AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Hvilke solbriller anbefaler dere til et halvannet år gammelt barn? Jeg er aller helst på jakt etter noen som sitter godt rundt øynene og også skjermer fra sidene. Vi har sett på Julbo Loops, men synes de ser så veldig rare ut på... Izipizi prøvde vi i fjor, og jeg synes de slipper inn litt vel mye på sidene. Tips mottas med takk! Anonymkode: 2f326...a64
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Vi har også Mokki, men ikke det settet hvor du kan bytte mellom strikk og stenger. Kjøpte i stedet denne typen: https://mokki.no/collections/kids/products/classic-baby (fås kjøpt rimeligere på div apotek) Veldig fornøyd, sitter godt og dekker på siden av øyet, og tåler litt tøff behandling uten å knekke. Anonymkode: 822f0...e5a
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april Vi hadde mokki, men de hadde så rar fasong og veldig lange stenger. Kjøpte til slutt noen billige solbriller uten strikk, for min erfaring er at de vil ha på solbriller i 5 minutter. Solhatt med brem og snor under haka fungerer mye bedre. Anonymkode: e375d...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå