AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:38 #1 Del Skrevet mandag kl 21:38 Anonymkode: 13612...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:10 #2 Del Skrevet mandag kl 22:10 Fint Anonymkode: dfce2...b16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:15 #3 Del Skrevet mandag kl 22:15 Har enda til gode å se noe bra hos jysk. Anonymkode: a7fbb...dc9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:21 #4 Del Skrevet mandag kl 22:21 Fikk ikke til å legge ut linken der det er bedre bilder, men det er et av de bedre bordene hos Jysk. Ts Anonymkode: 13612...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:23 #5 Del Skrevet mandag kl 22:23 Er det med eller uten ekstra lem? Vi hadde i hvitt med lem, helt greit bord for oss. Noen ganger var vi 8 til bords, ellers 4 så sånn sett perfekt. Anonymkode: 24923...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet mandag kl 22:30 #6 Del Skrevet mandag kl 22:30 Fint, men personlig hater jeg sånn stange-kant under bordet som bare er i veien for beina. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:36 #7 Del Skrevet mandag kl 22:36 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det med eller uten ekstra lem? Vi hadde i hvitt med lem, helt greit bord for oss. Noen ganger var vi 8 til bords, ellers 4 så sånn sett perfekt. Anonymkode: 24923...04b Det er inkludert to ileggsplater. 110 x 200 cm utslått. https://jysk.no/spisestue/spisebord/spisebord/spisebord-marstrand-o110/110x200-mork-eik Anonymkode: d9771...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:38 #8 Del Skrevet mandag kl 22:38 Bordet er fint, men stolene helt håpløse som spisestustoler! Setene tipper lett bakover, og et er forferdelig å sitte på når man skal spise. Anonymkode: 59abc...6c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:40 #9 Del Skrevet mandag kl 22:40 Jeg synes det var fint. Anonymkode: dfa7b...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet mandag kl 22:49 #10 Del Skrevet mandag kl 22:49 Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 23:55 #11 Del Skrevet mandag kl 23:55 Møbler fra Jysk holder jeg meg i hvert fall unna. Mye dårlig kvalitet 👎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:24 #12 Del Skrevet tirsdag kl 00:24 Utseende var fint. Men har dårlig erfaring med møbler fra jysk. De er billige av en grunn. Det tar ikke lang tid før det blir sprekker og det ikke lenger ser like fint ut. Vær bare obs på det. Anonymkode: a6115...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:37 #13 Del Skrevet tirsdag kl 00:37 Bordene er greie men man må sjekke at høyden passer til stolene man skal ha. Og, stoler fra jysk er ikke noe å ha. Anonymkode: 24923...04b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 03:56 #14 Del Skrevet tirsdag kl 03:56 Stygg og skittengråbrun farge. Anonymkode: 16530...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:17 #15 Del Skrevet tirsdag kl 04:17 Mardina skrev (4 timer siden): Møbler fra Jysk holder jeg meg i hvert fall unna. Mye dårlig kvalitet 👎 Ikke kjøp det som er av dårlig kvalitet da? Det ser man jo lett. Sofaen min er fra Jysk, og den er 12 år gammel. Anonymkode: f568c...e0e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:07 #16 Del Skrevet tirsdag kl 07:07 Veldig fint! Jeg kjøpte et kjøkkenbord fra Jysk for ett år siden. Var ekstremt skeptisk med tanke på kvalitet, men jeg er strålende fornøyd. Anonymkode: 72dcd...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:08 #17 Del Skrevet tirsdag kl 07:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): skittengråbrun farge. Anonymkode: 16530...95a Og det er det som gjorde det så fint 🤩 Anonymkode: 72dcd...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:17 #18 Del Skrevet tirsdag kl 07:17 Personlig liker jeg ikke understellet, beina som tar plass for stolene og "dikterer" hvor man må ha stolen. Vi hadde et rundt bord ei gang i tida i lik størrelse + lemmer, med midtsøyle under. Genialt. Vi hadde fem stoler rundt, det ville ikke gått med slike bein. Bordet i helhet var helt ok. Anonymkode: c9468...683 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet tirsdag kl 07:25 #19 Del Skrevet tirsdag kl 07:25 Fint. Har det i eik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet tirsdag kl 07:30 #20 Del Skrevet tirsdag kl 07:30 (endret) Hva som er fint er jo en smakssak, og hvordan stua/kjøkkenet ellers ser ut. Og kvaliteten er litt vanskelig å si noe om uten å se det fysisk og "kjenne på det". Det jeg kanskje hadde vært skeptisk til her, er kombinasjonene av at det er mørkt og i eikefinér. Det betyr at det bare et tyng lag med eik ytterst. Selve bordplaten er av mdf, som jeg gjetter på er lys i fargen. Det betyr at det er mulighet for at alle små hakk og skader vil vise seg som lyse flekker/prikker etc - altså potensielt være veldig synlige. Siden det er finér vil det da heller ikke være mulig å pusse og lakke på nytt hvis bordplaten blir stygg - slik man kan hvis bordplaten er av heltre. Vi har eikefinér selv vi altså, så er ikke nødvendigvis imot det. Men vi har lyst bord, så eventuelle synlige hakk/skader vil antagelig ikke bli like fremtredende. Jeg ville egentlig helst ha bord i heltre for å kunne pusse/olje på nytt, men vi fant aldri en riktig kombinasjon av utseende og funksjon i en prisklasse vi syns var ok. Endret tirsdag kl 07:32 av Splittbinders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå