AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Del Skrevet 31. mars Jeg har brukket min 5 metatars (beinet som går langs siden av foten) . Etter et par uker med gips fikk jeg i dag på ortopedkontroll en ortopedisk sko istedenfor med stiv såle. Den skal jeg bruke i mange uker fremover og fortsatt gå med krykker MEN det jeg glemte å spørre om . Skal man sove med den skoen på? Eller kan man ta av når man sover ? Det er jo typisk at man kommer på de gode spørsmålene etter man har dratt fra kontrollen sin😂, og nå så sent på kvelden er det jo åpenbart ikke noe jeg kan spørre. Men sikkert noen her som har brukket beinet før og kanskje kan gi meg tips😊 sånn ser skoen ut Anonymkode: 0377f...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Del Skrevet 31. mars Aner ikke, men har du gått rundt ute alle steder så ville ikke jeg hatt skoen i senga. Anonymkode: 870e0...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Del Skrevet 31. mars Jeg fikk beskjed om å sove med den for å ikke ufrivillig bevege foten om natta. Anonymkode: c3ef3...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå