Fluffystuff Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 I morgen skal jeg ta en aldri så liten shopperunde. Hver morgen når jeg våkner og ser meg i speilet, er det kommet noe nytt og rart i ansiktet mitt, så nå skal jeg ut å kjøpe pudder og krem for å få dekka det til litt. Noen som har noe bra å anbefale??
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Du kunne kanskje si litt om alder og hudtype? Som en generell regel ville jeg gått for de litt dyrere merkene når det kommer til foundation og pudder. Har du mye urenheter bør du være forsiktig med pudder; det fremhever mere enn det forskjønner. Jeg er fornøyd med ID Bare Minerals og Chanel Vitalumiere. Bruker ikke pudder.
Fluffystuff Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2006 Er ung og har ganske gyllend brun hud uten fregner. Har en sånn type hud at det vises godt om jeg får kviser etc...som regel kommer kvisene MIDT i panna Bruker ansiktsvask hver dag, og fuktighetskrem uten parfyme, men har hatt en litt stressende periode og da bruker kvisene å komme poppende frem.
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 I.D bare minerals signeres. Pudder bruker jeg ikke heller, men før var jeg veldig fornøyd med Clinique sitt (stay matte). Men som Lilypie sier så hadde det vært fint å høre om hudtypen din i allefall.
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Okey, men flere mener, og jeg mener at I.D Bare minerals sin foundation tørker huden ut litt. Slik at man ikke får kviser. Ville prøvd ut det hvis jeg var deg.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Jeg vil også anbefale Bare Minerals. Jeg har tørr hud, og den kan nok tørke ut litt, men jeg tilgir den pga. flott resultat. Da jeg slet med eksem i ansiktet i høst, var BM det eneste jeg turde å bruke.
Fluffystuff Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2006 OK, hvor får man kjøpt denne da? Ca pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå