AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:24 #1 Del Skrevet mandag kl 20:24 Hei Jeg mener å ha hørt at det er lettere å bli gravid etter kjemisk, men stemmer det? Hvis ja, hva er grunnen til dette?🥰 Jeg hadde kjemisk forrige mnd og har eggløsning nå, så derfor jeg lurer på om noen kan dele erfaringer. Anonymkode: 2fe53...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:06 #2 Del Skrevet tirsdag kl 10:06 Min erfaring er nei. Hatt 5 kjemiske og ingenting sitter enda. Har hørt om myten og lever fremdeles i håpet, selv om min erfaring er det motsatte. Anonymkode: 6cbc6...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet i går, 06:41 #3 Del Skrevet i går, 06:41 Har heller ikke erfaring med det. Har hatt 3 kjemiske etter hverandre nå (nov-feb) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #4 Del Skrevet i går, 08:38 Nei, ikke i mine tilfeller. Hatt fem kjemiske, en MA og to SA. Tok 18-24 måneder mellom hver graviditet. Fikk to barn til slutt 🙂 Anonymkode: b8fb7...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:47 #5 Del Skrevet i går, 08:47 Jeg har nok hatt 20+ kjemiske. Og har aldri vært gravid. Anonymkode: 3b57e...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:56 #6 Del Skrevet i går, 08:56 Det kan selvsagt være tilfeldig, men jeg hadde forsøkt å få barn i 4.5 år. Ble gravid med IVF, men ultralyd uke 6 viste ingen foster. Ble gravid på første forsøk måneden etter SA på naturlig vis. Utredning viste ingen årsak til hvorfor vi slet med å bli gravide. Jeg har hatt en teori om at kroppen min/immunforsvaret har motsatt seg graviditet, men at denne motstanden ble svekket når jeg faktisk ble gravid. Bare spekulering som jeg aldri vil få svar på såklart. Andre barnet kom ikke av seg selv og var et resultat av prøverør. Anonymkode: b0acd...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå