Gå til innhold

Penis lukter noen ganger urin - hvordan si ifra på en pen måte,’v

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er sammen med en mann ca 35, som ikke har hatt lange forhold før. Han er veldig snill, men litt uerfaren. Følsom, så jeg vil ikke på noen måte såre han. 

Men noen ganger når jeg skal suge han, lukter og smaker det urin. 

Det er så EKKELT og jeg har gjennomført likevel, men nå har jeg bestemt meg for at jeg må ta det opp med han. 

Noen forslag til hvordan jeg kan si det, uten at han føler seg flau eller såret? 

Anonymkode: 6e3f1...89e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er sammen med en mann ca 35, som ikke har hatt lange forhold før. Han er veldig snill, men litt uerfaren. Følsom, så jeg vil ikke på noen måte såre han. 

Det er så EKKELT og jeg har gjennomført likevel, men nå har jeg bestemt meg for at jeg må ta det opp med han. 

Noen forslag til hvordan jeg kan si det, uten at han føler seg flau eller såret? 

Vanlig dusje før sex ..... 

Trodde ihvertfall folk flest ønsker og gjør det ? Både for seg selv og den andre 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg har veldig lyst å suge deg, men jeg er supersensitiv for lukt, så fint om du bare for sikkerhets skyld tar en kjapp vask?» Bare vær direkte, hvis du ser for deg å være sammen med han over tid, må du bare ta tak i det med en gang.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du er komfortabel med å ta penisen hans i munnen din så må du bare kvinne deg opp til å ta hygienepraten også. En påminnelse om å vaske seg er ikke sårende, det er en grense i sexlivet og slike skal man kommunisere-begge veier.

Anonymkode: 6944d...849

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg skal bare vaske deg litt nedentil, før vi begynner.... " 😄 😄 

Ellers er det jo vanlig å dusje/vaske seg, når man vet at man skal ha sex 🤔

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mardina skrev (10 minutter siden):

"Jeg skal bare vaske deg litt nedentil, før vi begynner.... " 😄 😄 

Ellers er det jo vanlig å dusje/vaske seg, når man vet at man skal ha sex 🤔

Slettes ikke vanlig i min verden 😅

Har sex hver dag, når det måtte passe oss. Masse ritualer og greier blir for omstendelig for hverdagssex 😅

Anonymkode: 32ea8...454

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Her er det dusj RETT før oral sex. Jeg er hyper sensitiv mot lukt også. Dusjet dagen før å ha sex null stress, oral sex? Da skal det dusjes rett før!

Anonymkode: 40f0e...bd6

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må da holde med en liten kattevask i springen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har sex hver dag, når det måtte passe oss. Masse ritualer og greier blir for omstendelig for hverdagssex 😅

Det var ment som en spøk fra min side da 😄

Selv om jeg sikkert hadde gjort det om jeg var i ts sin situasjon... 😄

Endret av Mardina
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vi har også sex hver dag og dusjer hver dag. Ofte mer enn en gang fordi vi jobber, svetter, trener og knuller. Alt slikt fører til dusj i min bok.

Når vi skal ha en kjapp en så er det ikke et voldsomt rituale akkurat å vaske kjønnsorganene raskt. Hygiene er ikke bare dusjing.
Jeg er glad jeg har sex med noen som ikke mener jeg skal synes lukt og smak av urin er normalt.

Anonymkode: 6944d...849

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si at du bare syns oral er innafor rett etter dusj eller en god kattevask.

Anonymkode: f45ec...5d6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To sec...Jeg skal bare spyle rett heim først, før du forsyner deg 😉 Du fortjener fersk og renduftende fitte. Så tar jeg deg etterpå 😉

Anonymkode: 3ed7b...d75

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Her er det dusj RETT før oral sex. Jeg er hyper sensitiv mot lukt også. Dusjet dagen før å ha sex null stress, oral sex? Da skal det dusjes rett før!

Anonymkode: 40f0e...bd6

Helt enig.
Kjapp "hverdagssex", som noen her kaller det, er helt ålreit uten å dusje rett før, men da inkluderer det ikke oralsex for meg. Ei heller vil jeg tillate at han går ned på meg hvis jeg ikke er temmelig nyvasket. 

Anonymkode: 91884...bc4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trodde dette var vanlig hos alle menn, men jeg har ikke opplevd det med mine siste partnere. Selv om jeg VET de ikke vasket seg etter sist toalettbesøk. 

Jeg har konkludert med at de som er "growers" evnt har mye forhud får en "ballong" slik at urinen ikke renner ut som en stråle men fyller hele forhuden og det blir selvfølgelig mer lukt. Det stemmer i alle fall med de tre jeg har å sammenligne med - noe som ikke akkurat er statistisk signifikant men likevel. 

Med han som luktet gav jeg beskjed. Jeg suger deg bare om du er skikkelig rein - så stopp meg helst om du ikke er det og evnt gå å ta en vask. Så jeg ga ham ansvaret - så han selv ble bevisst det og jeg slapp å si i fra. Fungerte for oss. Min siste partner gjør dette av deg selv. Jeg opplever aldri lukt eller smak av ham - men det er noen ganger (etter varme dager, hardt fysisk arbeid osv).  jeg har fått beskjed om at jeg ikke får røre ham før etter han har dusjet. 

Anonymkode: 49a0b...0a9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Uff, for en fyr.

Fortell han at dusjing er en fin ting. Når man er rundt 35 så burde man ha lært seg å vaske seg. Å ha en ren penis er ganske fornuftig for meg. Herre, hvis jeg må tisse før sex så vasker jeg den. Det er noe galt med den fyren der.

Anonymkode: 9f4fe...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men slikker og suger dere hverandre da? Vi har også hyppig hverdagssex, men dropper oralsex om det har vært x flere toalettbesøk uten vask/dusj. Da ingen av oss tenner særlig på smaken/lukten av urin.

Anonymkode: 87245...32d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg trodde dette var vanlig hos alle menn, men jeg har ikke opplevd det med mine siste partnere. Selv om jeg VET de ikke vasket seg etter sist toalettbesøk. 

Jeg har konkludert med at de som er "growers" evnt har mye forhud får en "ballong" slik at urinen ikke renner ut som en stråle men fyller hele forhuden og det blir selvfølgelig mer lukt. Det stemmer i alle fall med de tre jeg har å sammenligne med - noe som ikke akkurat er statistisk signifikant men likevel. 

Med han som luktet gav jeg beskjed. Jeg suger deg bare om du er skikkelig rein - så stopp meg helst om du ikke er det og evnt gå å ta en vask. Så jeg ga ham ansvaret - så han selv ble bevisst det og jeg slapp å si i fra. Fungerte for oss. Min siste partner gjør dette av deg selv. Jeg opplever aldri lukt eller smak av ham - men det er noen ganger (etter varme dager, hardt fysisk arbeid osv).  jeg har fått beskjed om at jeg ikke får røre ham før etter han har dusjet. 

Anonymkode: 49a0b...0a9

Er det ikke normalt at menn trekker tilbake forhuden? Vil jo ikke at det skal samle seg urin der.

Men så er ikke jeg veldig typisk for akkurat dette, da jeg gjerne vasker meg kjapt etter jeg har vært på do.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde sagt det rett ut. Suger kun ren pikk. 

Anonymkode: 1ed38...de7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså ved minste lukt/smak som ikke var ok hadde jeg rygget og bare sagt "Oh, nei denne trenger en vask om jeg skal suge."

Anonymkode: 1ed38...de7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...