aldri noe av fordi ...

Fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner problemstillingen. Aner ikke hva løsninga kunne være.

Anonymkode: 1114e...bf5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Puler du en annen mens du prøver å bli kjent med meg, er det rett ut. Du er da ikke forholdsmateriale for meg. 

Hilsen M53 med draget ;) 

Det er flere ting jeg lurer på. Jeg ser mange folk som ikke opplyser om innholdet i relasjonene de har, hvordan får du kjennskap til at det er et seksuelt forhold til en annen hos dama du treffer?

Og så lurer jeg på hva du gjør med situasjonen, når og hvordan kommuniserer du hva du ser etter? «Rett ut» henviser til at du bryter tvert?

Når du er i forhold, har du da forhold hvor du og dama har et gjensidig berikende sexliv?

Anonymkode: 1114e...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

10/10 Troll, go away 🏃‍♀️

Anonymkode: 86701...d4a

Hvorfor antar du at dette er trolling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slik spesiell venn som jeg fikk ut mine lyster på mens jeg fremdeles lette etter en kjæreste. Med en gang jeg fant en fyr det var verdt å date seriøst (dvs mer enn 2 dater) kuttet jeg ut denne spesielle vennen. Det å ikke ha enorm sexlyst hjelper mot  å bli for desperat etter et forhold  slik at du kanskje velger feil mann. Jeg har vært helt ærlig om dette i prosessen, men det er ikke noe du behøver å dele/si høyt (referanse til mannen som visstnok "har draget").  Jeg var også ærlig om at jeg datet flere i håp om å finne den rette. Hver av mennene fikk 1-2 dater hver. Hvis du ikke vet at dette er den rette du vil date videre så er det ikke verdt tiden din og du bør finne neste person. 

K45 med samboer

Samboer visste for øvrig om min tidligere spesielle venn og det var ikke til hindring for at han ville ha meg og omvendt.

Anonymkode: 33663...607

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er vanskelig å forstå hva du mener. Rett eller feil i forhold til hva og hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (4 timer siden):

Jeg synes det er vanskelig å forstå hva du mener. Rett eller feil i forhold til hva og hvem?

Normalen. 

Hva folk anser som normalt og ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Normalen. 

Hva folk anser som normalt og ok. 

Er ikke det viktigste hva du mener selv da, og at du er real med de du møter? Samma hva alle andre synes vel, det er ikke noen du skal date uansett.

Personlig synes jeg det er akseptabelt at noen har sexvenn mens de er på datingsider. Det kan ta lang tid å finne en bra match. Men i det øyeblikket det blir mye kontakt og peker mot date skal man sette slikt på pause. Ikke holde på med flere samtidig, selv om man er et stykke unna å bli seksuell med daten ennå.

Er hvertfall sånn jeg vil ønske det fra den jeg dater. Helt OK at han ønsker sex iblant når han er singel. Men når vi får kontakt utover hei og høfligheter, og særlig snuser på dating, er jeg helt uinteressert hvis han samtidig besøker andre damer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hilsen k 50

Dette er veldig gjenkjennbart, så jeg vil påstå det er normalt.. Så du er "friskmeldt" iflg doktor Bamseklemmer😅

Slik jeg leser det, er dere bare "knullevenner".. For når du kjenner trangen på sex så ringer du han.. For du vet han stiller opp på flekken som er en skikkelig "Grahoinn". Dette er nok en bra deal for begge vil jeg tro.. Tatt i betrakning at sex er å vise omsorg for hverandre, selv om ikke følelsene forkjæresteevne er på plass.. Dette føler jeg mere på som en vennetjeneste, så det er normalt å ha slike gode venner..

Jeg vil tro han akseptere at du dater andre? For en "Grahoinn" er sjelden sjalu, hvis jeg tenker meg om😅Litt bittert er det jo, for dere møtes jo kanskje aldri igjen.. så det blir mere som et "vennskapssorg" for at dere ikke møtes igjen.
I mitt tilfelle blir jeg aldri forbannet eller sjalu.. Klok av skade er hun borte bare et par måneder, så ringer hun igjen🥰

Med tanke på du er som alle andre:  Sextreff med knullevenner er noe vi holder hemmelig og med samtykke.. det blir sjelden tatt hensyn til på nettet.. Da er du ei "Grasjur" uten sidestykket.. Men IRL er du ei fantastisk normal kvinne❣️

Farsken.. jeg blir jo aldri ferdig😅
Med tanke på at du prøver og prøver.. Så vil du til slutt finne en mann med samme sexlyst, og rødmer av kåthet og forelskelse. Lik sexlyst med følelser = kjempeviktig👏

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 10.47):

Dersom du datet meg og samtidig hadde en slik pulevenn hadde jeg ønsket at vi møttes alle tre…..

Jeg ser bare muligheter i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (51 minutter siden):

Dersom du datet meg og samtidig hadde en slik pulevenn hadde jeg ønsket at vi møttes alle tre…..

Jeg ser bare muligheter i en slik situasjon.

🤣 det er bra at man ser muligheter 👍👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...