Gå til innhold

Slanker meg på REMA 1000 Prima kneipp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Supergodt brød, og bare ca 80 kcal i hver skive. 2 skiver med skinke eller 80% syltetøy blir et måltid på under 200 kcal. Litt proteintilskudd og vitaminer i tillegg. Kiloene raser av😊

Anonymkode: 63502...7bb

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange skiver spiser du om gangen, og hvor mange brødmåltider hver dag?

Anonymkode: 30d14...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sunt og spennende ut. 
lurer på hvor mange måltider du spiser om dagen? Og planen videre, leve sånn hele livet eller satse på at kiloene raser på til sommeren ? 

Anonymkode: 1163b...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gamle Grete rhoede metoden. 10 kilo ned, og 12 kilo opp. And repeat. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkle er ofte det beste! Om du ikke spiser lavkarbo er ikke brød et dårlig valg. Blir sikkert litt lei da. Spe på med annet også, frukt grønt og egg, havregrøt. Ikke noe dyrt men mer frukt og grønt.

Anonymkode: 28464...e1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gode gamle Grete rhoede metoden. 10 kilo ned, og 12 kilo opp. And repeat. 

Men det er ikke Rhode som er problemet. 

Anonymkode: 28464...e1d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvor mange skiver spiser du om gangen, og hvor mange brødmåltider hver dag?

Anonymkode: 30d14...376

3-4 ganger. Blir 600 - 800 kcal. Resten av kalorikvoten (setter 1500 som maks) går i frukt, grønt, makrell i tomat, kyllingfilet og Yt proteinpudding. Men basis er altså kneippen 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du kjører fullkarbo-metoden? 

Anonymkode: 0b051...920

Har en nær venn som prøver dytte på meg Keto dietten. Har ingen som helst tro på den. Til tross for alt skrytet, skal visst kurere alle slags sykdom og plager i tillegg til å gjøre deg slank. Takke meg til variert, vanlig kosthold, bare være bevisst på kaloriinntaket og at man får i seg næringsstoffene man trenger. Ingen grunn til raskt ned og raskt opp igjen så lenge man er bevist dette. Og det må man være resten av livet. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som å telle kalorier samtidig som man slanker seg på godteri. Lykke til 😅

Anonymkode: 6c1cd...043

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har en nær venn som prøver dytte på meg Keto dietten. Har ingen som helst tro på den. Til tross for alt skrytet, skal visst kurere alle slags sykdom og plager i tillegg til å gjøre deg slank. Takke meg til variert, vanlig kosthold, bare være bevisst på kaloriinntaket og at man får i seg næringsstoffene man trenger. Ingen grunn til raskt ned og raskt opp igjen så lenge man er bevist dette. Og det må man være resten av livet. 

Kurerer ikke alle sykdommer og plager, men hjelper for mye. Hvis man er frisk og slank er det jo ikke vits i da, det er heller hvis man har plager. 
ja, hvis man vil være bevisst på kaloriinntaket resten av livet er høykarbo lurt 👍

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å se hvor hjernevasket mange er på lavkarbo. Jeg spiser virkelig kneippen med kjempegod samvittighet, og vet dette fungerer og er bra for meg. Min Keto venn sier at til og med havregryn er usunt. For noe vås. Rart hvor lett det er å hjernevaske folk. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Interessant å se hvor hjernevasket mange er på lavkarbo. Jeg spiser virkelig kneippen med kjempegod samvittighet, og vet dette fungerer og er bra for meg. Min Keto venn sier at til og med havregryn er usunt. For noe vås. Rart hvor lett det er å hjernevaske folk. 

Havregryn er ikke usunt, men det er mye sukker i havregryn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Litt havregryn av og til går nok greit for de fleste, og brød i ny og ne også, men det ødelegger jo tennene så det kan vel ikke akkurat kalles sunt.

Anonymkode: 50d86...2ac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig kan man slanke seg selv om man spiser brød. Det eneste man egentlig trenger å gjøre for å gå ned i vekt er jo å spise litt mindre til måltidene enn det man vanligvis gjør når man holder den vekten man har. Så lenge man gjør det vil man gå ned. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Litt havregryn av og til går nok greit for de fleste, og brød i ny og ne også, men det ødelegger jo tennene så det kan vel ikke akkurat kalles sunt.

🤣🤣🤣 Jeg dauer

Anonymkode: fd9fe...122

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

🤣🤣🤣 Jeg dauer

Anonymkode: fd9fe...122

Dauer gjør du nok ikke, men hvis du ikke tror at havre og brødmat skader tennene kan du jo prøve å spise det uten å pusse.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dauer gjør du nok ikke, men hvis du ikke tror at havre og brødmat skader tennene kan du jo prøve å spise det uten å pusse.

Ingen skal spise mat uten å pusse, så det spiller jo ingen rolle. 

Anonymkode: 0b0ce...234

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med kneippen TS. Det gjelder å finne noe man synes funker for en selv og som man greier å leve med. Stå på

Anonymkode: 0b0ce...234

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant hvordan folk som er glad i sukker vrir alt til at brød, spaghetti og pizza er slankemat.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Interessant hvordan folk som er glad i sukker vrir alt til at brød, spaghetti og pizza er slankemat.

Jeg er overhodet ikke glad i sukker. Spiser ikke søtsaker, kaker eller liknende. Ikke en søt dessert engang. Men grovt brød, (som faktisk kneipp er) fullkornpasta og  fullkornspizza er noe helt annet. Det overdrevne tøyset om blodsukkerevariasjoner er ikke noe problem. Ihvertfall ikke når man som jeg, trener hver dag. Mine blodprøver, kolesterol etc, er bedre enn noensinne. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...