AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:39 #101 Del Skrevet tirsdag kl 19:39 Blitt bedre legger alltid ekstra handlenett sammen med flasker som skal pantes. Men synes det er dårlig at du må betale for pose når du kjøper dyre ting som klær osv. Anonymkode: df175...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:49 #102 Del Skrevet tirsdag kl 19:49 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan knyte plastposene så de blir ganske tette, dessuten er de tynne håndtakene vonde å bære 5-6 kg i opptil 1km . Må tåle regn og snø og kunne settes på bakken. Anonymkode: f785d...e54 Finnes handlenett med glidelås og brede reimer. Anonymkode: ef4ea...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonJean Skrevet 3 timer siden #103 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 10.47): Ja, må ha noe å kaste bosset i. Anonymkode: 173ce...485 Du får kjøpt sånne ruller med avfallsposer. 🤷🏻♀️ Koster mellom 12 og 15 kroner for 20 poser. 🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #104 Del Skrevet 2 timer siden MonJean skrev (1 time siden): Du får kjøpt sånne ruller med avfallsposer. 🤷🏻♀️ Koster mellom 12 og 15 kroner for 20 poser. 🤷🏻♀️ Det vet jeg, og fortsetter å kjøpe bæreposer. Anonymkode: 173ce...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #105 Del Skrevet 2 timer siden Rosalilje84 skrev (På 1.4.2025 den 13.14): Ja, når posen revner mens man tar den ut av søppeldunken under vasken, så renne søppelet utover kjøkkengulvet. De tåler ingen verdens ting, så helt ubrukelig oppfinnelse. Aldri opplevd med europris sine. Anonymkode: 46b7e...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #106 Del Skrevet 1 time siden Kjøper som regel noen plastposer enda for er ikke alltid vi har med 10 handlenett når vi er på spontan handletur. Jeg er nok mer for å spare penger på handlett enn mannen min for han bryr seg ikke. Så er liksom mitt ansvar å huske på de handlenettene. Anonymkode: 5fd91...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #107 Del Skrevet 1 time siden Det hender bare en sjelden gang at vi kjøper bærepose, hvis vi har glemt nett. Men vi har fått en god rutine på å ta med nett i bilen. Vi kjøper egen rull med avfallsposer, det er mye billigere enn bæreposer. Anonymkode: 26584...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #108 Del Skrevet 1 time siden Vi tar alltid med handleposer fordi vi bruker dem som søppelposer hjemme. Så for vår del er det mest praktisk... selv om det betyr noen kroner mer. Akkurat det plager meg ikke stort. 😊 Anonymkode: 74f64...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #109 Del Skrevet 1 time siden Yep, klarer ikke legge til meg vanen å ta med handlenett. Idiotisk men sant. Anonymkode: da666...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #110 Del Skrevet 1 time siden Jeg glemmer så og si aldri å ta med pose hjemmefra. Trur det har skjedd én gang de siste par årene. Da kjøpte jeg ikke pose, men fylte jakkelommene, bukselommene, og begge hendene. Så sikkert dust ut der jeg gikk hjem (ja, gikk), men jeg kjøper bare ikke pose. Det skjer ikke. Anonymkode: 33614...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #111 Del Skrevet 1 time siden Perine skrev (På 1.4.2025 den 10.42): Nå blir de snart dyrere igjen. Plastposeprisene øker igjen | ABC Nyheter Det begynner å bli kun et svakt minne for meg, og jeg droppet disse for minst 7-8 år siden . En av grunnene var nok at jeg alltid hadde et lager av handlenett liggende i bilen, og senere har jeg vanligvis hatt 2-3 i vesken, lommene osv. Jeg sluttet fordi jeg skjønte at posene gjorde varene unødvendig dyrere. Andre, med mye bedre råd, har også droppet dem, for de liker heller ikke å kaste penger. Det er sjelden jeg ser noen som pakker varer i butikkenes bæreposer lenger, og var litt overrasket da denne artikkelen sier at vi fortsatt har et gjennomsnitt på 70 stk i året. Det har jo gått ned da, for tidligere brukte vi mange flere. Hvorfor gidder man fortsatt å kjøpe bæreposer til 6,50 pr stk? Hva skal til for å slutte med det? Spør av nysgjerrighet 🤣 Tror de koster 7 kr stk nå. Nesten like mye som vanlige bæreposer. Litt bananas egentlig.. Anonymkode: 7601a...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1 time siden #112 Del Skrevet 1 time siden Støtt og stadig ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #113 Del Skrevet 1 time siden Jeg har brukt handlenett siden den tida posene var gratis (ja, jeg er gammel...). Kjøper søppelposer på rull på Europris eller Rusta. Anonymkode: e613d...57e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #114 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.10): Bær det ut i bøtta den står i. Ikke verre enn det! Anonymkode: 4ddd7...839 Mange av oss må gå et godt stykke for å hive søpla, så da tar man det som regel på vei til butikken eller jobb. Da er det ganske upraktisk å dra med seg hele bøtta 😅 Anonymkode: b95a3...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå