Fru Uperfekt Skrevet 2. april #41 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg brukte briller lenge før det kom i kjøreseddelen at jeg MÅ bruke briller når jeg kjører. Synstest hos legen avgjør det. Det er ikke ulovlig å kjøre uten briller når du ser godt nok uten, selv om du bruker briller nå og da (som jeg gjorde). Anonymkode: 58910...940 Jeg var -2 når jeg tok lappen og har aldri noensinne fått spørsmål anng briller/linser ved kontroll. (Har kode 1 på punkt 12) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:51 #42 Del Skrevet tirsdag kl 07:51 Men dere, går det fint at jeg kjøper slike billig briller med +1 selv om jeg er +0,5? Ødelegger jeg mer for synet eller noe da mtp at jeg bruker en styrke sterkere? Anonymkode: 94e13...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:56 #43 Del Skrevet tirsdag kl 07:56 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 8.57): Jeg spurte om slik seddel, han svarte bare på sms at jeg har +0,50. Så da er jeg langsybt da. Trodde jeg var nærsynt. Jeg merker når jeg leser på tlf f.eks., eller jobber med pc, så er teksten blury. Men ser helt fint med brillene. For meg høres det da ut som at jeg er nærsynt siden jeg ikke ser godt nært, men det er vel omvendt. Anonymkode: 94e13...818 Når du er nærsynt ser du veldig godt nært. Jeg har sterke briller men ikke noe problem å lese mobil med små tekst eller bøker på senga. Anonymkode: 0f25c...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå