Gå til innhold

Du som er godt voksen kvinne og singel...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det sørgelig at man ikke gidder å jakte lenge på en mann som kanskje forteller deg at du er utgått og gammel (selv om han er to år eldre enn deg), som prøver å pule deg der og da på byen, som har null respekt for deg, og som kan begå overgrep hvis du tar ham med deg hjem? Mye lettere med plastikkgreier. Orgasmegaranti (noe som ofte uteblir ved ONS), ingen mas, ingen fare for overgrep og ingen latterliggjøring og drittsnakk om min alder og utseendet mitt.

Anonymkode: 9fef3...337

Det er sørgelig fordi det er jo ikke sånn det skal være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når man finner menn frastøtende

Ja, da er du selvsagt lykkeligere alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leketøy kan gjøre masse som ikke en mann kan.

...og en mann kan gjøre masse som leketøy ikke kan. Det beste er å kombinere de to, har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (6 timer siden):

Dette er overraskende.

En ting er når lysten på sex ikke er der - det er jo greit nok.

Men her er jo lysten til stede. Og sex innebærer menneskelig kontakt, nærhet og intimitet. Respons på noe man sier eller gjør. En situasjon som blir noe annet og noe mer enn venner og kolleger

Kan onanering alene med en silikon-ting erstatte dette?

Hvis ja - så ok. Men som sagt: jeg finner det overraskende (og litt sørgelig)

Menneskelig kontakt, nærhet og intimitet er ikke noe jeg ønsker med tilfeldige personer. Det er et ønske som dukker opp i en relasjon med en jeg er glad i.

Som singel så erstatter ikke et kvalitetsleketøy en tilfeldig mann, det overgår det. Som singel er evt behovet ren tilfredstillelse/orgasme. Da er et kvalitetsleketøy klart å foretrekke. En tilfeldig mann vil aldri klare det like bra.

Sex i forhold med en man er glad i blir noe annet. Da er sex en fysisk manifestering av følelser og et følelsesuttrykk også. Da er det langt mer en orgasme og umiddelbar tilfredstillelse som er i fokus.

Anonymkode: 9dbfe...e99

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame på 44 år. Ja, har to faste. En mann, og en kvinne. På mine eldre single dager har jeg funnet ut at jeg også liker kvinner, eller har vel egentlig alltid visst det, men har bare fantasert om det før, men da jeg ble singel for syv år siden tok jeg steget, jeg ville prøve å ha sex med en kvinne. Angrer overhodet ikke. Sex og kos med en annen kvinne er ubeskrivelig deilig. Mykheten, lukt og smak, ja egentlig alt... Men av og til vil jeg ha pikk og mann. De er også venner jeg kan reise med, og finne på ting med på hver sin kant, så er ikke bare sex. Så de to jeg har nå vil jeg ikke bytte ut for noe i verden. Har aldri vært lykkeligere. 

Anonymkode: 95c2b...4c8

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (14 timer siden):

Overgangsalder trenger ikke være stopp på sex eller sexlyst! Snakk med legene deres om hormoner! 😃
Hilsen ei som har fått tilbake sexlivet sitt!

Kan ikke bruke hormoner. Og som frivillig singel går det helt fint å leve uten sex. Har uansett alltid syntes sex er veldig oppskrytt. Liker nærheten det ga når jeg var gift og med følelser. Nå har jeg det fint uten en partner 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
SlemUlv skrev (16 timer siden):

Overgangsalder trenger ikke være stopp på sex eller sexlyst! Snakk med legene deres om hormoner! 😃
Hilsen ei som har fått tilbake sexlivet sitt!

Dette er en mann. Han dukker ofte opp i slike tråder for å prøve å få kvinner til å ta testosteron. 

Anonymkode: 93b81...fe0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er en mann. Han dukker ofte opp i slike tråder for å prøve å få kvinner til å ta testosteron. 

Det er forbasket irriterende med alle de menn som kommer hit og i tillegg utgir seg for å være kvinner. Helt håpløst.

For å svare på TS sitt spørsmål, så har jeg null utbytte av et tilfeldig forhold med en mann. Det må være følelser involvert, og jeg har vært gift og det skal derfor være sterke følelser inne i bildet når jeg involverer meg i noe på nytt.

Anonymkode: 0a095...cc1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er forbasket irriterende med alle de menn som kommer hit og i tillegg utgir seg for å være kvinner. Helt håpløst.

For å svare på TS sitt spørsmål, så har jeg null utbytte av et tilfeldig forhold med en mann. Det må være følelser involvert, og jeg har vært gift og det skal derfor være sterke følelser inne i bildet når jeg involverer meg i noe på nytt.

Anonymkode: 0a095...cc1

Kan ikke være mer enig. Savner overhode ingen menn, får jeg en sjelden gang lyst, klarer jeg meg meget godt med mine lekesaker.

Anonymkode: b8a36...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om du mener meg, så nei. 

Jeg går på estrogengel. Etter samråd med mine leger. 

Overgangsalder trenger ikke bety slutten på sexlivet og sexlyst ❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (9 timer siden):

Kan ikke bruke hormoner. Og som frivillig singel går det helt fint å leve uten sex. Har uansett alltid syntes sex er veldig oppskrytt. Liker nærheten det ga når jeg var gift og med følelser. Nå har jeg det fint uten en partner 

Da var kanskje ikke akkurat den kommentaren rettet mot deg. Men mot de som savner sexlyst de kanskje mistet pågrunn av overgangsalderen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Menneskelig kontakt, nærhet og intimitet er ikke noe jeg ønsker med tilfeldige personer. Det er et ønske som dukker opp i en relasjon med en jeg er glad i.

Som singel så erstatter ikke et kvalitetsleketøy en tilfeldig mann, det overgår det. Som singel er evt behovet ren tilfredstillelse/orgasme. Da er et kvalitetsleketøy klart å foretrekke. En tilfeldig mann vil aldri klare det like bra.

Sex i forhold med en man er glad i blir noe annet. Da er sex en fysisk manifestering av følelser og et følelsesuttrykk også. Da er det langt mer en orgasme og umiddelbar tilfredstillelse som er i fokus.

Anonymkode: 9dbfe...e99

Hvorfor føler jeg det ikke sånn, betyr det at jeg er mindre kvinne?

Anonymkode: 36146...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor føler jeg det ikke sånn, betyr det at jeg er mindre kvinne?

Anonymkode: 36146...c36

Absolutt ikke. Hva du tillegger mening og lykke er noe du velger for deg selv. Det er viktig å være trygg på seg selv, og hvem man er.

Er du det?

Anonymkode: 5553e...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er 36. Er svært fingernem, så trenger ingen andre.

Anonymkode: 6a831...181

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Erfarenmann skrev (18 timer siden):

Det er sørgelig fordi det er jo ikke sånn det skal være. 

Hva som SKAL være, og hva som ER, er to forskjellige ting. Norske menn er gærne. De dukker opp på date i en utslitt joggebukse og uten å gre håret, sender vippsforespørsel for kaffe, men griner på nesa når dama ikke er ung, stram og pen. 

Anonymkode: 9fef3...337

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det sjarmerende med livet er at vi er forskjellige, heldigvis! Vi respekterer hverandres lyst eller ikke lyst, gjør vi ikke det da?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 11.01):

Ja. Har nabogutten på 17 som stiller opp når som helst. 
Gerd, 49

Anonymkode: 79032...b43

Wow, han er heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lord_ skrev (3 minutter siden):

Wow, han er heldig :)

Hva sier mamma til gutten om bestemora i nabohuset da? Imponert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

40 og har ikke de behovene utenom i et forhold. Så har hverken leketøy eller mann, og det går helt fint. Vært singel i litt over ti år nå, og har ingen i kikkerten. Mulig jeg ikke er «voksen» nok da. 

Anonymkode: 7f579...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...