Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er absolutt over eksen, men er nok ikke helt over sjokket over å plutselig være alene igjen. Det var liksom ikke helt her jeg hadde sett for meg at jeg skulle være nå. 

Jeg har ikke gått veldig aktivt inn for å date igjen, har ingen apper og sånt installert enda. Men jeg traff en dame jeg hadde god kjemi med på fest. Etter å ha vært på to dater med henne, merker jeg imidlertid at jeg overtenker alt, og bruker alt for mye energi på å tenke på noen jeg kun har truffet to ganger, nesten som om det skulle vært forhold som går i vasken hvis hun ikke er interessert. Tydeligvis ikke klar for å date igjen likevel, gitt.

Anonymkode: 8951c...a02

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er absolutt over eksen, men er nok ikke helt over sjokket over å plutselig være alene igjen. Det var liksom ikke helt her jeg hadde sett for meg at jeg skulle være nå. 

Jeg har ikke gått veldig aktivt inn for å date igjen, har ingen apper og sånt installert enda. Men jeg traff en dame jeg hadde god kjemi med på fest. Etter å ha vært på to dater med henne, merker jeg imidlertid at jeg overtenker alt, og bruker alt for mye energi på å tenke på noen jeg kun har truffet to ganger, nesten som om det skulle vært forhold som går i vasken hvis hun ikke er interessert. Tydeligvis ikke klar for å date igjen likevel, gitt.

Normalt å være litt nervøs i begynnelsen. Prøv å ta det med ro.

Anonymkode: 85973...e53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kjenner meg godt igjenn i det du skriver så jeg trekker meg unna på grunn av at jeg ikke er over eksen og føler alt blir feil

Anonymkode: bff72...f6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestandig hatt behov for tid alene etter brudd, selv om det var jeg som gikk og det var veldig ønsket av meg å avslutte. Veldig mentalt ferdig med mannen i begge tilfeller, men var likevel ikke umiddelbart klar for å date igjen. Tror det er vanlig uansett. 

Anonymkode: 683ec...715

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En annen ting er oppfattelsen at mennesker ikke er skapt til å være alene/singel. Etter to lange forhold, så fant jeg ut at det er helt fantastisk å være alene, og ikke være i nærheten av dating-verden. Mange bare antar at de skal ut på sjekker'n en stund etter samlivsbrudd. Det kan nok være sunt, å kjenne på følelsen av å være alene over tid. 

Anonymkode: 9d1dc...e8f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...