AnonymBruker Skrevet 2. april #61 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, det er veldig sykt at noen som skal være en venn oppfører seg slik. Godt at du kom deg unna noen som behandlet deg så dårlig. Jeg driter innerst inne i hva hun føler/tenker når jeg kutter henne ut. Men det er så vanskelig å gjøre noe med det når det ikke er noe der og da jeg kan «ta» henne på, men blir nok ikke lenge til neste gang det skjer et eller annet. Anonymkode: 2d0d4...a40 Forstår deg så godt, husker flere var oppgitte over meg og jeg også følte jeg måtte ha en god nok grunn. Egentlig kvier man seg bare for det unngåelige. Følte meg virkelig fanget, men var ingen som holdt meg gissel og det gjelder deg også 🩷 Du skylder deg selv og din mentale helse og kutte dette mennesket ut. Om du ikke får til å kommunisere det kan du fade ut, det er lov i slike tilfeller! Anonymkode: 75876...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #62 Del Skrevet 2. april Hun høres sprø ut, og jeg ville ha kuttet henne ut for lengst. Men mye av det du beskriver, også om deg selv, høres veldig rart ut. Hvordan fungerer du selv? Anonymkode: c3c40...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #63 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun høres sprø ut, og jeg ville ha kuttet henne ut for lengst. Men mye av det du beskriver, også om deg selv, høres veldig rart ut. Hvordan fungerer du selv? Anonymkode: c3c40...5b1 Ja hun er jo det. Hva mener du at er rart? Fungerer greit selv, klarer å jobbe og studere og leve et normalt liv. Anonymkode: 2d0d4...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå