AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 02:29 #1 Del Skrevet tirsdag kl 02:29 Hva er dette for noe? Ulikt meg. Var litt blod på papiret da jeg la meg. Våknet nå etter masse hoste (har vært syk i 2 uker) at det kommer frisk blod. Anonymkode: 4dc70...a06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:06 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:06 Jeg hadde det og var feste blødning Anonymkode: f6923...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:11 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:11 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde det og var feste blødning Anonymkode: f6923...a97 Hvordan var det for deg? Anonymkode: 4dc70...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet tirsdag kl 19:17 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:17 Når var eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:43 #5 Del Skrevet tirsdag kl 19:43 Fredag Anonymkode: 4dc70...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:02 #6 Del Skrevet tirsdag kl 22:02 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan var det for deg? Anonymkode: 4dc70...a06 Jeg blødde plutselig midt i syklusen og hadde aldri skjedd før. Blødde smått i 1 dag. Så fant jeg ut at jeg var gravid 14 dager etterpå igjen så forsto fort at det var når egget festet seg når jeg telte tilbake. Anonymkode: f6923...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:57 #7 Del Skrevet tirsdag kl 22:57 Nå vet jeg ikke noe om din alder eller om du er i IVF, eller om du prøver å bli gravid uten assistanse, men en blødning midt i syklus kan være at et egg fester seg. Det kan også være at det ikke ble noe egg den syklusen, slik jeg har forstått det. Hadde en periode med ustabile sykluser, og forklaringen jeg fikk var at det var en uteblitt eggløsning, og at syklusen starter på nytt.. 🤷♀️ Jeg ville spurt fastlegen eller gynekolog hvis du er i tvil Anonymkode: 90d46...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:08 #8 Del Skrevet i går, 03:08 Takk for svar. Jeg har ikke smerter. Men det er mengder blod og ferskt. Så det er nok mensen som har startet tidligere da. 🤔 Anonymkode: 4dc70...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Også stoppet det 🫡 Anonymkode: 4dc70...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #10 Del Skrevet 42 minutter siden Vet du helt sikkert når eggløsning var? Hvis ikke tipper jeg mensen er tidlig Anonymkode: 42dbe...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå