Trolltunge Skrevet i går, 13:03 #41 Del Skrevet i går, 13:03 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 5.29): Helt utrolig at man kan ha sånne holdninger til den personen man liksom skal elske mest i verden. Du sitter vel der som en heks og godter deg over at han har søvnmangel, mens du tenker "til pass for han" fordi du ikke liker at han gamer. Anonymkode: 23cfd...44e Det var da voldsomt til overdrivelse at hun sitter som en heks og godter seg. Man blir vel da oppgitt over umodenheten i prioriteringene, med rette. Ikke like velvillig til å gi sympati for noe vedkommende selv har valgt. Man kan og bør så absolutt kunne forvente av sin partner at vedkommende tar såpass kloke valg at han (eller hun) ivaretar sine egne primære behov, og tar ansvar for egne dårlige valg. Jeg har ikke partner som gamer, og jeg er den som innimellom har lakenskrekk og er uklok i å ikke sove tilstrekkelig. Da forventer jeg selvfølgelig ingen sympati fra min mann angående at det resulterer i at jeg blir trøtt. Det er en konsekvens av mine egne valg, og ikke noe han trenger å ha sympati med. Da får jeg- med rette- heller klar beskjed om å ta bedre valg. Endret i går, 13:04 av Trolltunge 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå