AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:22 #1 Del Skrevet mandag kl 19:22 Svindyre. Antagelig derfor. Alt med badet til folk er perfeksjon..men så velger de det speilet. Huff. Ødelegger alt. Måtte bare få det ut. 🙈 Anonymkode: 0a882...f3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:12 #2 Del Skrevet mandag kl 20:12 Hvilket speil? Anonymkode: 02671...585 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:31 #3 Del Skrevet mandag kl 20:31 Vi vurderte det, siden det var skråtak der speilet skulle stå. Men «riktig asymmetri» kunne det passet fint til skråveggen. Vi endte med et lite rundt speil i stedet, da. Anonymkode: b6db2...ace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:09 #4 Del Skrevet mandag kl 22:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket speil? Anonymkode: 02671...585 Dette er en av de bedre jeg har sett. De fleste ligner på maleriet «Skrik». Anonymkode: 0a882...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:17 #5 Del Skrevet mandag kl 22:17 Jeg skjønner ikke at noen vil ha speil på badet uten at man kan ha noe oppbevaring bak de.... Kun speil liksom...?? også den vasken på bildet over?? For et mareritt å holde rent rundt Anonymkode: 4717c...e33 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:23 #6 Del Skrevet mandag kl 22:23 Passer for folk med asymmetriske frisyrer. Det er i hvert fall stygt!!! (Da mener jeg de som har langt på den ene og kort på andre i en bob) Anonymkode: 7a04d...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 #7 Del Skrevet i går, 07:20 Jeg har asymmetrisk speil 🤩 Jeg har bare funnet ett rundt speil med oppbevaring bak som jeg likte, og det kosta flesk og henger på hovedbadet. Så da det lille badet trengte speil lette jeg etter noe annet. Hele min interiørstil er basert på at det skal gjøre meg glad. Så da jeg fant det asymmetriske speilet, ganske likt det over her bare rundere kanter, så var det så merkelig at det måtte jeg bare ha 😁 Anonymkode: 002b5...c61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå