Gå til innhold

Penis lukter noen ganger urin - hvordan si ifra på en pen måte,’v

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det et bare å si det så uformelt som mulig. Vil kun ha oralsex rett etter dusj.

Men har han ikke dusjet, så må du la være da! Du er ikke forpliktet til å vaske tissen hans med munnen din.

Endret av Rotemor
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er sammen med en mann ca 35, som ikke har hatt lange forhold før. Han er veldig snill, men litt uerfaren. Følsom, så jeg vil ikke på noen måte såre han. 

Men noen ganger når jeg skal suge han, lukter og smaker det urin. 

Det er så EKKELT og jeg har gjennomført likevel, men nå har jeg bestemt meg for at jeg må ta det opp med han. 

Noen forslag til hvordan jeg kan si det, uten at han føler seg flau eller såret? 

Anonymkode: 6e3f1...89e

Ved gjentatte ganger med samme person, kan du TS med full samvittighet være litt streng og si:
Vask utstyret ditt gutt, ellers blir du verken pult eller sugd.. så ler du litt etterpå.. Da forstår han deg bedre, og blir kanskje heller ikke sur.. 

Humor kan ofte få mennesker å forstå alvoret, så humor kan ofte gjøre sexen mange hakk bedre. Humor kan knekke de kleineste stillheter og situasjoner.. så humor er magien i all sex, ellers blir det for seriøst🪄 Sex skal være gøy🥰

Jeg har selv møtt kvinner som smakte litt tiss.. men da "vasker" jeg fitta med litt spytt, og lar det gli nedover mellomstykket i rumpehullet.. Noen sier det kiler.. Men etter maks 20 sekunder "vasking" kommer den hærlige ubeskrivelige deilige fittesaft smaken frem.. Da er alle "onde" minner slettet, men til gjengjeld skapt gode minner😅

Vanligvis holder jeg en hygiene, som gjør at jeg kan suges når som helst.. Litt redd for at det kommer noen å ringe på døra mi, som vil suge meg. Ikke at det skjer så ofte, men da har jeg jo en tilfredstillende hygiene.. 

Jeg har også vært på steder uten tilgang på vann.. f.eks. på fisketurer og bålkosturer, og da vasker vi musa og pikken i kaffe..
"Aaah, så hærlig.. det smaker deilig bålkaffe av musa di"😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skyller/bruker våtserviett etter hvert dobesøk, fordi jeg aldri vet når partner får lyst til å gi meg en bj.

En veldig grei vane å holde, som ofte fører til noe godt.

Anonymkode: ff0e6...6d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger er jeg så glad jeg ikke er en suger. Altså det å suge i meg sæd, urin, penissvette og sikkert gammal dopapir, støv.

Suge navnelo.:S

Anonymkode: 4aa48...59d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn tisser ute, blir det jo fort noen dråper som surner i trusa og under forhuden. Det er fullt forståelig. 
Så et forslag og tips til alle menn. Når dere er inne og tisser på doen. Vask over penis sammen med håndvasken. Såp inn hendene og gni over pikken også for dere pakker den ned i buksa. Da vil den alltid være delikat og innbydende for oss kvinner. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 21.24):

Slettes ikke vanlig i min verden 😅

Har sex hver dag, når det måtte passe oss. Masse ritualer og greier blir for omstendelig for hverdagssex 😅

Anonymkode: 32ea8...454

Vi har også sex hver dag. Men vi dusjer ALLTID først. Vi serverer ikke møkkete kjønnsorganer.

Vi gjør dette ut av respekt for den andre, mer enn oss selv. 

Hvis det er sex uten dusj så er det kun ett døgn siden dusj, og det går an å vaske seg selv og edlere deler med klut også. 

Mannen min vasker alltid penis veldig godt fordi han vet det er mulighet for suging rett som det er. 

TS, du kan jo bare foreslå dusj før sex uten å si noe om lukten. Kanskje dusje sammen så kan du kose med han der først. Med såpe som glir godt. Det ville han sikkert ikke sagt nei til! 

Anonymkode: 81dfa...5cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde være selvsagt å vaske seg når en skal ha sex. 

eg vasker alltid penis etter eg har tisset, skviser den godt før vask slik at det ikke kommer en dråpe i buksen.. når eg har bomelom så dusjer er meg nedentil hvis det er en mulighet.

hjemme går eg alltid naken, så hygiene er veldig viktig

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig at det smaker litt mer enn lavendelsåpe av henne, og hun har det heldigvis på samme måte med meg.

Litt lukt og smak hindrer oss aldri, vanlig hygiene er ikke til hinder for et aktivt sexliv med spontane innfall.

Mange i denne tråden bør ta seg en bolle. Ikke piss på bolla først.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er deilig at det smaker litt mer enn lavendelsåpe av henne, og hun har det heldigvis på samme måte med meg.

Litt lukt og smak hindrer oss aldri, vanlig hygiene er ikke til hinder for et aktivt sexliv med spontane innfall.

Mange i denne tråden bør ta seg en bolle. Ikke piss på bolla først.

Jeg mener det er forskjell på om det smaker og lukter urin, og en naturlig lukt og smak av kjønn som oppstår noen timer etter dusjing. Det første er et no go for meg, det andre kan jeg leve godt med, det er bare opphissende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langline skrev (8 minutter siden):

Jeg mener det er forskjell på om det smaker og lukter urin, og en naturlig lukt og smak av kjønn som oppstår noen timer etter dusjing. Det første er et no go for meg, det andre kan jeg leve godt med, det er bare opphissende. 

Ja så forskjellige er vi. Eg vil enten ha såpelukt eller ingen lukt. Er ikke enkelt for damene å vite hva mennen vil ha.😅

her er det vel snakk om peniser men vil tru det er likt begge veier🤭

Endret av Soft mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi har også sex hver dag. Men vi dusjer ALLTID først. Vi serverer ikke møkkete kjønnsorganer.

Vi gjør dette ut av respekt for den andre, mer enn oss selv. 

Hvis det er sex uten dusj så er det kun ett døgn siden dusj, og det går an å vaske seg selv og edlere deler med klut også. 

Mannen min vasker alltid penis veldig godt fordi han vet det er mulighet for suging rett som det er. 

TS, du kan jo bare foreslå dusj før sex uten å si noe om lukten. Kanskje dusje sammen så kan du kose med han der først. Med såpe som glir godt. Det ville han sikkert ikke sagt nei til! 

Her krangler du litt med deg selv. Først sier du at dere dusjer ALLTID først. Deretter så skriver du at hvis det er sex uten dusj så er d kun ett døgn siden dusj...

Anonymkode: 2ee37...806

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Her krangler du litt med deg selv. Først sier du at dere dusjer ALLTID først. Deretter så skriver du at hvis det er sex uten dusj så er d kun ett døgn siden dusj...

Anonymkode: 2ee37...806

Det jeg mener er at hvis vi planlegger sex så er det alltid dusj først. 

Hvis vi er på hyttetur eller annet og ønsker spontan sex, hvor dusj ikke er mulig, så er det faktisk muligheter for å rengjøre ting på andre måter.

Man kan ikke ta en urin-penis og forvente at den blir sluttet på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har som vane å dusje/vaske oss når vi kommer hjem fra jobb/møter hverandre. Tar gjerne en tannpuss samtidig. Da er vi klart til det meste. Har det gått litt tid imellom det og sex, tar vi en kort dusj eller vask. Vi er ikke disse for å prate om det. Vi vil jo lukte og smake godt for hverandre. 

Anonymkode: 514d0...c22

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt å ønske vask før oralsex, så det er bare å si at du foretrekker det. Og vask deg selv også, så klart.

Anonymkode: abe5d...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...