Gå til innhold

Du som er godt voksen kvinne og singel...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

40 og har ikke de behovene utenom i et forhold. Så har hverken leketøy eller mann, og det går helt fint. Vært singel i litt over ti år nå, og har ingen i kikkerten. Mulig jeg ikke er «voksen» nok da. 

Anonymkode: 7f579...0ed

Blir damer i 50-60 åra desperate og må ha seg noen ligg før det er for sent? Er det slik du tenker?

Anonymkode: b8a36...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir damer i 50-60 åra desperate og må ha seg noen ligg før det er for sent? Er det slik du tenker?

Anonymkode: b8a36...768

Nei det tror jeg ikke, men visste ikke hva TS la i benevnelsen 😊 Jeg kan heller ikke svare på hva jeg selv tenker om 10-20 år, mulig jeg har endret mening, men jeg tror egentlig det vil være ganske likt, så har ikke så mange tanker om andre heller. 

Anonymkode: 7f579...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Mine behov har dødd ut etter overgangsalderen, så jeg har ingen partner jeg tyr til "når nøden melder seg". Den melder seg kanskje en gang hvert tredje år, så det gidder jeg ikke ha noen partner for. Klarer meg fint uten.

Noe pussig skjedde her i høst. Plutselig en dag ut av det blå begynte jeg å tenke på sex hver gang jeg så en mann på tv. Hele tiden. Tankene klarte ikke å riste av seg hvor sexy den og den mannen var, og hvordan ville det vært å ha sex med han, osv. Helt sprøtt. Var ikke meg selv i det hele tatt. Lysten og tankene strømmet på konstant. Så plutselig, etter tre uker, forsvant det igjen og jeg ble like likegyldig til menn og sex som før. Aner ikke hva det der var og hva som skjedde. Men hadde vært hyggelig om det kom tilbake! Følte plutselig jeg forsto menn og hvordan de kan tenne og få lyst bare av å se en kvinne bevege seg. Men for meg var det menn.  

kvinne

Anonymkode: e2621...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...