Erfarenmann Skrevet tirsdag kl 08:54 #21 Del Skrevet tirsdag kl 08:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, har min faste venn i skuffen, og han holder i massevis! Anonymkode: b8a36...768 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tar meg av det selv, akkurat som alle andre behov. Anonymkode: 7cb3e...972 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vibratoren fungerer bedre enn en mann. Anonymkode: f3b27...64a Dette er overraskende. En ting er når lysten på sex ikke er der - det er jo greit nok. Men her er jo lysten til stede. Og sex innebærer menneskelig kontakt, nærhet og intimitet. Respons på noe man sier eller gjør. En situasjon som blir noe annet og noe mer enn venner og kolleger Kan onanering alene med en silikon-ting erstatte dette? Hvis ja - så ok. Men som sagt: jeg finner det overraskende (og litt sørgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:01 #22 Del Skrevet tirsdag kl 09:01 Ja. Har nabogutten på 17 som stiller opp når som helst. Gerd, 49 Anonymkode: 79032...b43 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:02 #23 Del Skrevet tirsdag kl 09:02 Nei, fikser meg selv. Orgasmegaranti Anonymkode: 56d25...660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:03 #24 Del Skrevet tirsdag kl 09:03 Erfarenmann skrev (6 minutter siden): Dette er overraskende. En ting er når lysten på sex ikke er der - det er jo greit nok. Men her er jo lysten til stede. Og sex innebærer menneskelig kontakt, nærhet og intimitet. Respons på noe man sier eller gjør. En situasjon som blir noe annet og noe mer enn venner og kolleger Kan onanering alene med en silikon-ting erstatte dette? Hvis ja - så ok. Men som sagt: jeg finner det overraskende (og litt sørgelig) Ikke med du siterere, men en man kun møter for å ha sex gir meg ingen av de tingene du ramser opp som nærhet og intimitet. Dette opplever jeg kun når jeg er i ett forhold, og det igjen betyr at jeg velger mye heller å onanere enn å ha sex med en mann jeg ikke er i ett forhold med. Anonymkode: 58c3a...a2d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:04 #25 Del Skrevet tirsdag kl 09:04 Erfarenmann skrev (7 minutter siden): Og sex innebærer menneskelig kontakt, nærhet og intimitet Ja, silikon erstatter lett dette. Er dessverre hetero, men er møkkalei av menn. Etter å ha vært i forhold med noen av de, er jeg kurert. Anonymkode: 56d25...660 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 09:31 #26 Del Skrevet tirsdag kl 09:31 Nei, jeg har kun sex i forhold/under dating. Selv da er jeg forsiktig med hvem jeg slipper inn på meg. Jeg har blitt tråkket på og brukt, så jeg har guarden min oppe.... Jeg ligger ikke med hvem som helst, i tillegg til at jeg er veldig misfornøyd med min egen kropp 😩 Jeg har heller ikke som "mål" å ha sex med flest mulig menn 😊 Jeg bestemmer over min egen kropp 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet tirsdag kl 10:51 #27 Del Skrevet tirsdag kl 10:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Har nabogutten på 17 som stiller opp når som helst. Gerd, 49 Anonymkode: 79032...b43 Såpass ja ? 😎 Godt naboskap der skjønner jeg, blant alle aldre 😉😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:05 #28 Del Skrevet tirsdag kl 11:05 Erfarenmann skrev (2 timer siden): Dette er overraskende. En ting er når lysten på sex ikke er der - det er jo greit nok. Men her er jo lysten til stede. Og sex innebærer menneskelig kontakt, nærhet og intimitet. Respons på noe man sier eller gjør. En situasjon som blir noe annet og noe mer enn venner og kolleger Kan onanering alene med en silikon-ting erstatte dette? Hvis ja - så ok. Men som sagt: jeg finner det overraskende (og litt sørgelig) Når man finner menn frastøtende, og ikke klarer å finne en mann som duger så kan det bli slik. Jeg er ikke overrasket i det hele tatt. Det bekrefter bare det jeg har tenkt selv. Anonymkode: 5553e...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet tirsdag kl 11:10 #29 Del Skrevet tirsdag kl 11:10 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror folk er forskjellige der. Anonymkode: 36146...c36 Da hadde voldtekts statistikken vært skyhøy. (Hvis menn hadde pult alt de kom over) Så på "Almås blir bonde", han måtte avlive hann sauene fordi de hadde pult alt de kom over hvis de kunne. 99,9% av mennesker kan styre sin kåthet, så nei folk er ikke forskjellig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:14 #30 Del Skrevet tirsdag kl 11:14 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Har nabogutten på 17 som stiller opp når som helst. Gerd, 49 Anonymkode: 79032...b43 10/10 Troll! LOL "Gerd" Anonymkode: 9ff1b...576 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:17 #31 Del Skrevet tirsdag kl 11:17 Erfarenmann skrev (2 timer siden): Dette er overraskende. En ting er når lysten på sex ikke er der - det er jo greit nok. Men her er jo lysten til stede. Og sex innebærer menneskelig kontakt, nærhet og intimitet. Respons på noe man sier eller gjør. En situasjon som blir noe annet og noe mer enn venner og kolleger Kan onanering alene med en silikon-ting erstatte dette? Hvis ja - så ok. Men som sagt: jeg finner det overraskende (og litt sørgelig) Dette finner jeg kun i forhold. Gode forhold (som er sjelden vare) Anonymkode: f3b27...64a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet tirsdag kl 11:23 #32 Del Skrevet tirsdag kl 11:23 Gratis skrev (4 timer siden): Du er klar over at både menn og kvinner, i motsetning til dyr, kan kontrollere lyst eller kåthet. Nettopp. Derfor gjør vi bevisste valg når vi velger hvem vi oppsøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:30 #33 Del Skrevet tirsdag kl 11:30 Erfarenmann skrev (2 timer siden): Dette er overraskende. En ting er når lysten på sex ikke er der - det er jo greit nok. Men her er jo lysten til stede. Og sex innebærer menneskelig kontakt, nærhet og intimitet. Respons på noe man sier eller gjør. En situasjon som blir noe annet og noe mer enn venner og kolleger Kan onanering alene med en silikon-ting erstatte dette? Hvis ja - så ok. Men som sagt: jeg finner det overraskende (og litt sørgelig) Hvorfor er det sørgelig at man ikke gidder å jakte lenge på en mann som kanskje forteller deg at du er utgått og gammel (selv om han er to år eldre enn deg), som prøver å pule deg der og da på byen, som har null respekt for deg, og som kan begå overgrep hvis du tar ham med deg hjem? Mye lettere med plastikkgreier. Orgasmegaranti (noe som ofte uteblir ved ONS), ingen mas, ingen fare for overgrep og ingen latterliggjøring og drittsnakk om min alder og utseendet mitt. Anonymkode: 9fef3...337 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:30 #34 Del Skrevet tirsdag kl 11:30 Gratis skrev (19 minutter siden): Da hadde voldtekts statistikken vært skyhøy. (Hvis menn hadde pult alt de kom over) Så på "Almås blir bonde", han måtte avlive hann sauene fordi de hadde pult alt de kom over hvis de kunne. 99,9% av mennesker kan styre sin kåthet, så nei folk er ikke forskjellig! Overgrepsstatistikken ER høy. Bare fordi det er nesten helt umulig i Norge å bli dømt for seksuelle overgrep, betyr det ikke at det aldri skjer. Anonymkode: 9fef3...337 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:31 #35 Del Skrevet tirsdag kl 11:31 bullehurk skrev (2 timer siden): Det er nettopp det vi er, jeg har 3 jeg kan kontakte. Kv. 50 Du er klar over at dette ikke er menn. Det kalles "simps" Sucker Idolizing Mediocre Pussy Anonymkode: 9ff1b...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:00 #36 Del Skrevet tirsdag kl 12:00 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du er klar over at dette ikke er menn. Det kalles "simps" Sucker Idolizing Mediocre Pussy Anonymkode: 9ff1b...576 Tror du er eneste «simpen» her. Henger på kvinneforum og klager på menn som får pult… Anonymkode: f3b27...64a 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:23 #37 Del Skrevet tirsdag kl 12:23 Erfarenmann skrev (3 timer siden): Dette er overraskende. En ting er når lysten på sex ikke er der - det er jo greit nok. Men her er jo lysten til stede. Og sex innebærer menneskelig kontakt, nærhet og intimitet. Respons på noe man sier eller gjør. En situasjon som blir noe annet og noe mer enn venner og kolleger Kan onanering alene med en silikon-ting erstatte dette? Hvis ja - så ok. Men som sagt: jeg finner det overraskende (og litt sørgelig) Ikke overraskende i det hele tatt. Mange kvinner får bedre orgasme med leketøy en med en mann. Leketøy kan gjøre masse som ikke en mann kan. Og noen liker rett og slett å være singel, særlig som godt voksne, noen har dårlige erfaringer med menn, så det er mange grunner til å være singel, senga inkludert. Anonymkode: b8a36...768 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:36 #38 Del Skrevet tirsdag kl 12:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er klar over at dette ikke er menn. Det kalles "simps" Sucker Idolizing Mediocre Pussy Anonymkode: 9ff1b...576 Så rart at mange selverklærte "alpha" som av en eller annen merkelig grunn aldri får pult, er så sinte på dem de kaller "simps". Hvorfor så mye sjalusi? Anonymkode: 9fef3...337 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet tirsdag kl 12:55 #39 Del Skrevet tirsdag kl 12:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er klar over at dette ikke er menn. Det kalles "simps" Sucker Idolizing Mediocre Pussy Anonymkode: 9ff1b...576 ???? Fatter ikke hva du babler om. Hva har vel dine syke teorier med mitt innlegg å gjøre ? Mine elskere/kk`s er i høyeste grad MENN. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:18 #40 Del Skrevet tirsdag kl 13:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Overgrepsstatistikken ER høy. Bare fordi det er nesten helt umulig i Norge å bli dømt for seksuelle overgrep, betyr det ikke at det aldri skjer. Anonymkode: 9fef3...337 Nå har vi jo fått samtykkeloven da. Anonymkode: b8a36...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå