Gå til innhold

Oppskrift på pasjonsfruktmoussekake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jammen mange spørsmål...

Har noen tilfeldigvis oppskrift på en pasjonsfruktmoussekake?? Er det jeg har lyst på som bryllupskake, men finner ikke oppskrift noe sted..

Vet noen kanskje hva pasjonsfrukt er på engelsk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er det jammen mange spørsmål...

Har noen tilfeldigvis oppskrift på en pasjonsfruktmoussekake?? Er det jeg har lyst på som bryllupskake, men finner ikke oppskrift noe sted..

Vet noen kanskje hva pasjonsfrukt er på engelsk??

åååå....var en her inne som la den ut i bryllupsdagboka si!! Husker ikke hvem

Skrevet
åååå....var en her inne som la den ut i bryllupsdagboka si!! Husker ikke hvem

Da krysser jeg fingrene :)

Skrevet
Tusen, tusen, tusen takk  :klem:  Da skal det testbakes ja... For å se om vi får det til. Å, nå ble jeg glad! Håper dette blir bryllupskaka!

skal du lage bryllupskaka selv? :overrasket: *imponert*

Skrevet
skal du lage bryllupskaka selv?  :overrasket:  *imponert*

Hehe... Var det som var planen. Men med god hjelp av et par til da... Kan jo ikke være noen sak det? Har fixa sånn stativ også *optimist*

MEN skal prøvebake først, for å se om den blir god ;)

Skrevet (endret)

Kjekt at det er flere enn meg som lager selv. Folk trur jeg er sprø når jeg forteller at det er planen :ler:

Jeg har kjøpt stativ, og har prøvebakt. Kommer til å gjøre det ihvertfall en gang til, for det var litt vanskelig å "dandere" alt oppå hverandre.

Hehe, da jeg prøvebakte, tok jeg med meg kaken til en kakekonkuranse, og vant "beste smak". Kjekt :sjarmor:

Håper at gjestene kommer til å syntes det samme.

Endret av lil
Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som vet hvor pasjonsfruktpure kan kjøpes? Denne kaken er garantert fantastisk!!!

Pureen lager du enkelt selv ved å gni pasjonsfrukten gjennom en finhullet sil med en spiseskje!

Skrevet

Jeg vet at det også går an å få kjøpt puréen. De har det blant annet i smoothiebarer. Det er jo mer lettvint å få dette ferdig enn å gjøre jobben selv...

Skrevet
Er det noen som vet hvor pasjonsfruktpure kan kjøpes?

Det tipper jeg du får i velassorterte matbutikker som Meny, Ultra ol.l

Vet at de har hatt det på Ultra på CC Vest (Lysaker) iallefall, men det var i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...