AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Jeg jobber som miljøterapeut men vurderer å gå over til barnevernstjenesten. Det som stopper meg er lønnen. Ligger nå på 510 000 og får i tillegg overtid utenom dette (som er en del) om jeg jobber over. Ser at startlønnen kan være en del lavere? Det jeg lurer på er: hva var startlønnen din? (ble selv ferdigutdannet i 23) finnes det mulighet for overtid? hva fikk du utbetalt i 2024 dersom du jobbet overtid? Anonymkode: 9f2ae...b34
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april En bekjent med master tjener 700000 Anonymkode: 58101...fb8
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Min erfaring er at det er få muligheter for overtid i barneverntjenesten, men mange muligheter til å jobbe opp avspasering. Hvis du får den jobben og skal starte familie en gang, så er det helt supert med flexitid. Turnus er ihvertfall lite gunstig, selv om man tror man skal få det til, så går det hardt ut over partner. Anonymkode: d3d53...110
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april 5årig høyskole (ikke master men to videreutdanninger på tilsammen 120 stp). og 16 års ansiennitet, 710 400. Riktignok med en del forhandlinger på veien. Vi fikk 25 000 på topp av stigen for å hindre turnover. Tror startlønnen er relativt lav, men jeg er usikker da jeg hadde 10 års ansiennitet og 4 år høyskole når jeg begynte, og den har vel også endret seg. Anonymkode: 25f15...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå