AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:30 #1 Del Skrevet mandag kl 17:30 Jeg har hatt kontakt med en mann..først vennskapelig men etterhvert utviklet det seg til flørting og dirty meldinger, nakenbilder og ja dere skjønner greia. På grunna av den sosiale situasjonen ser jeg denne mannen naturlig en gang i blant. Vi har aldri gjort noe fysisk, kunn gitt hverandre klemmer. Det er på meldinger dette forholdet har utvikla seg. i dag avslutta jeg det, orka ikke mer, vi fører partnerne våre bak lyset og det er dårlig gjort. jeg vet jeg har oppført meg jævlig, men kan noen komme med noen råd hvordan jeg fortest mulig kommer meg over dette? Jeg vil si at jeg ikke er forelska eller noe, mer blitt glad i oppmerksomhet fra han… Anonymkode: 99361...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:13 #2 Del Skrevet mandag kl 18:13 Noen som har noen råd? Anonymkode: 99361...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:30 #3 Del Skrevet mandag kl 18:30 Prøv å lev deg godt inn i tanken på at partneren din finner det ut. Kjenn godt på følelsen og konsekvensene du vil sitte igjen med om det skjer. Er oppmerksomheten verdt det? Anonymkode: 5ef0a...472 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:13 #4 Del Skrevet tirsdag kl 08:13 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen som har noen råd? Anonymkode: 99361...9a6 Ja, gi faen i å flørte med andre. Ingen flørt er uskyldig. Anonymkode: 4c067...ff7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet tirsdag kl 08:22 #5 Del Skrevet tirsdag kl 08:22 Å være betatt er bare mangel på informasjon. Den største grunnen til at du er opphengt i han er fordi dere har gått over streken, men ikke dratt den helt ut. Kan (nesten) garantere deg at magien forsvinner hvis dere ender opp med å ha sex. Få dopaminrush andre steder. Gå på spinning, kjøp deg noen nye klær, engasjer deg i noe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:52 #6 Del Skrevet tirsdag kl 09:52 Kullsyrevann skrev (1 time siden): Å være betatt er bare mangel på informasjon. Den største grunnen til at du er opphengt i han er fordi dere har gått over streken, men ikke dratt den helt ut. Kan (nesten) garantere deg at magien forsvinner hvis dere ender opp med å ha sex. Få dopaminrush andre steder. Gå på spinning, kjøp deg noen nye klær, engasjer deg i noe. Ja jeg tror du har et poeng her. Men skal ikke gå lenger over streken en det som er gjort. Jeg fortalte som sagt at jeg ikke vil fortsette dette og han var enig. Jeg er så trent at det går ikke an å bli mer trent nesten og er engasjert i alt fra idretten til ungene og frivilligarbeid. Men det med dopaminet har du veldig rett i. Et rush hver gang det tikka inn en melding. Vil ha han ut av hodet så fort som mulig noen råd? Ts Anonymkode: 99361...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:04 #7 Del Skrevet tirsdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg tror du har et poeng her. Men skal ikke gå lenger over streken en det som er gjort. Jeg fortalte som sagt at jeg ikke vil fortsette dette og han var enig. Jeg er så trent at det går ikke an å bli mer trent nesten og er engasjert i alt fra idretten til ungene og frivilligarbeid. Men det med dopaminet har du veldig rett i. Et rush hver gang det tikka inn en melding. Vil ha han ut av hodet så fort som mulig noen råd? Ts Anonymkode: 99361...9a6 Ja, som jegsa, gi beng i flørtingen. Slutt også å dyrke illusjonen om dere to. Glem hele fyren. Unngå å møte ham. Blokker ham i alle kanaler. Anonymkode: 4c067...ff7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet i går, 08:33 #8 Del Skrevet i går, 08:33 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja jeg tror du har et poeng her. Men skal ikke gå lenger over streken en det som er gjort. Jeg fortalte som sagt at jeg ikke vil fortsette dette og han var enig. Jeg er så trent at det går ikke an å bli mer trent nesten og er engasjert i alt fra idretten til ungene og frivilligarbeid. Men det med dopaminet har du veldig rett i. Et rush hver gang det tikka inn en melding. Vil ha han ut av hodet så fort som mulig noen råd? Ts Anonymkode: 99361...9a6 Det beste er å bryte kontakten å fokusere på partneren din. Ja det kjennes sikkert kjipt ut i noen måneder, men grøsset er sjelden grønnere på den andre siden. Du har sikkert bygget deg opp et veldig fint førsteinntrykk av han. Men realiteten kan være noe helt annet. Ja, for ikke å nevne at han er utro. Slett han fra sosiale medier og uttrykk klare grenser! Og de viker du ikke fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:05 #9 Del Skrevet i går, 10:05 Syns dere burde satse på hverandre, så kan partnerne deres finne seg noen de kan stole på. Anonymkode: 2d32b...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Kullsyrevann skrev (21 timer siden): Det beste er å bryte kontakten å fokusere på partneren din. Ja det kjennes sikkert kjipt ut i noen måneder, men grøsset er sjelden grønnere på den andre siden. Du har sikkert bygget deg opp et veldig fint førsteinntrykk av han. Men realiteten kan være noe helt annet. Ja, for ikke å nevne at han er utro. Slett han fra sosiale medier og uttrykk klare grenser! Og de viker du ikke fra. Det værste er at jeg vet hvordan man han er…han er ikke typen du vil ende opp med kan du si. Jeg er ikke den eneste han driver å sender meldinger eller drøye snaps til for å få igang en sexy meldingsutveksling. men det er liksom hele settingen jeg har blitt så avhengig av, rushet jeg får når det tikker inn melding. Bekreftelse og oppmerksomhet. En uke siden jeg avslutta dette nå, holder meg hard. Er det slik at dette går over av seg selv så lenge jeg ikke tar kontakt? Anonymkode: 99361...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det værste er at jeg vet hvordan man han er…han er ikke typen du vil ende opp med kan du si. Jeg er ikke den eneste han driver å sender meldinger eller drøye snaps til for å få igang en sexy meldingsutveksling. men det er liksom hele settingen jeg har blitt så avhengig av, rushet jeg får når det tikker inn melding. Bekreftelse og oppmerksomhet. En uke siden jeg avslutta dette nå, holder meg hard. Er det slik at dette går over av seg selv så lenge jeg ikke tar kontakt? Anonymkode: 99361...9a6 Jeg tror det kommer til å gå fint. Jeg har hatt noen opprivende brudd. Så går det noen måneder. Så kan jeg ikke fatte hvorfor jeg var så lei meg for at det ble slutt 😅 Når man får det på avstand og mister den emosjonelle reaksjonen blir man mer realitetsorientert. Bare vær glad du vet han er råtten, for det er verre å være betatt av noen som tok en med storm uten at man vet alle detaljene. Du burde finne spenning i ditt eget forhold, riste opp i rutinene litt. Dra på date, ha piknik i en park når været blir fint, kanskje planlegg ferie sammen? Begynn med en hobby sammen? Folk bindes veldig sammen av felles mål, og det glemmer mange par å pleie i hverdagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 11.52): Vil ha han ut av hodet så fort som mulig noen råd? Fortell mannen din om han, så får du nok annet å tenke på. Anonymkode: 4f55c...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Kullsyrevann skrev (6 timer siden): Jeg tror det kommer til å gå fint. Jeg har hatt noen opprivende brudd. Så går det noen måneder. Så kan jeg ikke fatte hvorfor jeg var så lei meg for at det ble slutt 😅 Når man får det på avstand og mister den emosjonelle reaksjonen blir man mer realitetsorientert. Bare vær glad du vet han er råtten, for det er verre å være betatt av noen som tok en med storm uten at man vet alle detaljene. Du burde finne spenning i ditt eget forhold, riste opp i rutinene litt. Dra på date, ha piknik i en park når været blir fint, kanskje planlegg ferie sammen? Begynn med en hobby sammen? Folk bindes veldig sammen av felles mål, og det glemmer mange par å pleie i hverdagen. Takk for fine ord, og gode råd. Skal definitivt ta med meg det om å finne spenning i eget forhold Anonymkode: 99361...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå