Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Det hender jeg ser noen ganger at andre skriver, det var ei venninne som lånte nicket mitt. Låner du bort nicket ditt? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg låner ikke bort nicket mitt. Ikke forteller jeg til noen heller hva nicket mitt er. Jeg vil ikke låne det bort, fordi det kan bli misbrukt. Man vil jo stole på venninnene sine, men i noen situasjoner så kan det oppstå ting og uvennskap er uungåelig. Jeg låner heller ikke andre sine maskiner, for å logge meg inn her og skrive innlegg. Kan være jeg er veldig pysete, men det er meg. Hva med deg?
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har aldri lånt bort nicket mitt. Det er jo ikke nødvendig i det hele tatt. På KG kan man jo skrive som gjest, hvis ikke så registrerer man seg vel og finner på sitt eget nick.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Låne bort nicket sitt?! Det blir litt som å låne bort undertøyet sitt syns jeg Og nei, jeg gjør ikke det.
nusta Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Selvfølgelig ikke. Alle har da fantasi nok til å skaffe seg sitt eget. Hvis ikke er det bare å skrive som gjest inntil fantasien setter i sving igjen.
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Det har hendt at en venninna har skrevet i mitt navn, men det var ikke bevisst. Jeg hadde glemt å logge ut.
Nita Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 mine venner vet ikke om at jeg er her en gang...dette er fristedet mitt nemlig
Jaheira Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 Nope, låner ikke bort nicket mitt, ser ingen grunn til å gjøre det.
Gjest Emeldina Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Nei, jeg låner aldri bort nick. Det er ikke vanskelig å registrere seg, og her på KG kan man jo til og med skrive uten å registrere seg, so what's the point?
Gjest 2324 Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 Nei, det ville jeg ikke gjort. Ikke ser jeg poenget med det heller.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #11 Skrevet 12. mars 2006 Nei, ser heller ikke poenget i det. Til venner og familie sier jeg "det forumet jeg er litt på" Har en annen venninne her, hun har skrevet gjesteinnlegg, så registrerte hun seg, men jeg tror ikke hun har skrevet så mange innlegg. Også har jeg et familiemedlem her
Gjest @nea Skrevet 12. mars 2006 #12 Skrevet 12. mars 2006 Ikke sjans om jeg låner bort nicket mitt til noen. Ingen av venninnene mine som vet at jeg henger her heller så. Liker å ha KG og innleggene mine for meg selv.
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 Godt å se at det er flere som ikke skjønner hvorfor noen låner bort nicket sitt. Det er ikke så veldig mange dager siden jeg så at ei skrev at venninnen hennes hadde lånt nicket hennes. For det første, så trenger enn ikke å registere seg. For det andre, så er det ganske rask gjort å registere seg.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg skulle gjøre det. Om denne som låner nicket ditt da skriver noe du overhodet ikke kan stå inne for, blir det likevel hengende ved deg som bruker om du har lånt bort nicket ditt.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #15 Skrevet 12. mars 2006 Ex'n og min bror har hatt tilgang til nicket jeg pleide å ha her ja..
Cata Skrevet 12. mars 2006 #16 Skrevet 12. mars 2006 Nei, naturligvis låner jeg ikke bort nicket. Det er jo "meg". Faktisk så har jeg gått hen og registrert meg på et par andre fora som jeg bare er innom en gang i mellom sånn at jeg kan få ha nicket i fred der også. Synes det er kjedelig hvis noen skulle skrive noe som jeg slett ikke står inne for under et nick som forbindes med "meg".
Brunhilde Skrevet 12. mars 2006 #17 Skrevet 12. mars 2006 mine venner vet ikke om at jeg er her en gang...dette er fristedet mitt nemlig ← Slik ser jeg også på det!
Gjest Emera Skrevet 12. mars 2006 #18 Skrevet 12. mars 2006 Nei, å låne bort nicket mitt har aldri falt meg inn.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #19 Skrevet 12. mars 2006 "Låner ikke bort" nicket mitt til andre, nei.
Gjest King James Skrevet 12. mars 2006 #20 Skrevet 12. mars 2006 Nei det finnes ikke et menneske i denne verden som vet at jeg skriver her inne en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå