AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Tok en real rundvask på badet og etter at jeg dro over baderomskluten på baderomstaket, så ser det slikt ut? Hva kan gjøre for å få bort dette? Og nei.. det er ikke støv 🥹🥹 Anonymkode: 7be37...c0b
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Taket er møkkete… vask det ferdig? Anonymkode: 2c6df...2d1 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Hva slags vaskemiddel har du brukt? Og hvordan? Anonymkode: 2ce5c...592 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars Vask aldri tak,de blir skjoldete uansett! Anonymkode: a7799...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tok en real rundvask på badet og etter at jeg dro over baderomskluten på baderomstaket, så ser det slikt ut? Hva kan gjøre for å få bort dette? Og nei.. det er ikke støv 🥹🥹 Anonymkode: 7be37...c0b Er nor i likhet her også, det flasser av et tynt malingslag. Ser for meg at det må males om ikke lenge. Her er det rett over dusjkabinettet. Anonymkode: 3242b...3ea
newman01 Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april Vasket du kun i hjørnet, eller vasket du hele takplaten? Ved første øyekast syntes jeg det så ut som vannskade fra en lekkasje fra etasjen over.
AnonymBruker Skrevet 1. april #7 Skrevet 1. april Hva slags plater er det i taket? Anonymkode: a947f...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå