Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ikke likte nærhet og kos i senga? Altså; utenom sex. Jeg er med en mann som ikke liker kos og nærhet ved leggetid, heller ikke etter sex. Han sier han ikke liker det, å holde rundt, stryke, kose inne på soverommet. Han er ikke vant til det, sier han… Det får meg til å føle meg ensom.

Anonymkode: 33b29...a34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det forstår jeg godt. Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som ikke var glad i kos. Jeg elsker kos. 

Anonymkode: a0414...073

AnonymBruker
Skrevet

Det kunne jeg aldri vært.

Anonymkode: 3177f...9d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

ikke likte nærhet og kos i senga? Altså; utenom sex. Jeg er med en mann som ikke liker kos og nærhet ved leggetid, heller ikke etter sex. Han sier han ikke liker det, å holde rundt, stryke, kose inne på soverommet. Han er ikke vant til det, sier han… Det får meg til å føle meg ensom.

Anonymkode: 33b29...a34

Nei ugghhh....NEEEEEEXT

Anonymkode: 9ceaa...5e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gått fint for meg.

Anonymkode: 52d8f...bcc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og er ikke så veldig begeistret for å ligge ved siden av og kose i all evighet. Det blir altfor varmt, man ligger ukomfortabelt osv. Folk er ulike der tydeligvis. 

Anonymkode: eeddd...4af

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, det kunne jeg nok ikke. Kos, kyssing osv er en del av min måte å vise kjærlighet på. Jeg er veldig kjærlig av meg og jeg hadde blitt lei meg om jeg ikke fikk lov til å gi det til den jeg var sammen med. 

Eksen min var ikke spesielt kosete av seg og etter hvert som årene gikk, så ble det mindre og mindre av det + sex ble det mindre av. Nå i ettertid, så burde jeg gjort noe med det. Men det er også vanskelig når man ikke får respons.  Jeg gav vel litt opp etterhvert... Man prøver seg jo, men når man ikke får noe respons, så gir man jo opp.... 

Endret av Mardina
Skrevet

Kos er et must, men akkurat selve innsoving skjer best alene, eller med noen cm mellom 😉

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg faktisk ikke kunnet leve med. Som deg ville jeg følt meg ensom i et slikt forhold.

Anonymkode: aac9e...b27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan leve fint uten sex, men ikke uten nærhet. Nærhet er for meg noe av det viktigste i et forhold.

Mann/46

Anonymkode: aab16...60e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope, absolutt ikke. Trenger ikke ligge limt inntil når vi skal sove, men kos og nærhet er et must. Tror jeg hadde følt meg brukt om vi skulle hatt sex og så ikke gjort noe annet enn å legge oss og sove med god avstand etterpå.

Anonymkode: 18b80...053

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 6c7da...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...