Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bursdag på lørdag, jeg spurte kjæresten min om han ville komme i helga å feire dagen med meg, han sa nei, han ville dra på fjellet med noen venner. På bursdagen min hørte jeg ikke noe, han ringte aldri, eller gratulerte meg med dagen, han sa han kunne ikke være respektløs å snakke i telefon når han var med venner. Selv om han alltid sitter med telefonen når vi er sammen. Videre spurte jeg ikke hvorfor han ikke skrev på veggen min på bursdagen, han ville ikke for han følte jeg tvang han til det, selv om det er det første han gjør til venner når han våkner på morgenen. er så lei meg å har vondt.

Har mest lyst å avlslutte alt, men kan ikke enda, har avtaler jeg må holde, så det betyr at jeg må si til han at alt er min feil å alt er bra ei stund til. men om noen uker går jeg, da er jeg ferdig, da snur jeg meg aldri mer tilbake. må bare overleve disse ukene

Anonymkode: d8210...b90

• Hjerte 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten din er en dust!

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Jeg hadde droppet ham her og nå. Hvorfor er det så viktig å overholde avtaler med en sånn fyr? Lider du av "flink pike" syndrom? 

Anonymkode: 2a0fe...398

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

For det første, gratulerer med overstått dag 🥳 

Så, jeg synes han var stygg med deg. Helt greit at han ikke kunne komme pga andre planer, men å overhodet ikke gratulere deg på noe som helst vis og ignorere deg fullstendig er stygt. 

Du sier du må holde ut pga avtaler, det forstår jeg ikke er nødvendig. Avtaler kan droppes vel 😳

Anonymkode: fe6dd...266

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Vet ikke hvorfor du må holde ut i noen uker til, men kjære deg- godt at du føler at du ikke vil dette lengre.

Det høres ikke ut som han respekterer deg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja det var ikke noen koselig kjæreste ☹️

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

........ På bursdagen min hørte jeg ikke noe, han ringte aldri, eller gratulerte meg med dagen, han sa han kunne ikke være respektløs å snakke i telefon når han var med venner. ...........

Han som skal bli ekskjæresten din fortjener en god porsjon voksenopplæring.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Herregud. Jeg hadde droppet ham her og nå. Hvorfor er det så viktig å overholde avtaler med en sånn fyr? Lider du av "flink pike" syndrom? 

Anonymkode: 2a0fe...398

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For det første, gratulerer med overstått dag 🥳 

Så, jeg synes han var stygg med deg. Helt greit at han ikke kunne komme pga andre planer, men å overhodet ikke gratulere deg på noe som helst vis og ignorere deg fullstendig er stygt. 

Du sier du må holde ut pga avtaler, det forstår jeg ikke er nødvendig. Avtaler kan droppes vel 😳

Anonymkode: fe6dd...266

Ehm.. :klo: 

Dere innser at ts ikke nødvendigvis snakker om å avslutte forholdet, ja? Og at avtalene ikke presiseres som omhandlende kjæresten?

Ts sier, helt ordrett «avslutte alt». Ikke «avslutte forholdet». Ja, vi kan velge å tolke det dithen at ts snakker om forholdet. Men den mer nærliggende tolkningen er - ordrett.

Anonymkode: fe216...15a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ehm.. :klo: 

Dere innser at ts ikke nødvendigvis snakker om å avslutte forholdet, ja? Og at avtalene ikke presiseres som omhandlende kjæresten?

Ts sier, helt ordrett «avslutte alt». Ikke «avslutte forholdet». Ja, vi kan velge å tolke det dithen at ts snakker om forholdet. Men den mer nærliggende tolkningen er - ordrett.

Anonymkode: fe216...15a

Uff ts her. mente at om noen uker vil jeg avslutte forholdet, det holder hodet mitt over vann å vite det. Men jeg er alltid for snill, ber han om unnskyldning blir jeg fort svak

• Hjerte 6
Skrevet

Hvor finner dere alle disse udugelige mannfolkene? Synes jeg leser tråd på tråd om kjærester som ikke er snille mot hverandre, ikke tar hensyn eller har respekt osv.... 🤔

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff ts her. mente at om noen uker vil jeg avslutte forholdet, det holder hodet mitt over vann å vite det. Men jeg er alltid for snill, ber han om unnskyldning blir jeg fort svak

Kjære deg❤️ mitt råd er å vise deg selv omsorg og respekt, og avslutte forholdet hvis dette er en typisk oppførsel til kjæresten din og det ikke er noen helt spesiell grunn til at han oppførte seg sånn på bursdagen din. Det høres helt uakseptabelt ut for meg! Lykke til!❤️

Anonymkode: aed42...2c2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (3 minutter siden):

Hvor finner dere alle disse udugelige mannfolkene? Synes jeg leser tråd på tråd om kjærester som ikke er snille mot hverandre, ikke tar hensyn eller har respekt osv.... 🤔

Enig med deg, dette skjønner ikke jeg heller. Kanskje mange er redd for å være alene, og finner seg i altfor mye?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig med deg, dette skjønner ikke jeg heller. Kanskje mange er redd for å være alene, og finner seg i altfor mye?

Godt mulig 🤔 Jeg trives ikke som singel selv, men jeg finner meg heller i å bli behandlet som en dørmatte av en idiot av en mann 😊 Tror en del damer ikke tør å si fra en skikkelig måte, sånn at det faktisk blir oppfattet på en skikkelig måte. Og lar menn tråkke på dem gang og gang. 

Har lest mange lignende tråder her inne før og sitter stort sett igjen som et spørsmålstegn etterpå... 🤔

• Liker 2
Skrevet

Han er en dust, han burde ha gitt deg oppmerksomhet på bursdagen din og du har rett til å være lei deg. Men dette er ikke "å gjøre dagen min til et helvete"!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (8 minutter siden):

Mange menn blir udugelige pga krav fra kvinnene. Mange menn er dømt uansett hva de gjør, hvis de ikke følger kvinnen i alle hennes tanker og regler! Får de barn, så er de mannebabyer fordi de ser annerledes på ting enn henne. Har de godt forhold til moren sin, blir de kalt mammadalt og alt mulig annet - selv om kvinnen er mye mer med sin mor…. - men det er jo noe annet, skal du vite! 

Anonymkode: 4b13b...aed

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mange menn blir udugelige pga krav fra kvinnene. Mange menn er dømt uansett hva de gjør, hvis de ikke følger kvinnen i alle hennes tanker og regler! Får de barn, så er de mannebabyer fordi de ser annerledes på ting enn henne. Har de godt forhold til moren sin, blir de kalt mammadalt og alt mulig annet - selv om kvinnen er mye mer med sin mor…. - men det er jo noe annet, skal du vite! 

Anonymkode: 4b13b...aed

Jeg vet ikke hvilke par du har møtt opp gjennom årene, men jeg kjenner meg ikke igjen av beskrivelsen din av kvinner. Jeg har vært i et 9 års langt forhold, som tok slutt for snart et år siden. Jeg satte ALDRI urimelige krav til han. Det var han som valgte å gå, fordi han gikk bak ryggen min OG var utro.....

Så ikke kom å fortell meg at menn er så mye bedre. Det finnes mange snille menn, men jaggu finnes det mange udugelige menn, som aldri burde vært i forhold... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

HE IS NOT THAT INTO YOU....LEAVE THE TRASH OUTSIDE...IKKE KAST BORT 1 SEK. MER AV DITT LIV.....

Anonymkode: b3893...55d

• Liker 1
Skrevet

For en løk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ååå, kjære du ❤️

Han er ikke noe snill, ikke noe å ta vare på. Ikke la han gjøre mange flere dager til et helvete. Du sier du ønsker å avslutte, det støtter jeg deg fullt og helt i. Better sooner than later. Drit i eventuelle avtaler med han. Han driter i deg.

Anonymkode: ab912...9a3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du si alt er din feil? Det trenger du absolutt ikke. Ikke vær selvutslettende.

Dump han nå! 

Anonymkode: 191be...b31

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...