AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Er det noen som har en å anbefale eller fraråde? Skal bruke den fra nyfødt og til hverfall 3 år. Får ikke så lange barn. Men den bør da være myk til nyfødt og bli minst 110 cm med forlenger. Anonymkode: 98a74...074
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Kommer an på hvor du bor i landet og hvor varmt det blir på sommeren tenker jeg og om du har en varm baby etc. Jeg bor i nord og jeg har easygrow lyng og bruker den nå med 2 lag klær (1 lag ull og 1 lag bomull). Det er nå 5 varmegrader her. Har tydeligvis en varm baby da andre bruker tykke vinterposer i 5 varmegrader. Min baby smelter i den vinterposen vi har selv med bare 1 lag tøy på seg hvis det er varmere enn 5 minus 🤣. Når blir varmere enn 15 grader må jeg sikkert vurdere å kjøpe easygrow spire som er enda tynnere, evt bare bruke pledd. Easygrow Lyng er i alle fall 115 cm med forlenger. Anonymkode: d614c...8f1
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Jeg har både Voksi sky light og Easygrow lyng. Veldig fornøyd med begge to. Begge kommer med forlengerdel. Anonymkode: f5f68...432
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har både Voksi sky light og Easygrow lyng. Veldig fornøyd med begge to. Begge kommer med forlengerdel. Anonymkode: f5f68...432 Hva er hovedforskjellen på de siden du har to? Er det tykkelsen/hvor varme de er? Anonymkode: 98a74...074
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva er hovedforskjellen på de siden du har to? Er det tykkelsen/hvor varme de er? Anonymkode: 98a74...074 Egentlig for å ha en i barnehage og en hjemme. Ikke at det egentlig er nødvendig, men ble lei av at jeg stadig glemte den igjen i barnehagen 🙈 Synes de er ganske like. Kanskje easygrow er hakket tykkere, men snakk om minimale forskjeller. Synes stoffet i voksi kanskje er litt mykere da. Som sagt veldig små forskjeller og har vært fornøyd med begge 😊 Anonymkode: f5f68...432
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april Vi var veldig fornøyd med Easygrow Lyng Men på sommer har jeg ikke pleid å bruke pose. Eventuelt bare hatt den liggende som et mykt underlag og hatt den helt åpen. Anonymkode: de871...d8b
AnonymBruker Skrevet 1. april #7 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi var veldig fornøyd med Easygrow Lyng Men på sommer har jeg ikke pleid å bruke pose. Eventuelt bare hatt den liggende som et mykt underlag og hatt den helt åpen. Anonymkode: de871...d8b Jeg har nyfødt på sommeren,så tenkte det kunne være greit med en tynn pose til de dagene det er vind og overskyet, litt kjølig😊 Anonymkode: 98a74...074
AnonymBruker Skrevet 1. april #8 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nyfødt på sommeren,så tenkte det kunne være greit med en tynn pose til de dagene det er vind og overskyet, litt kjølig😊 Anonymkode: 98a74...074 Det er veldig lunt og godt oppi bagdelen, så det er egentlig ikke nødvendig tenker jeg. Går fint an å bare bruke babydyne og teppe, og trekket til bagdelen på toppen. Gjerne lammeskinn i bunnen hvis man kommer utfor sånn ti grader og regn-sommet. Anonymkode: ae255...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå